Klage over tøj på altan!!??

  • Vi har fået klager over vi har tøj på altanen som er over gelænder højde.... Skal det ikke stå på lejekontrakten eller i en evt husorden hvis det skal være ulovligt? Vi har ingen husorden og det står heller ikke i lejekontrakten. Hvad kan vi nu gøre??

  • Jo det skal stå i husordenen hvis det er et direkte forbud mod det. (som det f.eks. gør vi vores)
    Hvad er det for en klage i har fået, er det fra Ejendoms administratoren?
    Hvis det "bare" er fra en beboer vil jeg forslå en dialog med den pågældene person.


    /Avartar

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Det er fra ejendomsadministrationen. Og der er ingen husorden, så de kan vel ikke gøre noget eller?


    Så bed dem dem (på en pæn måde) om en redegørelse for præcis hvad det er de mener I gør forkert og i følge hvad de mener det er forkert/ ikke tilladt.

  • Hva fan' er det også for noget at klage over ? hvordan kan det på nogen som helst måde genere folk, at de kan se toppen af dit vasketøj ?


    omg, hvis man ikke kan finde noget bedre at give sig til er den virkelig ved at være galt.. SØG LÆGE.

  • Quote

    Originally posted by Sukkerfar
    Det er et par håndklæder, og nogle gange også en trøje. Ikke noget vildt


    Hvor bor du henne af i Århus C så må jeg da lige se om jeg kan spotte dit iøjnefaldende vasketøj :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa


    Hvor bor du henne af i Århus C så må jeg da lige se om jeg kan spotte dit iøjnefaldende vasketøj :crazyeyes:


    Ja vi ku evt. arrangere en fælles-tweaker tur dertil :))

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Ja vi ku evt. arrangere en fælles-tweaker tur dertil :))


    Jeg er klar på det..:D


    Kunne være man lige skulle svinge forbi en tur når man alligevel er i århus..:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Det er faktisk lidt pudsigt for det må man heller ikke hvor vi bor....og der står det i vedtægterne.....så er det godt min altan er 15 meter lang.....så kan man have nogle lange tøjsnore som hænger lavt.


    Men spørg da hvor det står.....latterlig regel IMO.....men det gør vores bygninger endnu grimmere når folks tøj hænger udenfor åbentbart 8o .....hvad med paraboler ?? de er sgu da grimmere

  • Nå, men i går blev der holdt generalforsamling i ejerforeningen, og det er blevet vedtaget at man ikke må hænge tøj op over gelænderhøjde. Nå, men lad os se om de har fået den med parabolen med i husordenen så:-)