• Her i dag på vej hjem fra arbejde på cykel, kom jeg kørende ned af en lille bakke inde i byen med en 20-30km i timen


    det er der som ikke noger besynderlig i, jeg kørte også og slingrede lidt kraftigt, hellert iknoget besynderligt i det..


    men så kommer det: da min cykel pludselig syntes den havde lyst til at gå amok, lige i et af mine sving, så den drejde styret 35 grader den forkerte vej, som resulterede i at cyklen flyver/kører ud på vej og vælter alt imens jeg flyver hen over siden på den smadre ned i asfalten, og glider lidt...


    så rejste jeg mig op, og syntes egentlig at det gjorde pænt nas i min højre arm... da jeg kiggede ned var den fyldt med blod og asfalt.. + at mit højre kne havde fået en rimelig kraftig hudafskrabning 3 steder, min hånd havde fået en tur og min hofte havde også en ordentlig omgang asfalt eksem...
    ¨
    så hentede jeg min cykel ude på vejen og kørte 9 km. hjem, med en skævt styr!! :))


    Jeg syntes bare lige at jeg ville fortælle jer hvor stor smerte jeg har været igennem i dag! ;)

  • hmm... kender det alt for godt! forleden dag sku jeg være meget flink og tilbød min kæreste at komme hen på hendes skole med nogle tunge bøger som jeg íkke syntes hun sku slæbe på. på vejen får jeg posen med bøgerne i hjulet, og flyver hen over styret... jeg slap fuldstændigt uskadt fra det, men min pengebog gjorde av, blev jo nødt til at erstatte den dyre religionsbog... 400 bobs! sidste gang jeg er flink en mandag morgen...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII


  • Det er sq da ingenting..!
    [SIZE=4]MIN PC ER FANDME SMADRET!!![/SIZE] X(X(X(X(X(X(

  • Quote

    Originally posted by learner


    ok, he he jeg kunne lige forstille mig, en fræk gymnasie elev på sin helt nye tunet scooter, BANG.. he he men det var heldigvis ik tilfældet her! ;)


    Den er skam ikke toptunet ;)


    Og hvis den endelig var sku jeg satme ikke nyde noget af at køre galt på den 8o


    Nej det var et lettere pinligt crash :O

  • Træls tur, men trøst dig med at du ikke har prøvet følgende,
    for det var smerter der ville noget... Gyyys bare tanken ;(

    Lungedræn i lokalbedøvelse. Et lungedræn er en slange
    ind mellem 2 ribben, ind til lungen, som så bliver syet
    fast til huden på brystkassen.


    At se dit knæ stikke ud af benet med knogler og det hele.


    At få en skrue ud af knæet i lokalbedøvelse, hvor de
    skærer i dit ben, mens du kan ligge i kigge med.
    Knoglen var ikke bedøvet.


    At få fjernet 9 sting i hornhinden i lokalbedøvelse.


    At din ene testikkel hæver op, så det gør så ondt,
    at du besvimer af det 2 gange.


    Er alt sammen noget jeg bl.a. har prøvet. :(


  • du er ikke en forsøgskanin vel?


    det lyder lidt sådan ;)

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Originally posted by Psykozen
    [du er ikke en forsøgskanin vel?


    det lyder lidt sådan ;)


    He he, nej... Var bare et gammelt fjols på 72
    der kørte direkte over i min bil.
    Ham og konen døde på stedet. :(
    Burde jeg egentlig også være, men kunne ikke
    lige stille træskoene den dag, for jeg havde sikkerhedssko på :))


  • ja okai.. he he.. jeg har også prøvt at falde og smadre mit knæ ned i en flise kant.. så huden lige nedenunder knæet blev revet nedaf, i en klump... he he min dine må satme også ha gjort nash!

  • Quote

    Originally posted by sol_jakobsen
    Ynk det hele, jeg har set et glimt af min mor og far ha sex !!!


    føj...hvordan kan du leve med det traume??

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Originally posted by learner
    ja okai.. he he.. jeg har også prøvt at falde og smadre mit knæ ned i en flise kant.. så huden lige nedenunder knæet blev revet nedaf, i en klump... he he min dine må satme også ha gjort nash!


    Det kan jeg love dig for at det gjorde. Så hellere
    en tur til tandlægen og få boret uden bedøvelse ;)
    Det værste var den med den hævede testikkel.
    Jeg kastede op af smerter og visnede 2 gange.
    Vagtlægen kom og pokker mig om, den idiot ville
    give mig smertestillende tabletter. Er da ikke for
    smart når man kaster op hvert andet minut X(
    Røg på sygehuset dagen efter, men det var godt
    nok den længste nat i hele mit liv :(

  • Quote

    Originally posted by Psykozen


    føj...hvordan kan du leve med det traume??


    en dag af gangen... en dag af gangen...

    P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
    Sapphire X800GT
    4 X 512 mb DDR400
    Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

  • ha ha!, du har reddet min dag med den sjove historie :)):D
    har også selv prøvet noget ligenede


    mig og min kammerat skulle til eletronik undervisning, vi skulle have noget saltsyre eller noget og han havde det bag på cyklen. vi køre..der kommer.. en lækker pige på gåstien.. han bremser og drejer, jeg ser det ikke lige og jeg banker lige ind i ham så vi havner på græsset og ligger og roder rundt :)) der skete ikke noget med os eller saltsyren heldigvis. det er 5-6 år siden, men det er sku stadig lidt sjovt at tænke på :))

  • Av for...NAS! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nu vi snakker om ting der gør forbandet nas, så vil jeg gerne fraråde at man kører ind i en bil på cykel!


    Fik en flænge i underlæben (sådan noget skal syes
    både indvendigt og udvendigt), slog halvdelen af 2
    fortænder ud. De tænder tog eddermame lang tid at lave igen 8o
    3*4 timer i en tandlæge stol, hvor 2
    af gangene stortset foregik med at proppe en lille fil ned i tanden og rense den 8o