don mclean nr fortolket af ivan

  • noen der ved om man kan købe dette nr. hørte det på tv en dag men ved ikk om det er kommet på en skive


    det drejer som en fortolkning af don mclean nr der hedder vincent som ivan har fortolket


    pmsg mig hvis i kender til dette

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Hvad mener du.. ?


    Jeg har et Don Mclean nummer der hedder Vincent..


    Hvad mener du med at 'ivan har fortolket' ?

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • ja du ved nok ivan nielsen ham der fra laban ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Jeg har ikke hørt noget om at ivan har lavet en version af den... Men jeg kan spille den på guitar! jeg hedder gost nok ikke ivan, men jeg kan da lave en mp3 med den og sende den til dig! den er rigtig go hvis du har en nabo du ikke kan li..! :))

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    Jeg har ikke hørt noget om at ivan har lavet en version af den... Men jeg kan spille den på guitar! jeg hedder gost nok ikke ivan, men jeg kan da lave en mp3 med den og sende den til dig! den er rigtig go hvis du har en nabo du ikke kan li..! :))


    hheehe jeg ved ikk om han har lavet den officiel
    men hørte den en dag i fjernsynet mener det var i det prg som hedder "venner for livet" han sang den for stig rossen, damn det lød godt med ivan pedersen han ka sq godt synge den gamle rotte :)


    men ehm du må da godt bixe den sammen i mp3 format og sende den til mig hvis du gider
    mailto : kensted@sport.dk

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

    Rettet en gang, sidst af sehested ().

  • Quote

    Originally posted by sehested


    hheehe jeg ved ikk om han har lavet den officiel
    men hørte den en dag i fjernsynet mener det var i det prg som hedder "venner for livet" han sang den for stig rossen, damn det lød godt med ivan pedersen han ka sq godt synge den gamle rotte :)


    men ehm du må da godt bixe den sammen i mp3 format og sende den til mig hvis du gider
    mailto : kensted@sport.dk


    Jeg havde ikke lige regnet med du ville ha lortet! ej, det får du mig sq ikke til... det blir bare lagt herind på tweak.dk som årets joke! :O men jeg kan sende dig originalen hvis du ikke har den i forvejen...

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    Jeg havde ikke lige regnet med du ville ha lortet! ej, det får du mig sq ikke til... det blir bare lagt herind på tweak.dk som årets joke! :O men jeg kan sende dig originalen hvis du ikke har den i forvejen...


    Arj.. sådan er vi ikke herinde... eller sådan noget..