1

onsdag, 18. april 2007, 16:53

Aaah endelig tilbage på Tweak :)

Jeg håbede lidt der var en person der kunne hjælpe mig lidt med mine taster på mit tastatur. Nogle knapper virker ikke som de skal (*, #, 9,6,3) og der skal trykkes ret hårdt før de egentlig reagerer. Jeg har lige prøvet at købe et nyt tastatur til mobiltelefonen men det har kun hjulpet en smule. Jeg tænkte på om det kunne være fordi knapperne indenunder tastaturet havde forskudt sig en lille smule.

Håber i kan hjælpe mig, da det er en telefon jeg låner at svigerbror og han vil have den repareret hvis den fejler noget :) Gør det også ret svært at skrive sms'er

Venus Ultima

2

onsdag, 18. april 2007, 20:33

Citeret

Originally posted by Venus ultima
Aaah endelig tilbage på Tweak :)

Jeg håbede lidt der var en person der kunne hjælpe mig lidt med mine taster på mit tastatur. Nogle knapper virker ikke som de skal (*, #, 9,6,3) og der skal trykkes ret hårdt før de egentlig reagerer. Jeg har lige prøvet at købe et nyt tastatur til mobiltelefonen men det har kun hjulpet en smule. Jeg tænkte på om det kunne være fordi knapperne indenunder tastaturet havde forskudt sig en lille smule.

Håber i kan hjælpe mig, da det er en telefon jeg låner at svigerbror og han vil have den repareret hvis den fejler noget :) Gør det også ret svært at skrive sms'er

Venus Ultima

Lad ham få den repareret?

---------> Macbook <-----------

3

onsdag, 18. april 2007, 21:29

Ja men jeg skal betale, så kunne jeg selv løse det ville det jo være lettere.

Men hvis der ikke er nogen der har nogen ideer må jeg tage den til TDC Mobil Center i morgen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.