Track&Trace nummer med SHG?

  • Hejsa


    Jeg har oprettet en RMA-sag, men jeg kan ikke finde T&T-nummeret. De sendte en mail til mig, hvor der stod: Dit track & trace nummer er: (blank)


    ^ der stod altså ikke noget?


    Kan jeg få det igen på en eller anden måde? - Måske gennem kundeservice.


    (Jeg spørger fordi der er 11 i kø på telefon linjen, så vil være dejligt, hvis der var et klogt hovede i blandt, der havde en mulig løsning)

  • Hmm, kunne godt være.. Har aldrig prøvet RMA før. Jeg klikkede boksen af ved, vil gerne have tilsvarende produkt eller bedre... Er det egentlig nogle, der nogensinde har fået et bedre produkt? (heh, men har jo lov at håbe)


    - Men der stod man kunne gå ind på post.dk og følge produktet.. Men bare svært uden nummer :(

  • Quote

    Originally posted by DC-Freak
    Du skal logge ind på deres hjemmeside, du kan finde det der


    Ved ikke om det er mig, der er en klovn, kan virkelig ikke hitte ud af systemet. Jeg logger ind på kundecenter, og går ind i "Vis RMA/reklamationer". Der kan se min RMA sag, som har et nummer på 7 cifre, men på post.dk skal T&t nummeret være på min. 13 cifre...


    Meget irreterende..

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78


    Ved ikke om det er mig, der er en klovn, kan virkelig ikke hitte ud af systemet. Jeg logger ind på kundecenter, og går ind i "Vis RMA/reklamationer". Der kan se min RMA sag, som har et nummer på 7 cifre, men på post.dk skal T&t nummeret være på min. 13 cifre...


    Meget irreterende..


    Dit RMA-nummer er ikke det samme som t&t-nummeret. T&t-nummeret er bare nummeret på din pakke hos PostDK.

  • Quote

    Originally posted by DC-Freak
    Track & Trace Informationer nederst på siden i en ordre


    :), det er desværre ikke det T&T-nummer, jeg skal bruge. Det viser blot, at det er blevet afsendt og modtaget. Jeg har oprettet en RMA-sag, som jeg gerne vil følge - og den har jeg afsendt igen, og der står T&T-nummeret ikke nederst. Men ellers tak for buddet :)

  • Takker til PaW, tråd lukket. :D


    Tråden lukket


    edit:


    You got PM, forresten! :)