Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 13. april 2007, 21:43

Så jeg lige nu her. Det er jo helt til grin...............
Nogen der ved om andre kanaler sender det?

Hvem i H...... gider betale 25 kr om måneden for 1 TVkanal. Øv da..... Nå, men så er der ingen grund til at ha' Zulu mere, for de plejede at sende alt sporten, som nu er flyttet til TV2 Sport

2

fredag, 13. april 2007, 22:22

Ja jeg blev sgu også selv lidt gal.
Eller, først blev jeg super glad fordi de pludselig viste AL træning, plus GP2 træningen. Så viste det sig så at være på TV2Sport.
Har heldigvis TV2sport, men syntes sgu alligevel det er lidt flad at man bare smider alt sit sport derover. Skulle det ikke være en konkurrende kanal som blev holdt adskildt tv2?

Anyway, selve løbet bliver stadig vist på TV2, men resten er desværre på sport, hvis du skal have det på dansk.
Alternativt kan du jo tænde for RTL (hvis du har den, men alle med pensionister i byen har vel den), der viser de som regel også alt.

3

fredag, 13. april 2007, 22:35

Nedtur :ohmy: jeg er så heldig IKKE at have TV2 Sport !!! ingen kval. til mig :boxed: har heller ikke RTL X(

4

fredag, 13. april 2007, 23:43

Jeg er personligt glad for at den er kommet. Så kan det være de sender lidt mindre sport på resten af TV2's kanaler, for jeg ser stort set aldrig sport i tv selv.

5

fredag, 13. april 2007, 23:49

Synes det er lidt ærgeligt at de flytter det..
Synes det var fint at de havde det på Zulu..

Så jeg skal til at se det på den norske eller svenske kanal nu..
(kan ikke lige huske hvilken det er)

For TV2 Sport blev ikke stemt ind til vores generalforsamling..

Men GP2 ved jeg ikke lige hvem sender..
Men finder det nok et sted..

6

lørdag, 14. april 2007, 11:18

Imponerende træning de viste her til morgen på TV2 Sport.
I den 3. og sidste trænings session, går det sidste kvarter ALTID med at sætte den optimale tid. En rigtig god indikation af hvor gode bilerne er, hvis de har bedste dæk og mindst mulig brændstof.
Alle gav også fuld gas idag, og Alonso kørte ud til aller sidst, så ingen kunne nå at svare igen på den tid han nu ville sætte.
Det vilde var så at hans tid kun var god nok til en placering som nr. 7, hvor der holdte en super agori(!) på nr 3!

Men endnu engang suverænt kørt at Lewis Hamilton, det bliver en sindsyg spændende kval, her om et par timer.

7

lørdag, 14. april 2007, 11:19

Citeret

Originally posted by Mikkel
Jeg er personligt glad for at den er kommet. Så kan det være de sender lidt mindre sport på resten af TV2's kanaler, for jeg ser stort set aldrig sport i tv selv.

Helt enig.. :crazyeyes:

"I like smart people who disagree with me, and are able to explain why."

i7-8700K @ 5 GHz | Corsair H115i | 16 GB DDR4-3200 RGB | MSI GTX1080TI SOC | 500 GB Sammy 960 Evo
34" Acer Predator X34A | Phanteks Enthoo Evolv TG | 1200 Watt BeQuiet Dark Power Pro

8

lørdag, 14. april 2007, 11:25

Jeg er ligeglad med hvor det bliver vist, bare Sverige vinder!

9

lørdag, 14. april 2007, 14:33

Nå, men det var sgu fedt at sidde og se det på RTL nu her. TV2 Sport kan rende mig:-)

10

lørdag, 14. april 2007, 14:38

Så er det bare nice at have både TV2sport og RTL ..! Synes egentligt det er fint nok at TV2sport er oprettet, fordi vi har ikke Zulu ;D

11

søndag, 15. april 2007, 12:48

Citeret

:cheers:

12

søndag, 15. april 2007, 15:43

Citeret

.....Øhhhh, nå? Der kan man bare se.

Jeg er blevet nødt til at opgradere til den store pakke for at få TV2 Sport, da jeg ellers ikke kan se Kvalifikation.
Desuden havner NFL, sikkert også på TV Sport, da det jo er Claus Elming, der er chef.

13

søndag, 15. april 2007, 16:04

Citeret

Originally posted by Boris

Citeret

Jeg er blevet nødt til at opgradere til den store pakke for at få TV2 Sport, da jeg ellers ikke kan se Kvalifikation.
Desuden havner NFL, sikkert også på TV Sport, da det jo er Claus Elming, der er chef.

Det tror jeg du kan være ganske sikker på. Som det ser ud nu, flytter de mere eller mindre alt sport derover (med undtagelser).

14

søndag, 15. april 2007, 16:46

Citeret

Originally posted by fhqwhgad

Citeret

Citeret

Det tror jeg du kan være ganske sikker på. Som det ser ud nu, flytter de mere eller mindre alt sport derover (med undtagelser).

Det er sådan set også det eneste sport jeg ser. Formel 1 og Amerikansk Fodbold.....

15

søndag, 15. april 2007, 17:30

fuck tv2 og dr verdens to latterligste kanaler.

findes der noget online hvor man kan se F1 ?

16

søndag, 15. april 2007, 17:41

Citeret

Originally posted by DKsDEVIL

Ikke hvad jeg ved af.....Og derfor kan man desværre ikke bare fucke dem. ;(

17

søndag, 15. april 2007, 19:28

Citeret

Citeret

Se det på RTL

18

søndag, 15. april 2007, 21:24

Citeret

Originally posted by Sukkerfar

Citeret

Citeret

Se det på RTL

Hader de der tyske kommentatorer....Og deres tyske reklamer.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.