forslag til Team Tweak...

  • Hejsa


    nu er der genveje til hjemmeside, pm og msn under vært post som man skriver her inde, kunne der ikke blive tilføjet en til de "få" der bruger skype
    bare et forslag.... :idea:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().

  • Quote

    Originally posted by Brumbassen
    Hejsa


    nu er der genveje til hjemmeside, pm og msn under vært post som man skriver her inde, kunne der ikke blive tilføjet en til de "få" der bruger skype
    bare et forslag.... :idea:


    Jo da sagtens hvis du har et plugin der kan bruges til formålet.

  • Hejsa


    øjeblik mens jeg lige hiver et ud af øret......


    nej det har jeg dov ikke men går heller ikke ud fra at det er mig der skulle lave det
    jeg troede at det var bare lige :O men det er det så ikke eller hvad ???

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Hvis der blev lavet til skype, hva så med google talk, xfire, teamspeak, ventrilo og al det andet derude? Hehe. Syns selv det hele er fint som det er.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja lol for alle har en personlig TS/VT, hehe :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • må indrømme at jeg heller ikke ser formålet.. Nu er der jo både pm og msn knapper, så hvis du virkelig har brug for skype info kan du jo bare bruge en af de allerede eksisterende knapper, til at spørge vedkommende ?

  • Hvis MSN, ICQ, Yahoo og hvad der nu ellers er af muligheder her på siden.. Hvorfor så ikke en skype knap også?


    Hvis der ikke er noget formål med en skype knap, hvor er det så lige præcis i ser af formål i MSN- og alle de andre knapper???


    Hva fanden er forskellen ?

  • Quote

    Originally posted by Weidemann
    Hvis MSN, ICQ, Yahoo og hvad der nu ellers er af muligheder her på siden.. Hvorfor så ikke en skype knap også?


    Hvis der ikke er noget formål med en skype knap, hvor er det så lige præcis i ser af formål i MSN- og alle de andre knapper???


    Hva fanden er forskellen ?


    at dem der allerede er der er en del af forumet? det er de andre ikke


    men som sagt lav et skype plugin så kommer det med

  • ellers kam man jo lave en "additional contact information" knap, hvor der så kan stå info om ens ICQ, Skype, etc. i stedet for der er tonsvis af knapper henad til alle de IM programmer der findes


    edit: ICQ kan man allerede finde under andres profil sammen med AIM, det er nu de andre jeg mener (xfire, skype etc)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Originally posted by Martin


    at dem der allerede er der er en del af forumet? det er de andre ikke


    men som sagt lav et skype plugin så kommer det med


    Og ?


    Har de været det lige siden dag 1 ?


    Umiddelbart har du vel brugt en skabelon af en art til siden, fulgte alle de der ting med ?


  • ja det har været der siden dag 1, fulgte med.

  • Quote

    Originally posted by Martin
    ja det har været der siden dag 1, fulgte med.


    Så er det også forståeligt nok..


    Må da indrømme at en skypeknap var ikke noget jeg selv ville benytte, men hvis det kom så er det vel fint nok til dem der nu en gang vil benytte det.