flying-trickster

Gæst

1

torsdag, 12. april 2007, 15:18

Hey.
Nogle der har i Profiber?
Jeg fik sat sådan noget lort ind i væggen for over 4 uger siden, og der sagde manden at der ville gå omkring 3 uger og så ville det køre. Men det gør det så ikke selvf :boxed:
Nogle der har det? Hvis, hvor længe gik der så efter i fik installeret den ting ind i væggen og at det virkede?
Mit net virker kun til d. 19, Tele2 jeg har nu. Og så skulle det ikke under mig Profiber trækker den længere end dét :ohmy:
Så er jeg næsten færdig med en ny sampler, og det skal nok passe jeg ikke kan uploade den i noget tid pga det her 8o

2

torsdag, 12. april 2007, 15:32

Hvad med at ringe til dem? ;)

Jeg tvivler stærkt på at nogen herinde kan svare dig på det.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

3

torsdag, 12. april 2007, 15:45

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe

Genial idé :9xo

Enten det eller også købe en "Magic 8-ball" ... Hmm ... Svært valg :))

PS, Har du lort i væggen, så ville jeg sgu brokke mig til ham der har bygget huset :boxed:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (12.04.2007, 15:46)

flying-trickster

Gæst

4

torsdag, 12. april 2007, 15:50

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

PS, Har du lort i væggen, så ville jeg sgu brokke mig til ham der har bygget huset :boxed:

Det er Profiber der har installeret lort i væggen :P

6

torsdag, 12. april 2007, 15:52

Citeret

Originally posted by flying-trickster

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Det er Profiber der har installeret lort i væggen :P

Hm okey. Det må være noget jyst noget. Her ovre på sjælland bruger vi rockwool til vores vægge :))

flying-trickster

Gæst

7

torsdag, 12. april 2007, 16:09

Haha. For helvede, i ved hvad jeg mener :D Der sidder jo ikke en kokasse på væggen vel :P
Der står på deres side at der går 2 arbejdsdage normalt, så kører det. My ass. Der er gået over 4 uger. Men de ringer til mig, jeg lagde en besked. Men der går nok flere uger før de ringer :P Og så virker det sikkert inden :D

flying-trickster

Gæst

8

fredag, 13. april 2007, 14:50

Sådan. Jeg blev ringet op og hun sagde sjovt nok "10 dage efter hjemmecentralen er installeret". Der er gået 5 uger på mandag :p Men de ville få teknik til at tjekke det, så det virker måske indenfor et par dage. Lukker tråden!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.