1

onsdag, 11. april 2007, 01:48

Hejsa..

Jeg solgte min 3600+ AM2 CPU til puma99|dk her inde fra i sidste uge, og sendte den så afsted til ham den 4. april, altså sidste onsdag, men den er hverken dukket op, og der er ingen info om T&T på PostDK's side.

Jeg skal alligevel forbi posthuset imorgen, og sende lidt sager til Ivan her inde fra, og kan jeg ikke finde info om den imorgen inden jeg tager der ned, sætter jeg en efterlysning på pakken igang.

Men hvor lang tid går der før man ved noget? Om de finder pakken eller udbetaler erstatningen? Tager det 33 somre, og en halv vinter, eller er der rimelig fart på den slags?

C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh

Sut mig længe og langsomt!

2

onsdag, 11. april 2007, 01:57

Det er sgu træls, aldrig sket for mig men med mit held er det bare et spørgsmål om tid. Håber de finder den eller at du får erstatning.

i7-7700K@5.2GHz (delidded)- AMD VEGA 64 - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

3

onsdag, 11. april 2007, 02:12

Hvis de ikke erstatter når nu de har smidt den væk bliver jeg Ninja tror jeg..

Så får de min sløve kartoffelskræller at se :boxing:

Nå, så til den seriøse del..

Hvis ikke pakken bliver fundet SKAL de vel erstatte den hvad end de vil eller ej, da det jo er dem der har bollet op i tingene?

4

onsdag, 11. april 2007, 07:13

Hvis de finder pakken, så tror jeg ikke der sker nogen form for erstatning.

Nu koster CPU'en vel ikke over 3600 kr., men ellers er det maxbeløbet, som erstattes ved en almindelig pakkeforsendelse. Beløbet kan have ændret sig siden sidst, men du skulle da være dækket ind, hvis det er.

5

onsdag, 11. april 2007, 07:43

Jeg tror PostDK har lidt probs med deres T&T for tiden - venter selv på lidt div. hardware, som også er knap en uge gammelt - de er heller ikke til at finde derinde :crazyeyes:

"I like smart people who disagree with me, and are able to explain why."

i7-8700K @ 5 GHz | Corsair H115i | 16 GB DDR4-3200 RGB | MSI GTX1080TI SOC | 500 GB Sammy 960 Evo
34" Acer Predator X34A | Phanteks Enthoo Evolv TG | 1200 Watt BeQuiet Dark Power Pro

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "xt0m" (11.04.2007, 07:44)

6

onsdag, 11. april 2007, 07:49

Det tager lang tid for sådan efterlysning af en pakke.

Havde samme problem med en pakke jeg sendte til slacker. Den kom ikke frem til tiden og ligesom ved dig var der heller ikke noget at finde på track and trace.

Jeg efterlyste pakken via deres hjemmeside (efter der var gået cå en uge). lidt over en uge senere skriver slacker og siger at nu har han modtaget pakken (man kan stadigvæk ikke finde noget info på track and trace)

Yderlige en uge senere - altså ca 14 dage efter at jeg havde efterlyst pakken, for jeg et brev hvor de beder om flere information - De var altså ikke begyndt at lede efter pakken endnu (sådan tolker jeg det)

Men når du har sendt det som pakke er der jo netop forsikring på det. Så det går nok - men det kommer nok til at tage lidt tid

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

7

onsdag, 11. april 2007, 08:12

Jeg fik en mail i Onsdags at min pakke var sendt fra en butiks lager, men den er hverken dukket op og T&T er til at grine af.
Måske PostDK har haft problemer i påsken? Nok har der ganske vidst været nogle helligdage, men de har haft hele onsdagen samt lørdag til at få pakken til Aalborg...

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

8

onsdag, 11. april 2007, 11:51

jeg eftersøgte pakken med T&T nr imorges før kl 8 der skrev den det her:

Dato Kl. Registrering
10. april 2007 23:37 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter

og nu skriver den det her efter ankommet:

11. april 2007 05:58 Ankomstsorteret privat omdeling i 6701 Esbjerg Banegård Posthus

så lidt kunne da godt tyde på at postdanmark er bagud eller deres service bare er crap online

9

onsdag, 11. april 2007, 12:11

Jeg har lidt det samme problem - jeg sidder og venter på en pakke der blev afsendt sidste onsdag..
-den skulle ifølge Post DK TnT have været med på omdeling igår men jeg så ingen postmand her..

Intel i5 6500 :: 2x8GB Corsair Dominator Platinium DDR4-2400 :: 1x Intel520 240GB SSD + 1 TB Toshiba Sata3 ::
Corsair MP500 NVMe SSD OS-drive :: Zotac GTX1070 AMP Extreme! :: EVGA SuperNova 750 G2 PSU :: Lian-Li PC-V33 :: AOC 2460 144Hz :: Asus ROG Gladius :: CM QuickFire Rapid-i

10

onsdag, 11. april 2007, 12:31

Samme her. Pakken (ifølge forhandleren) sendt tirsdag i sidste uge. Her er hvad jeg får på det tilsendte track & trace nummer: Der er ikke fundet oplysninger om forsendelsen... Forhandleren er sikker på at den er sendt afsted, så pakken er ved at blive opsporet hos Post Danmark. Jeg må væbne mig med tålmodighed, selv om det er svært.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Lalla" (11.04.2007, 12:38)

11

onsdag, 11. april 2007, 12:37

Jeg oplever også selv problemer med en pakke som er væk hos Postdanmark....Jeg har siden den 1/4 ikke kunne se nogle oplysninger på mit Track & trace nummer jeg har fået hos Dataworld, som hårdnakket påstår at de har sendt pakken!

Nederen.....

12

onsdag, 11. april 2007, 12:38

Citeret

Originally posted by Lalla
Samme her. Pakken (ifølge forhandleren) sendt tirsdag i sidste uge. Her er hvad jeg får på det tilsendte track & trace nummer: Der er ikke fundet oplysninger om forsendelsen... Forhandleren (Dataworld) er sikker på at den er sendt afsted, så pakken er ved at blive opsporet hos Post Danmark, så jeg væbner mig med tålmodighed, selv om det er svært.

hehe...Du har også problemer med Dataworld...Han sagde godt nok at de havde haft nogle problemer med flere pakker der var forsundet hod post.dk!

Troede først det bare var noget han sagde...Hvad har du bestilt hos dem?

13

onsdag, 11. april 2007, 12:43

Citeret

Originally posted by OC-Dog

Citeret

Samme her. Pakken (ifølge forhandleren) sendt tirsdag i sidste uge. Her er hvad jeg får på det tilsendte track & trace nummer: Der er ikke fundet oplysninger om forsendelsen... Forhandleren (Dataworld) er sikker på at den er sendt afsted, så pakken er ved at blive opsporet hos Post Danmark, så jeg væbner mig med tålmodighed, selv om det er svært.

hehe...Du har også problemer med Dataworld...Han sagde godt nok at de havde haft nogle problemer med flere pakker der var forsundet hod post.dk!

Jeg har bestilt en Samsung fladskærm 226BW.

14

onsdag, 11. april 2007, 12:47

Hva satan.. Nu er den sq pludselig dukket op..

Øv :)) Men nå, han får sin CPU.. :)

15

onsdag, 11. april 2007, 16:45

Citeret

Citeret

Citeret

Det har jeg også + en masse andet, jeg har lige fået en mail fra dem at jeg har det hele imorgen, ved sgu næsten ikke om jeg tør tro på det....

16

onsdag, 11. april 2007, 19:49

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Det har jeg også + en masse andet, jeg har lige fået en mail fra dem at jeg har det hele imorgen, ved sgu næsten ikke om jeg tør tro på det....

Fik også en mail hvor jeg fik at vide, at min skærm var blevet væk hos Post Danmark. Jeg fik så valgmuligheden mellem en ny omgående, eller pengene tilbage. Jeg valgte pengene tilbage, da jeg desværre synes det lugter lidt... men lad nu det ligge. Jeg håber selvfølgelig at du får dit grej som lovet i morgen.

17

onsdag, 11. april 2007, 20:00

Noget kunne tyde på at PostDK og T&T lider af lidt påsketømmermænd!

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

18

onsdag, 11. april 2007, 20:04

PostDK lider generelt af tømmermænd så.
Jeg har lige fået brev om at min pakke ligger på posthuset..
Den pakke er så det bundkort som jeg var nede og hente sidste onsdag..
Måske man skulle gå ned og kræve pakken udleveret.. Så får de nok sved på panden :))

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

19

onsdag, 11. april 2007, 20:06

Citeret

Originally posted by urbananen
Måske man skulle gå ned og kræve pakken udleveret.. Så får de nok sved på panden :))

Argh nu skal du også være ordentlig ved Postmand Per :)) For det er da ham der egenhændig samler og deler al post ud i dk ikke ? :baby:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "JakobPP" (11.04.2007, 20:06)

20

onsdag, 11. april 2007, 20:09

Citeret

Originally posted by Marquis

Citeret

Originally posted by urbananen

Argh nu skal du også være ordentlig ved Postmand Per :)) For det er da ham der egenhændig samler og deler al post ud i dk ikke ? :baby:

Med den hastighed de har sig for tiden, er det vidst også ham der står for at deres IT kører som det skal

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.