Drabet i Aalborg

  • Som mange af jer nok har læst, så blev en ung mand dræbt i Aalborg. Han var fra Aarhus.


    Han blev stukket med en kniv og døde kort tid efter.


    Hvad synes i om at denne situation opstod tilfældigt ?



    Jeg kendte/kender den dræbte.


    Han havde boet nede ved vores gamle hus. Han var nærmest som en bror for min storebror.


    Selv om vi ikke har snakket med ham i lang tid har det alligevel påvirket min storebror, og os alle.


    Især fordi man tænker: "Hvordan kunne dette ske?"



    Hvad synes i om situationen?


    I kan læse om den her:
    http://ekstrabladet.dk/112/article287729.ece

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Nu havde en del af dem efter sigende været til fest ved nogle Rockere ( Bandidos var det hvis ), hvilke ihvertfald har fået mange til og tænke over hvor helt tilfældigt det var. Ved ikke hva jeg selv skal mene, der var ihvertfald en del politi i gaden igår, forståeligt nok.
    Den røde Ferrari 360 politi har eftersøgt er hvis også blevet fundet i Malmø nu.


    Udover det er det selfølgelig trist at sådan noget skal ske, uden tvilv.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Originally posted by Henrik-
    Nu havde en del af dem efter sigende været til fest ved nogle Rockere ( Bandidos var det hvis ), hvilke ihvertfald har fået mange til og tænke over hvor helt tilfældigt det var. Ved ikke hva jeg selv skal mene, der var ihvertfald en del politi i gaden igår, forståeligt nok.
    Den røde Ferrari 360 politi har eftersøgt er hvis også blevet fundet i Malmø nu.


    Udover det er det selfølgelig trist at sådan noget skal ske, uden tvilv.


    Dem der var i den gruppe hvor der ikke var en der døde var Bandidos Rockere fra KBH.


    Og eftersigende skulle det være tilfældigt... http://ekstrabladet.dk/112/article287773.ece

  • Man har vel på den ene eller anden måde, selv lagt op til at slås, det har så bare udviklet sig.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Af hvad jeg har læst lød det heller ikke som noget tilfældigt. Men hvad ved jeg...


    Men er ikke synderligt rystet eller noget. Læser jo om den slags hver dag.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Martin? Eller din anden bror?

  • Jeg synes det er forfærdelig med alt det grove vold der kommer mere og mere af i nattelivet, og det er da dybt sørgeligt at endnu en person har måttet lade livet.


    Men samtidigt kan man dog ikke lade være med at tænke på om vedkommende selv var indblandet i et eller andet, netop fordi der var rockere involveret og disse laver som regel ikke denne type vold/mord uden "grund", i modsætning til mange af de bander der popper frem.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by DXC


    Martin? Eller din anden bror?


    Den anden bror :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Havde de ikke været til fest med Hell's Angels? Sorry, men så er man sgu heller ikke for klog. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.


    Quote

    De to fra København havde ligesom andre deltagere i slagsmålet i Jomfru Ane Gade været til fest hos rockergruppen Bandidos i Skalborg. På diskotek Tiger stødte en gruppe fra Bandidos-festen sammen med flere unge fra Århus, og det udviklede sig til en blodig kamp, hvor en 21-årig mand mistede livet, mens seks andre blev såret.


    http://ekstrabladet.dk/112/article287866.ece