Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 7. april 2007, 22:05

Okay, den her tråd er lidt mærkelig - og jeg ved at et hardware forum måske ikke lige er det bedste sted at spørge, men jeg prøver alligevel lige :)

Min kæreste har kunstige (akryl?) negle på sine fingre, og hun ønsker at tage dem af.
Hun har prøvet acetone, men det er ikke godt for huden, og neglen gider stadig ikke af.

Hvad skal hun gøre for at få neglene af?
Nogle herinde må da vide det :P

- Mads Björck

3

lørdag, 7. april 2007, 22:22

Citeret

Originally posted by GrillRotten
http://www.nails-company.dk/index.php?side=90

Det der er for at fjerne et lag du kan få på dine negle. Jeg taler om forlængede negle. Hehe.
Men fandt ud af at man skulle putte fingrene i acetone indtil man kan hive neglene af med lethed.
Derefter skal man vaske hænderne grundigt med sæbe og derefter smøre dem ind i creme, da acetone ikke er godt mod huden.

Når man har negle i acetonen, skal man putte et viskestykke over den skål/beholder du har acetonen i, for ikke at sidde og blive skæv af at indeånde dampe :)

- Mads Björck

4

lørdag, 7. april 2007, 23:03

Spørg i Matas? :P

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

6

søndag, 8. april 2007, 10:56

Citeret

haha :clap: Var færdig af grin :P

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

7

søndag, 8. april 2007, 14:06

yeah right det er din kæreste... :)

prøv med en boltsaks.

8

mandag, 9. april 2007, 13:09

Hvis hun har haft kunstige negle i et længere stykke tid, vil hendes egne negle være så svage - da de ikke har fået lys og har kunnet vokse ordentligt - at det vil være dumt at forsøge at tage dem af selv. Tag op til hende (ham?) som har sat dem på og få hende til at tage dem ordentligt af, for ellers ødelægger hun sine rigtige negle.

- Trine, hende den fine

9

mandag, 9. april 2007, 19:44

Jeg har måtte spørge min forlovede til råds. Hun er kosmetolog og arbejder med bla. kunstige negle i det daglige (hos Crem de la Crem).
Der er ikke andet end at file dem af. dvs. file acrylet af oven på neglen, uden dog at file for meget.
Heller at der sidder lidt acryl tilbage end slet ingen. Kan ende smerte hvis der files for meget.

/Avartar

10

tirsdag, 10. april 2007, 20:00

Jeg tror at en stiksav og sandpapir korn 150 vil kunne gøre det!

11

onsdag, 11. april 2007, 00:15

Citeret

Originally posted by oestergaard

eller vores alles yndlings værktøj.. en dremel :clap:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

12

onsdag, 11. april 2007, 10:41

Citeret

Originally posted by origin

Citeret

Originally posted by oestergaard

eller vores alles yndlings værktøj.. en dremel :clap:

Yeah, Casemod-negle med vindue og uv-blæser! :crazyeyes:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

13

onsdag, 11. april 2007, 10:56

Citeret

Originally posted by Shiver
Okay, den her tråd er lidt mærkelig - og jeg ved at et hardware forum måske ikke lige er det bedste sted at spørge, men jeg prøver alligevel lige :)

Min kæreste har kunstige (akryl?) negle på sine fingre, og hun ønsker at tage dem af.
Hun har prøvet acetone, men det er ikke godt for huden, og neglen gider stadig ikke af.

Hvad skal hun gøre for at få neglene af?
Nogle herinde må da vide det :P

Er det ligesom når man søger råd til en af sine "venner" ?? :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.