TV serien heroes vil ikke streame!

  • Hej Tweakere!


    Jeg håber i kan hjælpe mig med følgende problemstilling :cheers:


    Jeg er godt og grundigt blevet fanget af den nye serie "Heroes" som bliver sendt på Canal+


    Men når jeg er på farten er det ikke altid jeg lige når og fange et afsnit og dens genudsendelser.


    Så jeg havde hørt at man kunne se alle(!) afsnit inde på nbc's hjemmeside.


    Her kommer problemet så... når man sætter streaming'en igang får jeg denne besked:


    "Were sorry, but the clip you selected is not available from your location"


    http://www.nbc.com/Video/rewind/full_episodes/heroes.shtml


    Jeg er godt klar over hvorfor (nbc vil nok ikke have at deres tv serie bliver vist før deres købere af serien viser dem), men så er mit spørgsmål... er der nogle måder at omgå denne form for udelukkelse?


    Jeg har hørt på nogle andre forums at man "bare" kan bruge en U.S. proxy server men hvordan, var der ingen forklaring på. Håber jeg har gjort mig forståelig :$


    Jeg er IKKE klar over om dette kan være ulovligt og dermed ikke tilladt på tweak.dk forum. Skulle det være tilfældet har jeg selvfølgelig intet imod at denne tråd biver slettet.

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

    Rettet 2 gange, sidst af Anarchy ().

  • Er der virkelig ingen der har noget viden omkring dette emne? :ph34r: :boxed:

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

    Rettet en gang, sidst af Anarchy ().

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    Nu ved jeg ikke om det er lovligt / imod tweaks reglement, men dailymotion.com har vidst nok alle afsnit liggende


    OMG det link var guld værd!


    Takker :T :9xo

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l