Wee net party

  • nice nok, det er sq længe siden jeg har været til et ordentligt netværk, nok fordi man ikk spiller i klan sammenhæng mere det er for det meste der man får kontakter

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Cool nok... Har sgu heller ikke været til et ordentligt nettrip i laaaang tid...


    Hmm.. savner det sgu egentlig!


    Jeg må hellere for stablet noget på benene snart så ;)


    Jeg kunne godt lige bruge et slag Battlefield 1942, UT2003, NFSHP2 og age of mythologi sammen med alle gutterne! Tror jeg nøjes med en tur i byen iaften...


    tankabbot

  • Mig og vennerne har næsten LAN hver anden weekend.. i sidste weekend var jeg til det tredje LAN i træk, det er sgu sjovt :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • hey... nu så jeg lige en der brugte ordet wee igen... jeg vil gerne lige høre hvordan i forstår det ord.. hvordan forstår i det??.... nogen gange bliver det brugt hvor det ikk passer ind... nå man slår det op betyder det meget lille

  • Quote

    Originally posted by niszen
    hey... nu så jeg lige en der brugte ordet wee igen... jeg vil gerne lige høre hvordan i forstår det ord.. hvordan forstår i det??.... nogen gange bliver det brugt hvor det ikk passer ind... nå man slår det op betyder det meget lille


    weee, et udtryk der bruges i forbindelse med glæde. Eks. Weeee, så er mit nye r9800pro kommet :D


    Edit: bare et eksempel, har ikke fået noget 9800pro, æv :(

  • Så er jeg sq tilbage igen! :D


    Der blev eddermame udkæmpet noget battlefield, en skam jeg ikke havde fået patchet det med de nye opgradetinger der er kommet så der havde været fler forskellige fly osv. :rolleyes:


    Men ellers meget nice 8) :evil:

  • Quote

    Originally posted by niszen
    jeg skal til net-party den 24-26 oktober... hehe glæder mig...


    Hmm....... Netbyte ???????