1

lørdag, 27. september 2003, 15:47

er endelig blevet færdig med min HP efter tre timers intensivt brug af frontpage :D

Den er ikke særligt stor endnu, men det kommer. det er min første hjemmeside, så bær over med det grumme design :D

Hvad synes i ellers ?

www.frip.dk/timmy

2

lørdag, 27. september 2003, 16:22

1. en anden baggrund, den passer OVERHOVEDET ikke ind.

2. Anden font + den skal være mindre

3. centre din tabel.

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

lørdag, 27. september 2003, 16:35

ej, baggrunden er da kuul :D

Men skal se om jeg kan finde en anden..

Hmm.. okay. tænkte bare de gamle også skulle kunne læse den..

Hvordan centrerer man tabellen ?

4

lørdag, 27. september 2003, 16:45

Citeret

Originally posted by OriGiN
1. en anden baggrund, den passer OVERHOVEDET ikke ind.

2. Anden font + den skal være mindre

3. centre din tabel.

kan kun sige at jeg er enig med OriGiN... baggrunden skal i hvert fald væk.. dam hvor den er klam!! hehe!

5

lørdag, 27. september 2003, 16:48

Selve tabellen ser helt okay ud synes jeg, meeen...

Ved ik lige hvordan du centrerer den i Frontpage, men leg lidt med nogen <center></center> tags i koden ;)

Som andre har nævnt - få en anden baggrund ind end det gule stads der - passer slet ikke til din blå og hvide tabel ;)

Gør din skrift mindre - en lille Verdana ser f.eks. ret nice - og hva er det for nogen gamle mennesker der ska kunne læse på din hjemmeside ? :))

Lær evt. noget CSS (tror Frontpage kan det) - sådan så du ka få fjernet de grumme grumme streger under dine links ;)

Just my 2 cents.

7

lørdag, 27. september 2003, 21:21

ser bedre ud - så ska menuen også ha et løft - og din start side ;)

9

lørdag, 27. september 2003, 22:58

mht hvad?
start med at centrer din tabel og få dig en blå baggrund eller noget andet står i bedre kontrast til din tabel ;)

10

lørdag, 27. september 2003, 23:04

Nej den skal ikke centreres :P det ser dumt ud...

kan da godt prøve, men how ?

hmm.. gider ikke have en kedelig blå baggrund, kigger stadig efter en.. Har lavet numsefisklink i menuen :D

11

lørdag, 27. september 2003, 23:08

Du tager fejl - det ser dumt ud at den står derovre til venstre og så er der en masse spild plads til højre og i bunden - det er ihvertfald min mening ;)

12

lørdag, 27. september 2003, 23:40

ej.. hvorfor vil billederne ikke som jeg vil...

De står som de skal i frontpage men ikke i browseren

www.frip.dk/timmy

;(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (27.09.2003, 23:43)

13

lørdag, 27. september 2003, 23:50

Klam! :]

Ny baggrund (Som du enda har nakket fra www.jegstener.dk), syntes ikke det er så "fedt" du bruger det samme billede i dit SIGN, som på din hp.. Virker somom du har nakket det ;)

Og fjern den numsefisk.. :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Noobie" (27.09.2003, 23:52)

14

søndag, 28. september 2003, 01:42

Citeret

Originally posted by Noobie
Klam! :]

Ny baggrund (Som du enda har nakket fra www.jegstener.dk), syntes ikke det er så "fedt" du bruger det samme billede i dit SIGN, som på din hp.. Virker somom du har nakket det ;)

Og fjern den numsefisk.. :]

Hmm.. virker som om du rigtig godt kan lide den :P:P

Jeg gider ikke mere i aften.. laver videre i morgen..

15

søndag, 28. september 2003, 12:14

Marker hele tabellen, højreklik og vælg så egenskaber for tabel. I den menu der kommer frem er der øverst oppe en mulighed for at centrere...

OK side :)) :)) Hvis du selv er tilfreds, så lad den være som den er 8o

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maverick" (28.09.2003, 12:15)

16

søndag, 28. september 2003, 13:53

Problemet er at billederne ikke følger med, de bliver stående på deres pladser...

Og FFS tag det roligt, det er min første hjemmeside okay..

17

søndag, 28. september 2003, 20:56

Har fået lavet lidt nyt design, og jeg kigger efter ny baggrund.. Desuden skal jeg have lavet de hele ud fra en tabel, så siden ikke varierer med billeder og så videre..

Tabellen bliver ikke centreret for så vil billederne ikke som jeg vil.. Så indtil videre bliver den stående derude i venstre side :)

Er der mere det er helt ude i skoven ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (28.09.2003, 20:57)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.