Opgradering fra TDC? Anyone?

  • Savner lidt den opgradering, som alle har talt om :(


    Kan det hænge sammen med, at vi får internet over min fars firma?


    - Andre der ikke har fået deres endnu?

  • Jeg har fået min. går fra 1024/256 til 2048/512 fra den første april.

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Nææh jeg har heller ikke fået min 2mbit/512kbit der skulle opgraderes til 6mbit/512kbit... :S Men det er jo oss TDC = kendt for deres øhh lidt specielle kundeservice :S

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Sidder på mine forældres linje og venter på 8mbit opgraderingen. Men lyder det ikke også underligt at det skulle komme en søndag?


    Det er også d.1 April, så hvem ved om det hele er én stor Aprils nar :D


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Sidder på mine forældres linje og venter på 8mbit opgraderingen. Men lyder det ikke også underligt at det skulle komme en søndag?


    Det er også d.1 April, så hvem ved om det hele er én stor Aprils nar :D


    Du siger noget... men den er fanneme tarvelig når de reklamere med det lang tid før d.1


    Så er det bare et fake trick for at lokke kunder til.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by nano


    Du siger noget... men den er fanneme tarvelig når de reklamere med det lang tid før d.1


    Så er det bare et fake trick for at lokke kunder til.


    Hehe nej bare rolig det vil jeg gerne garantere dig at det IKKE er.... De har bare lige glemt at kigge i kalenderen tror jeg.. Regner med at opgraderingen kommer her inden for de næste par dage..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Rolig nu, det er trods alt søndag. Give dem lige en dag eller 2 inden du begynder at undre dig.


    Jeg er da fuldstændig ligeglad med om det er søndag.. Når de reklamerer med opgraderinger den 1.april, så skal de da os komme første april!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    Savner lidt den opgradering, som alle har talt om :(


    Kan det hænge sammen med, at vi får internet over min fars firma?


    - Andre der ikke har fået deres endnu?


    Ja. Har I Bredbånd Professionel bliver den ikke opgraderet automatisk.


    Quote

    Originally posted by Krillen


    Jeg er da fuldstændig ligeglad med om det er søndag.. Når de reklamerer med opgraderinger den 1.april, så skal de da os komme første april!


    Jeg citerer fra http://privat.tdc.dk/internet/telefon/ :


    "Fra d. 1. april 2007 øger vi hastigheden på TDC Bredbånd (fra hastigheden 512/512 Kbit/s og op til 15 mbit/s)."

  • Ro på drenge. De har altså også lige en del linier der skal opgraderes, ikke? :cheers:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Krillen


    Så du mener at det ligeså godt kan ske idag, som næste år?


    Det burde ske i løbet af de næste par dage. Det er jo klart at de ikke sender alle mand på arbejde på en søndag, for at lave opgraderinger. ;) Det ville jo være umuligt!

  • http://privat.tdc.dk/publish.php?id=10703


    På denne side står der ikke fra men Pr. Hvilket i min verden betyder at det vil træde i kraft fra denne dag, samt de forbindelser hvor prisen falder der er den d 1. april der er skærringsdatoen.


    Men der står også i pressearkivet at der er tale om d. 1 maj: http://om.tdc.dk/publish.php?id=10959
    Det kan jo være at det er deres "get out of jail card"

  • Syntes det er utroligt..


    TDC opgradere ens forbindelse... og hvad gør folk.. brokker sig fordi den ikke falden PRÆCIS den 1. april...


    Være dog glad for det i stedet for... hellere det end slet ikke nogen opgradering...