Han kalder sig kørelærer?

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Hehe, flot parkering. :crazyeyes:


    Men okay, medmindre du så ham parkere bilen, ved du jo ikke hvordan de andre biler var parkeret i forhold til stregerne dengang han kom.


    Det var kørerlærer selv, der parkerede, så ventede lige 2min med at stige ud af bilen, og skyde et par billeder:P

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Det var kørerlærer selv, der parkerede, så ventede lige 2min med at stige ud af bilen, og skyde et par billeder:P


    Ja, det er sku lidt skandaløst så! 8o

  • Kørelæreres motto er altid "Du skal gøre som jeg siger - ikke som jeg selv gør!!"


    :D

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • hehe


    er taxa chauffør lige nu og har kørt lastbil i mange år og har set meget underligt af andre trafikanter


    men dem der laver det mest underlige er kørelærer der tror de er verdens bedste belister


    de bremser uden grund og før de blinker til den side de vil til og holder der hvor de har lyst til her i kolding 8o
    damn de er farlige X(

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Det er lidt ligesom den dag jeg skulle til teori prøve.


    Der står jeg og venter inde i en "forgang", hvor man så kan se ud på en parkeringsplads.


    Pludselig kommer så en politibil (ikke udryking eller noget) og han ska skal ind og holde. - Det kommer han også, men han holdt nok i en vinkel af 40 grader i båsen, så noget af den hold i den anden bås.