aa en der er kørt ind i min bil ;(

  • aa hvad sker der for nogle mensker kom ud til min bil i torsdags og hvad ser man så??
    http://img163.imageshack.us/img163/8396/unavngivet24ye2.jpg og der er ikke nogle sedel eller noget hmm hvad gøre man så fat i alka for at for føre sig nå hvsi jeg ville bruge kaskoen skulle jeg af med 14k fram for 9k nå det har jeg ikke råd til


    og hvad er det man siger en ulykke komme sjældent aflene


    i fradags kørtet jeg ned i et hul så nu har jeg også smaderet min fælg er det lige sur røv
    man kan vist godt sige det har været en dårlig uge!! ;(
    og det kan stadig væk ikke betale sig at bruge kasko'en

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

  • Samme er sket på min fars Grand Vitara, dog i knap så synlig grad som det der er hændt din bil.


    Jeg syns det er noget forb***** svineri bare at køre fra sådan noget, føj!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • min kammerats bil fik samme tur.. først dag han havde den, skete det på føtex's parkeringplads, han holdt afsides så det ik skulle ske.. 3 kæmpe skrammer hen af højre bagdør.

  • Har været ude for det samme i et indkøbscenter.


    En eller anden idiot i en sølvfarvet bil (ud fra de lak rester der sad tilbage på min bil) har bakket ud ved siden af men tog så bagenden med på min bil.


    En kraftig og dyb ridste på en 20-30 cm. Bagkofangeren flækkede helt og i den modsatte side blev kofangeren presset så meget at den smadrede lygteglasset i den side.


    Det er pisse irriterende.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Det er sku noget svineri når folk ikke smider en seddel efter sig! X(


    Det er da nærmest toppen af kujonagtighed... :rolleyes:


    ja kan kun give dig ret det eneste jeg har er det er en blå bil der har ridset min bil jeg bor på kollegie så jeg håber jeg ser bilen en dag der er da en lille chance



    Quote

    Originally posted by Kenny
    Av :boxed: Der er bare SÅ mange egoitiske søndagsbillister der ude :rolleyes:
    Ja, det må siges at have været en go uge for dig :ohmy: det fandme da træls!..


    ja men der er da lidt positivt jeg har fået nyt arbejder og det er en kanon arbejdsskiver jeg har fået i forhold til den sidste


    Quote

    Originally posted by ayu
    Samme er sket på min fars Grand Vitara, dog i knap så synlig grad som det der er hændt din bil.


    Jeg syns det er noget forb***** svineri bare at køre fra sådan noget, føj!


    ja og hvad skal man gøre fik et vidne ikke en gang var nok til at det ikke var min forsirking der skulle bruges jeg skulle hav ved personen til at at indrømme det var ham/hende


    Quote

    Originally posted by origin
    min kammerats bil fik samme tur.. først dag han havde den, skete det på føtex's parkeringplads, han holdt afsides så det ik skulle ske.. 3 kæmpe skrammer hen af højre bagdør.


    aar og så første dag og der var heller ikke nogle sedel?


    Quote

    Originally posted by Horror_Byte
    Ud over at skide grønne griser pga mekaniker regningen er der ikke så meget at gøre, MEDMINDRE
    der var noget video overvågning?


    Har Du tjekket det?


    naa kan godt selv lave de små skader lygterne skal skites af lige vel og jeg har lidt maling fra jeg har lavet lidt rust der var i sider døren
    det er nu mere de nye fælge der skal på jeg er lidt ked af ja om lygterne
    er der en der ved om man kan købe dem enkelt vis?? hvis hvor??

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

  • Quote

    Originally posted by sniffer


    ja kan kun give dig ret det eneste jeg har er det er en blå bil der har ridset min bil jeg bor på kollegie så jeg håber jeg ser bilen en dag der er da en lille chance


    Det kan jo være en mulighed, du kan jo se efter en blå bil med en ridse i samme højde som din egen.


    Dog er det nok lidt som at lede efter en nål i en høstak, når vi snakker kollegie - Der har alle jo ridsede biler. :))

  • Har også fået trykket fordøren på bilen her i weekenden mens den stod parkeret! Ikke så meget men den gaber lidt ved den forreste samling. Meget irriterende.


    Sniffer: Gider du ikke lige prøve at tænke lidt mere inden du skriver? Din tekst er næsten ulæselig, da der mangler flere ord rundt omkring. Og så må du også gerne huske kommatasten ;)


    EDIT: Ja og punktum for den sags skyld!

  • Quote

    Originally posted by origin
    min kammerats bil fik samme tur.. først dag han havde den, skete det på føtex's parkeringplads, han holdt afsides så det ik skulle ske.. 3 kæmpe skrammer hen af højre bagdør.


    off topic - ved det godt


    kan du ikke snart skifte dit signatur billede ud med en hvid klat med et rødt kryds i?


    http://www.wrah.dk/ hvor du har dit signatur billede liggende virker jo stort set aldrig