USA på månen?

  • ...spørger man idag sine forældre/bedsteforældre, om de kan huske hvornår det første menneske satte sin fod på månen, så kan de ALTID svaret, for det var jo naturligvis et stort skridt for menneskeheden...


    MEN VAR USA NOGENSINDE PÅ MÅNEN?
    mange har faktisk tvivlet på dette især fordi det kan bevises at det er fup, og fordi det omtalte kapløb mellem USA og USSR jo var igang, og der dermed var stor mængde prestige i at være det første land der gjorde det muligt...hvad tror du?


    ja eller nej?


    http://www.sufoi.dk/sidstnyt/maanefup.php

  • NEJ! det var noget fusk, der er så mange beviser på det...


    Her er et par eksempler:


    1: For at komme til månen på det tidspunkt skulle deres rumfærge have et 10 meter tykt blyskjold for at astrounauterne <---(at stave) ikke skulle blive udsat for høj-radioaktiv-stråling


    2: Fotografier er fuskede, de der krydsmærker er gemt bag ting :]


    3: Landskabet er det samme på to forskellige steder.


    4: Der er to skygger på nogle billeder ----> hvilket vil sige 2 lyskilder :]


    OSV. OSV. OSV.


    Det var verdens mest vellykkede "aprilsnar" mere var der ikke i det ;)

  • Jeg tror de var der :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless



  • JEg er lidt ligeglad med om USA har været på månen eller ej, men det er meget sjovt at der er den her kamp mod de store... jeg kunne godt tænke mig at modbevise argumenterne lidt for at få lidt stemning... :D


    1. hmmm hvor store er rumefærgerne nu om dage? Jeg tvivler på at de har 10 meter tykke bly vægge... Bly tingen kan sikkert heller ik bevises 100% af dem der er imod måneturen...


    2. hmm, er billederne ik taget med kamera? måske skal de være der normalt de kryds... eller måske er artiklens billeder fake for at få os til at tro på det...


    3. jeg tror ikke at os ordboere skal diskutere om hvordan det ser ud på månen.. :D Personlogt har jeg ik været der...


    4. nu er jeg ik lysekspert, men lisom månen kan reflektere solens lys så kan det være at der er en anden planet der reflektere lys på månen...



    btw. det kan godt være at mine argumenter lyder dumme, men jeg har ikke og vil heller ik læse artiklen...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • og lige en ting til...


    Flaget? der er nok en lille metalstang der holder det oprejst så "forbipasserende kan se at USA har været der...


    JEg har nemlig selv set sådan et flag på skiferie hvor det så fråsent ud langt fra men tættere på kunne man godt se at det blev holdt oppe...


    og ligemeget om det var filmet i et studie eller på månen så er der ingen vind nogle af stederne... :D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Tror personligt ikke de var på månen i 69, men tror de har været der siden. Tror turen i 69 var ren propaganda, da russerne havde vundet alle foregående kapløb( første satellit, første dyr, første person) og det kunne amerikanerne ikke håndtere. De havde desuden stærk brug for en succeshistorie, der kunne tage den almene borgers tanker væk fra vietnamkrigen, der blev mere og mere upopulær.


    Bare min mening

  • Quote

    Originally posted by scully
    Tror personligt ikke de var på månen i 69, men tror de har været der siden. Tror turen i 69 var ren propaganda, da russerne havde vundet alle foregående kapløb( første satellit, første dyr, første person) og det kunne amerikanerne ikke håndtere. De havde desuden stærk brug for en succeshistorie, der kunne tage den almene borgers tanker væk fra vietnamkrigen, der blev mere og mere upopulær.


    Bare min mening


    Good point ;)

  • Quote

    Originally posted by cla


    Good point ;)



    mmm, det lyder lidt som en grund....

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by scully
    Tror personligt ikke de var på månen i 69, men tror de har været der siden. Tror turen i 69 var ren propaganda, da russerne havde vundet alle foregående kapløb( første satellit, første dyr, første person) og det kunne amerikanerne ikke håndtere. De havde desuden stærk brug for en succeshistorie, der kunne tage den almene borgers tanker væk fra vietnamkrigen, der blev mere og mere upopulær.


    Bare min mening


    USA har ikke været på månen siden dengang de sagde de var det.... Ellers havde vi jo også fået nogle dejlige videooptagelser af det... ;)


    ... Som jeg skrev.... Der er INGEN der har været på månen overhovedet... :))

  • Quote

    USA har ikke været på månen siden dengang de sagde de var det.... Ellers havde vi jo også fået nogle dejlige videooptagelser af det... ;)


    ... Som jeg skrev.... Der er INGEN der har været på månen overhovedet... :))



    Aaaaaarrrrrrrrrrhhhhhh GrillFætter - du ved da ikke om der har været små grønne mars-fætre - såååååååååååå..... ;);););)


    Men bortset fra det så var det FUP udover allle grænser - og det er jo i op til flere tv udsendelser belyst grundigt..... Det hedder jo ikke United Bluff for ingenting.. :] :] :]


  • Joh, for de har de selv fortalt mig de ikke har.... Øhh... Ups, du har ret. *G*. :))


    Men jeg omformulere mig så lige.... Homo sapiens racen har aldrig været på månen... :)) ...

  • har set de klip som de påstår er fra månen... det undre mig lidt at flaget kan blafre... Hvis jeg har hørt ordenligt efter i skolen blæser det ikk deroppe så lidt noget pis det de har rodet sig ud i der.... men hva helved det er jo USA og de er ikk så kloge!!!

  • Jeg stemte ja. Især på grund af artiklen fra UFO-nyt, hvor Michael Linden-Vørnle sagligt nedsabler teorierne om USA aldrig har været på månen.
    Så synes jeg også det er påfaldende at de folk der laver teorierne aldrig eller sjældent lader deres teorier komme under kritik af andre, når de fremfører dem igennem medierne.