Billig overnatning i KBH eller omegn?

  • Skal til København her idag - er der nogle som kender et billigt overnatningssted? Vi skal bare lige have en nat idag indtil vi skal se Kessler imorgen aften. Faciliteter er fuldstændig ligegyldige - bare der er senge og det er så billigt som muligt. Det gør ikke så meget hvis det ligger et stykke fra centrum. Vi er i bil og ellers er der jo altid busser o.lign.


    Det billigste jeg har fundet indtil videre er 260 kroner pr. mand pr. nat - kan det virkelig ikke gøres billigere? Jeg ved godt det er en storby - men alligevel. Som sagt har vi ikke noget imod, hvis det bliver et stykke væk fra centrum. (10-15 km gør intet)

  • Synes 260 virker ganske okay billigt.
    Hvis du finder det billigere, tror jeg ikke det er ret meget du sparer.


    EDIT:
    Synes ikke rigtig de skriver det så tydeligt, men HER kan man leje et værelse for 250,- .. Der står ikke om man skal gi mere hvis man er 2

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Vi boede her da vi var i KBH med min klasse i Januar. Kun 5 minuters gang fra tivoli, tror nok det koster omrking 150kr per nat, uden morgenmad. Men helt fint sted :)

  • Quote

    Originally posted by XaVieR
    Herberg. eller vandrehjem.


    Ok, det var så et bare lidt mere specifikt svar jeg ledte efter. :)


    Jeg takker Brtlsn og undersøger det lige. 150 pr. nat virker som en hel fair pris - især med den afstand du nævner. Hvor langt er der så til Strøget? Har nul og niks forstand på København.

  • Quote

    Originally posted by Brition


    Ok, det var så et bare lidt mere specifikt svar jeg ledte efter. :)


    Jeg takker Brtlsn og undersøger det lige. 150 pr. nat virker som en hel fair pris - især med den afstand du nævner. Hvor langt er der så til Strøget? Har nul og niks forstand på København.


    Hmm, ca 5 min :D
    Ligger jo lige ved siden af. :9xo

  • Jørgens hotel - det er meget billgt.


    Prøv det det ligger midt i byen, men det er nok ikke så nemt at få noget med så kort varsel.


    mvh Stubkier

  • Quote

    Originally posted by Stubkier
    Jørgens hotel - det er meget billgt.


    Prøv det det ligger midt i byen, men det er nok ikke så nemt at få noget med så kort varsel.


    mvh Stubkier


    Har du et telefonnummer? Kan intet finde om det.


    Og kan heller ikke finde et telefonnummer til det der Danhostel - heller ikke på Krak. Er det mig der er blind, eller hvad? :crazyeyes:

  • Kan også varmt anbefale danhostel godt og billigt sted har selv brugt det et par gange.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn
    Vi boede her da vi var i KBH med min klasse i Januar. Kun 5 minuters gang fra tivoli, tror nok det koster omrking 150kr per nat, uden morgenmad. Men helt fint sted :)


    Der boede jeg også to overnatninger lige inden jul, det et helt fint sted, og det er virkelig billigt i forhold til det man får.