Feriepenge

  • Hej


    Tror jeg har fået for få feriepenge.. Nogen der har forstand på hvordan det regnes?


    Jeg har fået:
    3478,77,- i feriepenge fra 2006


    Men har tjent, og betalt følgende i skat:
    AM-Indkomst: 41.729 ,-


    A-Skat: 3.940,- (min frikort var på ca. 30.000)
    AM-Bidrag: 3.331,-


    Er der ikke et eller andet galt her? Burde jeg ikke ha fået omkring 4000, når feriepenge er 12½ %?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Huske, at du også skal betale skat og AM-bidrag af dine feriepenge.


    Troede selv jeg havde fået for lidt, men min tidligere arbejdsgiver opgiver talene brutto på lønseddel (pisse irriterende).

  • 14k i feriepenge :)

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • der er jo forskel på ferie penge, feks hvor jeg er i lære, hvis jeg holder ferie i 2 uger så får jeg bare 2ugers løn, har så haft et andet job ved siden af, som jeg så bare får udbetalt af engang uden at holde ferie.

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    der er jo forskel på ferie penge, feks hvor jeg er i lære, hvis jeg holder ferie i 2 uger så får jeg bare 2ugers løn, har så haft et andet job ved siden af, som jeg så bare får udbetalt af engang uden at holde ferie.


    Det afhænger vel af ens overenskomst ?


    Udover feriepenge skal man vidst også have 3% i Søn- og Hellidage-tillæg.

  • ooo hvad har i fået jeres ferie penge


    damn hvor bliver mine af ??


    jeg skal have boxen.. aflever.. brødrene dahl bitches



    foresten så har jeg hævet ferie penge sammen med a-kasse i 10år
    de fatter inted og må hvist ikke samenkøre registre
    det er jo også ens egne penge så de skal også bare lukke røven.. ups