OCuK og Electron

  • Har forgæves prøvet at betale hos overclockers.co.uk med mit VISA Electron.
    Tror måske det er fordi de ikke vil tage imod mit navn "Søren" pga. Ø, og derfor passer mine opløsninger "Cardholder name" ikke overens med kortet, da jeg skrev O istedet for Ø, da Ø ikke var en mulighed.


    Eller er der en anden grund?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Kan også være fordi de kune tager almindelig VISA.


    Men prøv med "oe" i stedet for "ø" - Men den skulle faktisk ikke sige noget til det navn, den går jo bare efter hvad der skal stå på kortet og ikke andet.

  • Quote

    Your card issuer would like to offer you additional online protection, but this is optional and will not affect your order if you choose not to.


    If you have already registered your card you must answer the security question(s).


    Skal jeg signe up, til et eller andet?, mente ellers den ville gøre det selv, det gjorde den ved mutti, da hun ikke havde denne Visa securety ting.


    ELLERS:

    Quote

    Der opstod følgende fejl:



    Der er opstået en fejl, prøv igen senere eller kontakt pengeinstituttet. Oplys venligst brugernummer, dato og tid samt den handling du forsøgte at udføre, da fejlen opstod.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Når jeg vil handle ved nogen butikker på nettet med Visa Electron, bliver jeg ført videre til min netbank efter jeg har indtastet kortoplysninger. Herinde skal jeg skrive min underskriftskode, ligesom hvis det var en netbankoverførsel.


    Hvis du ikke har netbank oprettet på dit kort kan det være problemet.

  • Quote

    Originally posted by sancheZ
    Når jeg vil handle ved nogen butikker på nettet med Visa Electron, bliver jeg ført videre til min netbank efter jeg har indtastet kortoplysninger. Herinde skal jeg skrive min underskriftskode, ligesom hvis det var en netbankoverførsel.


    Hvis du ikke har netbank oprettet på dit kort kan det være problemet.


    Det skal jeg også men efter jeg har skrevet kode til netbank, får jeg sidst nævnte fejl.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9