1

mandag, 19. marts 2007, 08:03

Jeg har for nylig skiftet fra alm dsl 2Mbit til det der hedder Solo 8Mbit, men skal man gøre noget for at hastigheden bliver ændret, for jeg har stadig 2Mbit, og hastigheden skulle være ændret nu

2

mandag, 19. marts 2007, 08:08

Ring til CC og spørg ad, de er rigtigt flinke til at hjælpe deres kunder.
Da jeg fik det sku jeg ikke gøre noget som helst, det "kom" bare.

Mvh Mads :T

3

mandag, 19. marts 2007, 08:19

Jeg ved ikke om det stadig er sådan, men i starten der var det sådan at hvis du skiftede fra en linje der kostede mere end din solo, så så de det som en nedgradering og så tog det længere tid.

Men ellers ring til dem, godt nok har man ikke telefon support med solo, men den slags synes jeg nu falder ind under fejlmelding - det skulle jo gerne bare køre. Men prøv dog lige for en sikkerhedsskyld, tænd sluk af router samt evt. reset af den

4

mandag, 19. marts 2007, 08:21

Flyttet til off-topic

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

mandag, 19. marts 2007, 16:42

De havde også lige glemt at opgradere min forbindelse, det var den forklaring jeg fik da jeg ringede ind.

Løb tør for guld på min telefon mens jeg sad i kø for at snakke med en makker der kunne opgradere min forbindelse til det rigtige. Så indtil videre har jeg måske brugt 1½ time i telefonen, og er ikke kommet tættere på en løsning endnu.. (jeg venter stadig på at komme igennem igen, så jeg kan starte forfra).

Edit: Så lykkeds det endelig at få fat i en supporter med lidt handlekraft, han stak mig lige +1Mbit oven i hatten i en måned fordi de havde lavet en fejl. Dejligt dejligt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Deef" (19.03.2007, 16:56)

6

mandag, 19. marts 2007, 18:23

Citeret

Originally posted by Deef
De havde også lige glemt at opgradere min forbindelse, det var den forklaring jeg fik da jeg ringede ind.

Løb tør for guld på min telefon mens jeg sad i kø for at snakke med en makker der kunne opgradere min forbindelse til det rigtige. Så indtil videre har jeg måske brugt 1½ time i telefonen, og er ikke kommet tættere på en løsning endnu.. (jeg venter stadig på at komme igennem igen, så jeg kan starte forfra).

Edit: Så lykkeds det endelig at få fat i en supporter med lidt handlekraft, han stak mig lige +1Mbit oven i hatten i en måned fordi de havde lavet en fejl. Dejligt dejligt.

Så kan man godt leve med fejl jo :D tillykke med det, jeg gætter næsten på du fik fat i en af teknikkerne, de plejer at være noget sjovere end supporterene

7

mandag, 19. marts 2007, 18:50

Citeret

Originally posted by WebT

Citeret

Originally posted by Deef

Så kan man godt leve med fejl jo :D tillykke med det, jeg gætter næsten på du fik fat i en af teknikkerne, de plejer at være noget sjovere end supporterene

Det var bare en alm. supporter tror jeg, blev i hverfal ikke stillet videre til nogen teknikker som jeg ellers gjorde første gang da min mobi løb tør for "taletid". Men ja, så kan man godt lige leve med de laver fejl. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.