Lørdagslevering hos SHG

  • Har lige et lille spørgsmål.. Kan man være meget tæt på 100 at tingene kommer frem imorgen, når man bestiller en lagervare idag, og bestiller lørdagsekspres?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • øhm, mig bekendt tilbyder de at man har varen næste dag, hvis man bestiller inden kl. 8 (eller noget der omkring)... Og "lørdagsexpres" siger vel sig selv at være udbringning lørdag... Så JA, vil mene du kan være 100% på at det kommer lørdag - self. kan der jo ske "Ups'ere" ved post dk så den først er der mandag..

  • Lad være med det.
    Der har vist været flere probs med lørdagslevering.
    Så du betaler for en ydelse du ikke får.
    Så vær tålmodig og vent til mandag og spar de penge.




    SMLDK

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    øhm, mig bekendt tilbyder de at man har varen næste dag, hvis man bestiller inden kl. 8 (eller noget der omkring)... Og "lørdagsexpres" siger vel sig selv at være udbringning lørdag... Så JA, vil mene du kan være 100% på at det kommer lørdag - self. kan der jo ske "Ups'ere" ved post dk så den først er der mandag..


    Jeps, men som bekendt kører pakkeposten ikke om lørdagen, udover hvis man bestiller lørdagsexpress! Jeg har bare hørt flere som siger at de ikke har modtaget varen om lørdagen, derfor er det spild af penge!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Jeps, men som bekendt kører pakkeposten ikke om lørdagen, udover hvis man bestiller lørdagsexpress! Jeg har bare hørt flere som siger at de ikke har modtaget varen om lørdagen, derfor er det spild af penge!


    Okay, det har jeg så ikke hørt snak om... har kun selv brugt det en gang, og der kom det som det skulle..


    Men, hvis det ikke er noget haster så vendt da til mandag..

  • Tarantula jeg har hørt fra flere der bor i i kbh, at de ikke har modtaget pakken Lørdag selvom de har bestilt med lørdags express, men når man bestiller med Lørdags express SKAL pakken udbringes Lørdag.


    Her på Sydsjælland hvor jeg jeg bor er Post væsnet ikke så stressede, så jeg har aldrig haft problemer med Lørdags express.


    Hvis du skal bruge varen i morgen ville jeg bestille, du kan altid få refunderet din express pris hvis ikke varen kommer i morgen. ;)

  • Quote

    Originally posted by |Henrik|
    Tarantula jeg har hørt fra flere der bor i i kbh, at de ikke har modtaget pakken Lørdag selvom de har bestilt med lørdags express, men når man bestiller med Lørdags express SKAL pakken udbringes Lørdag.


    Her på Sydsjælland hvor jeg jeg bor er Post væsnet ikke så stressede, så jeg har aldrig haft problemer med Lørdags express.


    Hvis du skal bruge varen i morgen ville jeg bestille, du kan altid få refunderet din express pris hvis ikke varen kommer i morgen. ;)


    Tror jeg sgu også at jeg gør!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nu er der bestilt hos SHG.. Håber sgu at postmanden overrasker mig positivt imorgen!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hvis du ikke får det imorgen, er det ihvertfald med ret stor sikkerhed, PostDK's skyld...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Hvis du ikke får det imorgen, er det ihvertfald med ret stor sikkerhed, PostDK's skyld...


    Jeps, uden tvivl!


    Hvis jeg ikke får delene imorgen, går jeg op på posthuset og viser dem kvitteringen, og vil have mine penge tilbage.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Ved i forresten om man bare kan nægte at modtage en pakke? Hvis jeg nu nægter at modtage den pakke jeg har bestilt fra SHG, tager postmanden den så bare med tilbage? Skal man egentlig oprette RMA på sådan en?
    Ikke fordi jeg har tænkt mig at gøre det..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Ved i forresten om man bare kan nægte at modtage en pakke? Hvis jeg nu nægter at modtage den pakke jeg har bestilt fra SHG, tager postmanden den så bare med tilbage? Skal man egentlig oprette RMA på sådan en?
    Ikke fordi jeg har tænkt mig at gøre det..


    Ja så tager han den med tilbage.


    Nej det er ikke nødvendigt at lave en RMA. SHG skriver det bare i deres system, og du kan se det under dine ordre. :)

  • Quote

    Originally posted by Weidemann


    Ja så tager han den med tilbage.


    Nej det er ikke nødvendigt at lave en RMA. SHG skriver det bare i deres system, og du kan se det under dine ordre. :)


    Og så smider de automatisk pengene ind på ens konto?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Og så smider de automatisk pengene ind på ens konto?


    De kontakter dig formentlig først lige, og spørger om det er en fejl der er sket eller hvordan og hvorledes.


    Derfor, smider man en pakke retur, så giv lige biksen en melding, så de ved det på forhånd :)

  • Ja nu må vi se.. Pakken skulle gerne indeholde en Brisbane X2 3600+ og en WD 250GB SATAII :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Og så smider de automatisk pengene ind på ens konto?


    Nej jeg mener at de først trækker pengene, når de registrerer at du har modtaget varen. :)


    Hvis jeg tager fejl, overfører de helt sikkert så snart de får varen retur. :)

  • Quote

    Originally posted by Sethos
    Har bestilt lørdagsexpress hos SHG cirka 10 gange, de har ALTID leveret!


    Jeg har prøvet 1 gang.. Det var spild af penge.


    Så det gør jeg ikke igen. ;) så hellere bestille torsdag og få fredag. Eller bare vente til om mandagen. :)


    PostDK er jo nogle fjolser det meste af tiden.