Bedste internet

  • Hey guuuuuuuuuuys!
    Jeg skal have nyt internet, for jeg kan ikke klare at have Stofanet længere.
    Der er mange muligheder som CyberCity, TDC, Dansk Bredbånd og Fullrate, men jeg aner ikke hvilket der er bedst. Jeg bor i Århus området, og jeg bruger internet til at hoste spil i warcraft, hente tunge filer osv.
    Hvilket vil du anbefale? Prisen er ikke det væsentligste, men det må ikk overskride 5-600 kr/md.
    På forhånd tak

  • TDC får du ikke meget ud af til en lav pris... desuden er de routere de deler ud noget lo**, de har det med at være ustabile...


    Fullrate ser billigt og godt ud, men er ikke lige intra i det udstyr de bruger, men det er billigt, og du kan hoste en god server med deres billige forbindelser (tror 10mbit koster 400 kr ca.)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • klarer mig fint med 8/1 mbit, og selv med 2mbit kan du have en fin server kørende hvis du sætter den rigtigt op...


    sååå 5/2 mbit er helt fint

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Har dog hørt at fullrate skulle være mindre godt. Altså at det var nede og endda nogle gangede virkede som om det var skod trådløs (med det mener jeg at man faldt af og på).


    Havde selv TDC 4mbit/512, den har jeg ikke haft ET problem med i 2år, før jeg flyttede i lørdags, og skal også selv finde nyt nu. Dog bare i Odense.


    Regner dog med TDC igen, måske prøver jeg fullrate, ved jeg ikke. Men det bedste er selvf. at høre fra folk som har erfaring fra de forskellige udbyder.

  • holder mig væk fra tdc :) hehe men det bare min smag..


    jeg havde bolignet før, men har nu fullrate.. havde lidt problemer i starten da jeg ville have min egen router på.. fik en snak med en sød dame der inde.. hun testede forbindelse og gjorde min router til fast ip, og så har jeg en 5/2 nu :D
    kørt godt i 2 måneder, så var der lige i weekenden, men det var vidst mere generalt. der var sindsyg mange udfald :) men det ser ud til at være løst..


    jeg ville tage fullrate eller Cybercity :)

  • Hmm jeg synes da nu ikke at TDC er så dårligt... Jeg har da TDC, godt nok over noget medarbejder anordning, men det virker sQ fint.. Får 6mbit her til 1. april... Såå kan ikke klage..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Har selv tdc, og det kører fint nok..


    Men jeg ved at min bror har Dansk Bredbånd, og det skulle bare være super.. høje hastigheder til lave priser..

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-