Hifi Geeks?

  • hehe.


    ved en lidt mærkelig tråd.. men jeg leder efter lidt Hifi nørder som eventuelt kan snakke med mig over MSN/ eller ling med hensyn til kabler osv til TV / Reciver / Højtalere osv..

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    hehe.


    ved en lidt mærkelig tråd.. men jeg leder efter lidt Hifi nørder som eventuelt kan snakke med mig over MSN/ eller ling med hensyn til kabler osv til TV / Reciver / Højtalere osv..


    Send en PM, så skal jeg prøve at hjælpe så godt jeg kan.

  • Tja Du kan også PM mig hvis det er, så gør jeg da også gerne hvad jeg kan :)


    3 hoveder er bedre end 2 eller :razz:

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Originally posted by Boris
    Lad være med at PM'e mig, men kom ned på mit arbejde og tal med mig..... ;)



    ja og hvor arbejder du så???


    hvis hifiklubben så ja så kommer jeg.. så skal jeg også have rabat :)



  • Ved ikke hvilken, men ja, han arbejder i Hifi-Klubben :)

  • flyt tråden hvis det er nødvendigt :)



    men ændre det lidt.



    jeg skriver og linker nu til mit sæt jeg har..


    og problemer er at mine kabler er for små...
    og så mangler jeg kabler til en DVD afspiller jeg køber mig, (som bliver en DVD alla Kiss DVD hvis ikke snart de får deres nye ud)
    og kabler fra TV til Reciever, (så jeg får lyd fra tv til reciver), og fra Reciver til TV så jeg for billede op på TV.
    og så er min sub eller mit sub kabel gået i stykker.. så nyt sub kabel skal jeg også have.. kunne være lækkert med noget kvali, billigt og noget der måske matcher..


    dette sæt:
    Dali Concept 6 Front Højtaler
    Dali Concept 2 Kompakt Højtaler
    Dali Concept Center Højtaler
    Dali Concept Sub 12
    NAD T753V2 Reciver



    dette er mit setup :D lækkert setup og damn det lyder godt :D ærgelig bare jeg har et skod tv og en skod dvd afspiller.

  • hehe jeg har for en små 2 måneder købt det højtaller sæt du omtaler, sammen med:


    Denon AVR-1907


    og får min:


    Samsung DVD-HR738


    på mandag...


    Har ind til nu bare brugt en Xbox 360 som afspiller men den er solgt da den sluger alt alt ALT for meget strøm...


    Du bliver nok glad for sættet, det giver virkelig go lyd for pengen.


    angående kabel så bruger jeg Argon kabler fra hifiklubben os ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM



  • ja jeg overvejde Denon :D men jeg hørte NAD skulle være en smule bedre.. også købte jeg det brugt så kun 1½ måned gammel og fik det meget billigere end normal pris :D


    og de kabler der.. hvilke Højtaler kabler købte du ???? links? :)
    og til den DVD, det der er grunden til jeg vil have et slags media center MED hd i, så er det fordi det gerne skulle være så jeg kan optage programmer osv ned på den, MEN det skulle også være så jeg kan dele ting fra min egen comp og så kan de ses inde på "dvd" inde i stuen istedet for alle de kabler :D

  • Det er Argon kabler, sys ikke rigtigt jeg kan finde dem inde på hifiklubbens hjemme side oO
    Er lige stået op så det er nok derfor :P


    Angående den hdd optager så overlever jeg nok med bare at brænde de ting ned jeg gerne vil se inde i stuen :P Den er for mig, også noget billigere end et mediacenter ville være.


    Om NAD er bedre? Det har i hvert fald mere power end Denon har, men jeg hørte begge dele inde i hifiklubben på europa plads i Århus, og sys ikke rigtigt jeg kunne høre en mærkant forskel, sys faktisk Denon spiller med flere detaljer end NAD. Dog tror jeg det er en smags sag :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM