Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 8. marts 2007, 15:31

Hey.

Jeg vil købe en Gas Pistol, jeg har tænkt lidt på Clock 18c fra www.splatter.dk skal lige siges den skal være med Blowback og meget gerne fullauto, og den skal kunne skyde langt og skyde hårdt. Kom med nogle bud eller links, jeg har højst 2000kr til det. men alt i alt søger jeg den gun der skyder hårdest. Håber i kan hjælpe.

2

torsdag, 8. marts 2007, 19:49

har ikke lige et bud men kig her også: www.kims.nu

Hmm den der desert eagle .50 AE Chrom ser nice ud. den på din side

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PaW^" (08.03.2007, 19:52)

3

torsdag, 8. marts 2007, 21:35

Ellers et utrolig lækkert luftgevær de har inde på splatter.dk med kikkert, til 2500kr.. savle savle.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

4

torsdag, 8. marts 2007, 21:39

Som standard, tror jeg Desert Eagle er den kraftigste. Ligger vel på en udgangs hastighed på 300-350 mens de andre ligger på 280+- som standard.

5

torsdag, 8. marts 2007, 22:27

Så er det at jeg lige bliver nødt til at spørge: hvad vil du med den? Medmindre du har planer om at spille seriøst, så vil jeg klart anbefale dig at droppe det. Du er klar over at softguns er indbefattet af våbenloven og ikke må ejes af folk under 18, samt kun må benyttes på deril indrettede baner?

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

6

torsdag, 8. marts 2007, 22:27

Du kan også lurer her:
http://rodes.dk/

Der købte drengene og jeg vores våben da vi redte rundt og nakkede hinanden :D
Det var dælme en dejlig tid!! :crazyeyes: altid rigtigt rart at få en af sine venner i nummi hvor det gør mest nas! Bare ikke sjovt når der så kom en igen lige på øret:))

Mvh Mads :T

7

torsdag, 8. marts 2007, 22:52

Citeret

Originally posted by jacobask
Så er det at jeg lige bliver nødt til at spørge: hvad vil du med den? Medmindre du har planer om at spille seriøst, så vil jeg klart anbefale dig at droppe det. Du er klar over at softguns er indbefattet af våbenloven og ikke må ejes af folk under 18, samt kun må benyttes på deril indrettede baner?

/ask

Lyseslukker, så længe han ikke render rundt og skyder gamle damer ude på vejen med den sker der da ikke en skid ved det...

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

8

torsdag, 8. marts 2007, 22:55

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

/ask

Lyseslukker, så længe han ikke render rundt og skyder gamle damer ude på vejen med den sker der da ikke en skid ved det...

Så længe man ikke kører nogen over, sker der ikke noget ved at køre 300 km/t over for rødt.

9

torsdag, 8. marts 2007, 23:46

Citeret

Originally posted by Falsk

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

/ask

Så længe man ikke kører nogen over, sker der ikke noget ved at køre 300 km/t over for rødt.

det gør der da ikke :) ..

Men nu ligger de to ting altså heller ikke i samme kategori

10

torsdag, 8. marts 2007, 23:59

Citeret

/ask

På privat grund må du godt bruge den - ligesom at du godt må køre uden kørekort på privat grund.

Jeppe --> Jeg har denne: http://hardballshoppen.dk/product_info.p…roducts_id=4281

Skyder faktisk utroligt hårdt.. desværre er jeg kommet til at kvæste en del i den, så den virker ikke særlig godt mre - medmindre man skifter den del.

Jeg vil anbefale dig at købe en uden blowback.. Jo færre dele der bevæger sig, jo mere energi går til at affyre kuglen. Dertil kommer, at jo færre bevægelige dele, jo færre ting kan gå i stykker.

11

fredag, 9. marts 2007, 03:05

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

/ask

Princippet er da det samme. De kan sagtens smadre et øje hvis ikke man bruger beskyttelsesudstyr.

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

12

fredag, 9. marts 2007, 07:26

Ja, det er ikke for at være lyseslukker. Mit problem er at jeg selv spiller Airsoft (relativt seriøes), og vi ganag på gang hører om fjolser der ikke kan finde ud af at håntere det ordentligt!

Der har igennem de seneste par år været rigtigt meget fokus på området, og der er flere gange fremsat lovforslag om totalt at forbyde airsoft. Det megen fokus kommer primært fordi der er nogle klaphatte som ikke helt forstår hvordan man skal opføre sig (jeg siger ikke at det er tilfældet for jer).

Jeg vil dybest set bare gerne undgå at det skulle ske at det bliver totalt forbudt, idet jeg er meet glad for sporten og har efterhånden lagt en god slat penge i den.

Hvis i endeligt vil "være med" så tag at smut ud forbi nogle af de steder hvor der er lovligt spil og få en fed dag der.

Mht til hvorvidt det er lovligt i sin egen baghave, så er det lidt pebret. Ja du må godt i din egen have, men hvis nogen ser der og tror at det drejer sig om rigtige våben så er det ikke lovligt. Altså hvis man vil spille på privat grund må våbenet ikke kunne skyde ud af haven + det må ikke kunne ses udefra!

/ask (lyseslukkeren...)

13

fredag, 9. marts 2007, 12:02

Citeret

Originally posted by dna

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

Citeret

Originally posted by DXC

Citeret

/ask

Princippet er da det samme. De kan sagtens smadre et øje hvis ikke man bruger beskyttelsesudstyr.

- Anders

Tja, personligt har jeg ikke noget til overs hvis man kommer til skade, fordi man ikke bruger sikkerhedsudstyr, det jo derfor det er der. Så man jo selv ude om det.

14

fredag, 9. marts 2007, 12:16

Citeret

Ja, det er ikke for at være lyseslukker. Mit problem er at jeg selv spiller Airsoft (relativt seriøes), ......................

/ask (lyseslukkeren...)

Jeg synes nok jeg havde set dig et sted før...

Det må nu nok være på Airsoftzone - ASZ...:D

Men ja, jeg holder klart med Ask i denne sammenhæng, det er dumt at have et våben, hvis man alligevel ikk bruger det til seriøst spil, for så er chancerne for at man fjoller rundt med det ude i offentligheden, væsenligt større, da du ikk tænker over det, da det ikk har noget med din weekend at gøre..:D

Hilsen Rasmus

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
eVGA Z68 FTW
16 GB 1600mhz G.Skill Ram
3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
2 * 120 GB Vertex 3
2 TB WD
ToughPower 1200 Watt
Logitech G19 + G500 + G930 + G25
Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
3* 1920*1200
2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

15

fredag, 9. marts 2007, 14:04

Hey, mange tak for alle bud. Jeg vil ikke spille seriøs, kun for at have det sjovt med vennerne nogen gange. Og de skal jo kunne mærke hvordan det føles at være i live, men vil meget gerne have den med Fullauto for tror sku det gør "NAS" de siger at en Clock 18c kan skyde lige ligeså hårdt som en deagle 50 ea, og så er den billigere og den har Fullauto, og du kan købe Tunsæt til den.

16

fredag, 9. marts 2007, 18:53

Citeret

Originally posted by Jeppe
Hey, mange tak for alle bud. Jeg vil ikke spille seriøs, kun for at have det sjovt med vennerne nogen gange. Og de skal jo kunne mærke hvordan det føles at være i live, men vil meget gerne have den med Fullauto for tror sku det gør "NAS" de siger at en Clock 18c kan skyde lige ligeså hårdt som en deagle 50 ea, og så er den billigere og den har Fullauto, og du kan købe Tunsæt til den.

Husk bare altid at ha i baghovedet at der skal være nogle der har samme specs som dig, for ellers er det ikke sjovt, og du får kun en kamp på ca. 30min før de siger stop og går sin vej, så lad være med at overkøbe dig hvis de andre kun løber rundt med manuelle eller noget ;)

Bare en lille ting til baghovedet.. :))

Mvh Mads :T

17

fredag, 9. marts 2007, 22:16

jaja vi køber self alle sammen en gas gun, Jeg tror der er flere der køber en Clock 18c.

18

fredag, 9. marts 2007, 23:14

Kender et gevær som normalt skyder 90meter i skundet, men det kan tunes med en enkelt fjedder så det kommer til at skyde 300 meter i sekundet med 40 GRAMS kugler :hb:
men det er dog manuelt men ENORMT FEDT!
Mener at det samlet kommer til at koste omkring 2000kr

Link til geværet: http://hardballshoppen.dk/product_info.p…1b24a8ffd13b41c

Link til fjedder: http://hardballshoppen.dk/product_info.p…1b24a8ffd13b41c

Link til andmeldelse (SKAL SES!): http://hardballshoppen.dk/product_review…1b24a8ffd13b41c

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

19

lørdag, 10. marts 2007, 00:07

Vildt fedt, men skal kun have en Pistol:P

20

lørdag, 10. marts 2007, 08:11

Citeret

Originally posted by Flindt_DK
Kender et gevær som normalt skyder 90meter i skundet, men det kan tunes med en enkelt fjedder så det kommer til at skyde 300 meter i sekundet med 40 GRAMS kugler :hb:
men det er dog manuelt men ENORMT FEDT!
Mener at det samlet kommer til at koste omkring 2000kr

Link til geværet: http://hardballshoppen.dk/product_info.p…1b24a8ffd13b41c

Link til fjedder: http://hardballshoppen.dk/product_info.p…1b24a8ffd13b41c

Link til andmeldelse (SKAL SES!): http://hardballshoppen.dk/product_review…1b24a8ffd13b41c

Tag dig lige lidt sammen. Dette et billigt lortekopi af en TANAKA og at sætte en kraftigere fjeder i vil måske virke 10-15 skud inden trickersættet er smadret. 40grams kugler!? hvor fandet har du set det i 6mm - det kan jo dårligt nok lade sig gøre, ihvertfald ikke med alm. grundstoffer.

300m/s med 40 gram så er vi oppe i krafter der er størrer end en 5.56!!

/ask

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.