Lidt Søndags jokes

  • Hårfjerning
    Den gamle mand var ved at fjerne hår mellem benene, da datteren kom på besøg.
    - Hvad laver du?
    - Ja, hvis den ikke vil stå så skal den fandme heller ikke ligge blødt!




    2 guldbajere mødes i halsen på en Grønlænder.
    Så siger den ene til den anden:
    - Hvor skal du hen?
    - Jeg er på vej op!



    Sådan bliver man dansker?
    En lille invandrer dreng har været til prøve i dansk og har fået et 10-tal. Læreren synes det er flot og roser derfor drengen og siger, at nu kan han godt kalde sig dansker.


    Drengen kommer glad hjem og fortæller sin far, at han har fået 10 i dansk, og at læreren har sagt, at nu kan han godt kalde sig dansker.


    Faderen bliver meget vred og giver drengen en ordentlig lussing. Drengen er meget forundret, men går alligevel hen til sin mor, og fortæller hende den samme historie. Også moderen bliver meget vred og giver ham en lussing.


    Drengen synes det er mærkeligt og tier, for pludselig at udbryde: "Nu har jeg været dansker i tyve minutter og jeg er allerede blevet overfaldet af to invandrere".




    stinkdyr
    En mand og hans kone, var på ferie i den canadiske ødemark. En dag får konen øje på et stinkdyr, som er meget tamt:
    - Åh, er den ikke sød, Svend? Den vil jeg sørme meget gerne have med mig hjem til Danmark.
    - Vær nu ikke et fjols, Sara. Du får den jo aldrig med gennem tolden.
    Kvinden tænker sig lidt om.(Gab...!)
    - Jamen, jeg gemmer den da bare godt nede i mine trusser.
    - Jamen, hvad så med stanken?
    - Ja, dør den, så dør den!



    Sådan en løgner
    En præst kom forbi en flok drenge, der sad i kreds på gaden omkring en lille hund.
    - "Hvad gør I med hunden?" ville præsten vide.
    - "Ham, der fortæller den største løgn, skal have den".
    - "Men børn, dog", sagde præsten, "hvad er det dog, I siger? Da jeg var dreng, løj jeg aldrig".
    - "Han skal ha hunden!", sagde den største af drengene.





    Sex med en patient
    Dr. Holm kæmper med dårlig samvittighed efter sex med en patient. En stemme i ham siger: "Følg dit begær". En anden stemme siger: "Husk du er dyrlæge".





    At slikke fisse
    At slikke fisse er det samme som at lege med mafian. En forkert bevægelse så er du ude i noget lort....




    HA en god uge :rules:

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    At slikke fisse
    At slikke fisse er det samme som at lege med mafian. En forkert bevægelse så er du ude i noget lort....



    NASTY alligevel.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W