Second Life, nogle der bruger det? :)

  • Hey...


    sad lige og så dags Dato nu her, og så det her "program" og ville prøve det... andre der bruger det?


    ellers: http://www.SecondLife.com


    og hvis i opretter en profil, må i da gerne skrive mit navn som ham der henviste jer til det :)
    mit navn: Toby Giha


    Jeg har kun prøvet det kort, og det virker lidt uoverskugeligt, men tror bare man ksla inid i det, så kan man alt muligt


  • Ville gerne prøve det. Men har ikke credit card.. Så det bliver ikke lige inden for det næste års tid tror jeg ! Men virker det ellers fedt?

  • er det bare et alt. til WOW?

    kvinder........ de er ikke andet end sorger og udgifter.... sorry burger


    system:
    Intel core 2 E6850
    MOBO: gigabyte ga-n650sli-ds4
    RAM: 2*2 gb mushkin ddr2
    GFX: 2x nvidia 8800 gt

    Rettet en gang, sidst af zizo ().

  • man skal ikke bruge kredit kort.. jeg har ivertifald ikke brugt noget eller vil det.. men man Kan bruge det vis man vil alt muligt derinde


    Det er en ny form for at chatte, handle, og vise alt muligt frem... f.eks. IMB er der inde og viser deres nye produkter frem før de kommer i butikkerne, så de får en gratis ide om hvordan folket tager imod det...

  • Gider ikke spilde min tid på den slags. Second Life er for seriøst på den lidt ulækre måde synes jeg. Ved egentlig ikke rigtig hvad idéen med det er. Om det udelukkende handler om at chatte og mødes. I så fald siger det mig intet da jeg i forvejen bruger IRC til den slags, samt spiller WoW.


    Fatter ikke helt hvorfor folk dedikerer deres tid til det. Ser ikke hvad udbyttet er.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Jeg kan ikke spille det grundet grafikkortet!
    - er eneste udvej nyt grafikkort? (har et ati radeon x300)


    Hvordan er du kommet på det?


    Quote


    # Video/Graphics Card**:


    * nVidia GeForce 2, GeForce 4mx, or better
    * OR ATI Radeon 8500, 9250, or better

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Gider ikke spilde min tid på den slags. Second Life er for seriøst på den lidt ulækre måde synes jeg. Ved egentlig ikke rigtig hvad idéen med det er. Om det udelukkende handler om at chatte og mødes. I så fald siger det mig intet da jeg i forvejen bruger IRC til den slags, samt spiller WoW.


    Fatter ikke helt hvorfor folk dedikerer deres tid til det. Ser ikke hvad udbyttet er.


    Udbyttet er at man har mulighed for at tjene rigtige penge, hvilket er en ting du ikke kan i spil som WoW.


    Men jeg giver dig helt ret, jeg fatter ikke rigtigt ideen med det, det er jo ikke et spil...


    Grunden til jeg spiller WoW er fordi det er et spil, og det er lavet med et enkelt formål, at underholde, hvilket det efter min mening gør udemærket. Ellers ville jeg nok ikke stadig spille hehe.


    Men Second Life finder jeg mere som spild af tid, et tidsfordriv for folk der ikke har noget bedre at tage sig til.

  • Quote

    Originally posted by sancheZ


    Hvordan er du kommet på det?


    Jamen den kommer med en popup og siger mit grafikkort ikke er godt nok. Og når jeg så trykker ok, kommer den og siger min driver er uddateret. Så jeg opdaterede driveren, og nu crasher den bare ved opstart!

  • Jeg aner ikke ret meget andet om det, end det der har været nævnt en smule på TV og er sådan set også bedøvende ligeglad. Da det virker som om at der er nogen der kommer til at tjene på det i den sidste ende. Og dertil skal lige nævnes, at jeg slet ikke er til den slag spil ell. hva' sådan noget kaldes. Så nej jeg bruger det ikke og kommer sikkert heller aldrig til det.

  • Så lige lidt om det i DR2's tema om online spil. Havde aldrig hørt om det før, men det er åbenbart vildt populært ude i verden, og folk tjerner vildt mange penge i det (som de kan veksle til rigtige penge).
    Det er sgu da lidt skræmmende. En knægt der havde taget et sabat-år fra folkeskolen for at lave møbler i Second life, og det tjente han styrtende godt på. Jeg har ikke helt forstået hvordan man kan sælge ting til hinanden i second life, men det ser da ud til at der er mange muligheder med det.
    Selv Skat har lavet kontor derinde.

  • Når jeg ikke engang kan se ideen i at bruge flere timer dagligt på et spil som WOW, så kan jeg heller ikke se ideen i det her.


    Som en underholdende chat kunne det måske være fint nok, men ikke som et andet "liv" :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Gider ikke spilde min tid på den slags.


    Nu skal jeg ikke forsvare Second Life, men det kan da umuligt være et større tidsspilde end WoW.
    I WoW kæmper du for virtuelle ting, i Second Life er der ligefrem mulighed for at tjene penge. Lidt firkantet set må man da sige at tiden brugt på Second Life må være mere udbytterig.


    Prøvede selv Second Life.. i to timer. Interfacet er forfærdeligt og jeg opgav rimelig hurtigt.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Nu skal jeg ikke forsvare Second Life, men det kan da umuligt være et større tidsspilde end WoW.
    I WoW kæmper du for virtuelle ting, i Second Life er der ligefrem mulighed for at tjene penge. Lidt firkantet set må man da sige at tiden brugt på Second Life må være mere udbytterig.


    Prøvede selv Second Life.. i to timer. Interfacet er forfærdeligt og jeg opgav rimelig hurtigt.


    WoW prøver ikke at efterligne den virkelige verden. Derfor jeg skriver, at jeg synes det virker for seriøst "på den ulækre måde". Du kan slet ikke sammenligne WoW med SecondLife. Nå jeg spiller WoW, er jeg helt afklaret med, at jeg spiller et spil. Dem der sidder med SecondLife vil nok ikke mene, at de spiller. Derfor kan du overhovedet ikke sammenligne det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg prøvede det for 2 år siden eller sådan noget, og jeg synes godt nok det var underligt, håber for dem der "bruger" det nu at det fungere bedre..


    //Out - EcoPa