Sgr. bruger på www.tattoofinder.com

  • Den side er en total scam.. totalt overpris.. :) hvis jeg var dig vilde jeg "print screen" et par gange så jeg fik hele billedet med og så få min tatovør til at rentegne det.. skulde være en smald sag.. er det for mig i hvert fald :P


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Den side er en total scam.. totalt overpris.. :) hvis jeg var dig vilde jeg "print screen" et par gange så jeg fik hele billedet med og så få min tatovør til at rentegne det.. skulde være en smald sag.. er det for mig i hvert fald :P


    Fed7haS


    det siger han han ike kan :(


    hvis du kunne trgne City Dead op. ville det være KANONT :)

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    det siger han han ike kan :(


    hvis du kunne trgne City Dead op. ville det være KANONT :)


    Jeg gider sgu ikke tegne på det når det ikke er mig der skal laver det... det må man der skal lave den jo gøre det er trods alt det han får penge for :P hehe


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    den der tusse vil jeg gerne ha på mn overarm/skulder - højre side... why? :)


    Haha, du misforstod den :P men ok så ved jeg da det :D mente hvor i byen? :finger:

  • Quote

    Originally posted by Kenny


    Haha, du misforstod den :P men ok så ved jeg da det :D mente hvor i byen? :finger:


    ahh...


    Jeg har en ven som er tatovør, han bor ude af ved karup, så der plejer jeg bare at køre ud... han er kanon til det! og billig :P


    hele min ryg. 5000,- :P den der jeg gerne vil ha nu.. 1000-1200 ca...