Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

torsdag, 1. marts 2007, 16:17

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

Originally posted by sancheZ

Citeret

Originally posted by Dumpen

Citeret

Jeg synes det er utroligt hvor ivrige for at få rydet Ungdomshuset.. Et overdrevet had, men til hvem? Hvad har de gjort jer? Hvorfor må de ikke have deres ungdomshus som værested, det er jo trodsalt kommunen der gav bygningen væk?

2 sider (and counting) med direkte had mod ungdomshuset.. Jeg er chokeret :boxed:

Nej, de fik brugsretten til at benytte bygningen, men det var også det.

(Den blev i øvrigt taget fra dem igen)

Lidt det samme, de fik lov til at bruge den.

Og så blev den taget fra dem igen.. Det er sådan noget politikere har ret til! Uanset om hvordan vi synes det er, så er det det der er sket..

Hvis børnehaven i Ishøj Centrum bliver nedlagt begynder pædagoerne ikke at kalde udenlandske pædagoer til Ishøj og besætte børnehaven! Nej, for alt i verden..

Nu må I da lige tag jer noget brunch... Ulovligheder er ulovligheder..
"I må ikke rydde Ungdomshuset - det er jo gammelt. Men hey, jeg fik stjålet min knallert her sidste weekend, kan I ikke finde forbryderen?"..
"I må ikke rydde Christania - der er så hyggeligt, men der er en der har kørt min mor over.. Find ham"

Nej filme nej!! Nu må man lige stoppe !! Politiet gør deres job - at fjerne ulovligheder og neutraliserer trusler mod civiles sikkerhed!

QFT :9xo

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

62

torsdag, 1. marts 2007, 16:18

Hvad tror i sker her kl 17.00?

Jeg selv har kontakt til en ven derinde som vil tage lidt billeder til mig da jeg ikke selv skal derind, men han tror selv der bliver kaos og det er også min mening, men håber og tror meget på politiet er stærke nok til at holde det i en god orden.

Ville gerne selv ind og støtte politiet, men tror dog jeg ville få håndjern på haha

63

torsdag, 1. marts 2007, 16:19

Citeret

Citeret

Jeg vil nu ikke sige "at give bygningen væk" og brugsret er det samme.

De har jo i teorien bare lejet huset ud til de unge

Jeg siger at det er lidt det samme, selvfølgelig har de ikke fået bygningen de har fået lov til at bruge den, og det synes jeg da de skal have lov til.

Det har de da også haft lov til, men i 2004 blev deres brugsret ophørt, og bygningens aktier er blevet solgt til Faderhuset dvs. de ikke har lov til at bruge bygningen mere.

64

torsdag, 1. marts 2007, 16:20

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg siger at det er lidt det samme, selvfølgelig har de ikke fået bygningen de har fået lov til at bruge den, og det synes jeg da de skal have lov til.

Det har de da også haft lov til, men i 2004 blev deres brugsret ophørt, og bygningens aktier er blevet solgt til Faderhuset dvs. de ikke har lov til at bruge bygningen mere.

Hvilket jeg synes er unfair. De har haft huset siden 82, og så bliver det taget fra dem - jeg kan godt forstå de er sure!

maxy

65

torsdag, 1. marts 2007, 16:21

Haha kunne ikke la' være med at grine, da jeg lige så videoklippet med ham narren der blev 'kørt ned' og fløj' 1½m' hen af vejen. Så vidt jeg kan se har han travlt med at samle sten op fra vejen, og herregud, beder man ikke lidt selv om det så ?!

http://ekstrabladet.dk/112/article276239.ece

Carsel: HAHAH , sort mascara .. :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (01.03.2007, 16:24)

66

torsdag, 1. marts 2007, 16:22

Citeret

Originally posted by Marquis
Haha kunne ikke la' være med at grine, da jeg lige så videoklippet med ham narren der blev 'kørt ned' og fløj' 1½m' hen af vejen. Så vidt jeg kan se har han travlt med at samle sten op fra vejen, og herregud, beder man ikke lidt selv om det så ?!

Haha, har du et link?

Men ja, sikke en stakkel. Han kommer sikkert i 18-nyhederne. Grådkvalt og stammende, med sort mascara løbende ned af kinderne.

EDIT: Haha, har lige set klippet. Hold kæft hvor er det godt! Han rendte jo rundt og samlede kasteskyts op! h gud, de er så hårdt til grin. Skulle ikke undre mig at medierne og de autonome blæser det op til noget helt fordærdeligt. Christ en spade.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (01.03.2007, 16:33)

67

torsdag, 1. marts 2007, 16:22

Citeret

Originally posted by Lemon

Citeret

Originally posted by Raller

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Ja så skete det jo.

Jeg har været der inde hele dagen i dag, siden klokken lidt over otte. Og har oplevet det hele. Må ærligt sige igen, Politiet ER stadig for fuc*ing voldsomme, de kørte fandmer én ned fuldkommen hasarderet. Han fløj måske 1½ meter hen af jorden og løb væk. De skubbede folk ind i vægge så de faldt voldsomt. OG!!! Det værste af det hele, de anholdte min ven, som jeg havde været sammen med hele dagen. Og hva havde han/vi gjort? INTET! Vi har stået der inde og demostreret hele dagen. Så kommer der 5 betjente hen bag ryggen på ham og siger "ANHOLDT" og tager ham væk, mig og en anden løber så væk. Og vi stod IKKE der hvor de sagde " i dronnigen og lovens navn blah blah blah " 3 gange, vi stod bag den spærede linje.. sådan nogle aber.

Pas på med at færdes på nørrebro efter klokken 17:00 i dag.

Bare lige til at skrive bag øret.

Utroligt Raller - prøv lige at læse hvad du selv skriver !!!!
Når man deltager i noget ulovligt, og opholder sig på den forkerte side af stregen - ja så er man selv skyld i konsekvenserne. That's life i et demokratisk og retsligt samfund - hvor politiet har det triste job, at skulle sørge for, at loven overholdes. Denne lov gælder også for småforkælede unge der prøver på at indføre det stik modsatte - nemlig anarki og kaos.

Tænk dig lige om en ekstra gang - for tror du indeholder mere fornuft end den rabbiate lille del, der er skyld i alle de unødvendige konfrontrationer, der har stået på det sidste stykke tid. Håber jeg har ret i mine antagelser. :9xo

Bent, prøv og læs hva JEG! skriver før du poster én anden gang.. Jeg var DET sted hvor der IKKE var konfrontationer med politet, lad mig sige, På den anden side at slagmarken.. Så tænk dig om én anden gang.. Evt køb Bumfights 3 hvis du så godt kan lide at se mennesker blive frontalt sat i strips og kastet rundt.

Tak skal du ha´, ha´ en god dag.

tAshDa : Rigtig godt skrevet !! og er helt enig, dog ikke i at det var fair huset blev ryddet. Da politikerne og komunen kunne gribe ind og lavet en løsning.

Post of the day!! Haha :clap:

Du og Raller har lige bekræftet, hvad det her handler om - nemlig en lille flok egoister, som ikke fatter, hvordan et samfund som vores, er nød til at slå til overfor uromagere og kriminelle, der bryder den lov, som er et redkab til at få tingene til at fungere - på en fornuftig måde.

Man løser ikke noget ved at melde sig ud af samfundet og slet ikke med ublu krav og ved vold på ting og mennesker. Bli'r heller ikke bedre, når der hentes hjernedøde voldelige uromagere (såkaldte kammerater) hertil !
Jeg vil undlade at uddybe det mere, da jeg nok vil komme med nogle sandheder, som desværre ikke må skrives her.
Men en ting vil jeg ha' lov til at mene og det er, at det er tragikomisk at læse sympatisørenes argumenter.

68

torsdag, 1. marts 2007, 16:23

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Hvilket jeg synes er unfair. De har haft huset siden 82, og så bliver det taget fra dem - jeg kan godt forstå de er sure!

Ja det er unfair at de ikke længere kan få noget gratis?
Livet er sgu ikke bare regnbuer og eventyr. Intet er gratis, og jeg kan ikke se noget problem i at autonome også lærer det.
De burde være taknemmelige for den tid de har fået lov at bruge huset istedet for at bitche over at nogle folk ærlig og redelig har købt det.

69

torsdag, 1. marts 2007, 16:24

Citeret

Der er så ikke nogle tilbage af de folk fra dengang. De er blevet voksne og har fået sig et liv. De folk som render rundt inde i ungdomshuset nu om dage er nogle helt andre end dem der var der for bare 10-15 år siden ... for slet ikke snakke 20 år siden.

Tingene er ikke hvad de var engang og ligesom resten af verden, så må ungdomshuset følge med tiden.

70

torsdag, 1. marts 2007, 16:25

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg kan da også godt forstå de er sure, men det giver dem absolut ingen rettigheder til at blive voldelige.

De har haft deres chance, men den tog de ikke.

71

torsdag, 1. marts 2007, 16:26

Det var dælme også på tide at de forkælede unger blev smidt ud. Synes de er for dumme osv osv. Gider slet ikke skrive min mening om dem, for så bliver mit indlæg nok bare slettet :boxing:

Men lige med politiet og deres "voldlige" måde at håndtere de unge på. Så kan jeg kun sige at det er retfærdigt.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

72

torsdag, 1. marts 2007, 16:35

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Ja så skete det jo.

Jeg har været der inde hele dagen i dag, siden klokken lidt over otte. Og har oplevet det hele. Må ærligt sige igen, Politiet ER stadig for fuc*ing voldsomme, de kørte fandmer én ned fuldkommen hasarderet. Han fløj måske 1½ meter hen af jorden og løb væk. De skubbede folk ind i vægge så de faldt voldsomt. OG!!! Det værste af det hele, de anholdte min ven, som jeg havde været sammen med hele dagen. Og hva havde han/vi gjort? INTET! Vi har stået der inde og demostreret hele dagen. Så kommer der 5 betjente hen bag ryggen på ham og siger "ANHOLDT" og tager ham væk, mig og en anden løber så væk. Og vi stod IKKE der hvor de sagde " i dronnigen og lovens navn blah blah blah " 3 gange, vi stod bag den spærede linje.. sådan nogle aber.

Når man deltager i noget ulovligt, og opholder sig på den forkerte side af stregen - ja så er man selv skyld i konsekvenserne. That's life i et demokratisk og retsligt samfund - hvor politiet har det triste job, at skulle sørge for, at loven overholdes. Denne lov gælder også for småforkælede unge der prøver på at indføre det stik modsatte - nemlig anarki og kaos.

Tænk dig lige om en ekstra gang - for tror du indeholder mere fornuft end den rabbiate lille del, der er skyld i alle de unødvendige konfrontrationer, der har stået på det sidste stykke tid. Håber jeg har ret i mine antagelser. :9xo

Bent, prøv og læs hva JEG! skriver før du poster én anden gang.. Jeg var DET sted hvor der IKKE var konfrontationer med politet, lad mig sige, På den anden side at slagmarken.. Så tænk dig om én anden gang.. Evt køb Bumfights 3 hvis du så godt kan lide at se mennesker blive frontalt sat i strips og kastet rundt.

tAshDa : Rigtig godt skrevet !! og er helt enig, dog ikke i at det var fair huset blev ryddet. Da politikerne og komunen kunne gribe ind og lavet en løsning.

Du og Raller har lige bekræftet, hvad det her handler om - nemlig en lille flok egoister, som ikke fatter, hvordan et samfund som vores, er nød til at slå til overfor uromagere og kriminelle, der bryder den lov, som er et redkab til at få tingene til at fungere - på en fornuftig måde.

Man løser ikke noget ved at melde sig ud af samfundet og slet ikke med ublu krav og ved vold på ting og mennesker. Bli'r heller ikke bedre, når der hentes hjernedøde voldelige uromagere (såkaldte kammerater) hertil !
Jeg vil undlade at uddybe det mere, da jeg nok vil komme med nogle sandheder, som desværre ikke må skrives her.
Men en ting vil jeg ha' lov til at mene og det er, at det er tragikomisk at læse sympatisørenes argumenter.

Så vidt jeg ved var der ingen problemer med ungdomshuset før at det blev købt af nogle andre.. Så fordi de unge forsvarer hvad de mener tilhører dem. Så er de lige pludselig nogle egoister der ikke fatter en skid.. Og ved ikke om det også er mig og Raller du kalder egoister.. men så synes jeg lige du skal sætte dig i din lænestol og ryge en pipetobak og få blodtrykket ned inden du begynder at kalde folk ,du ikke aner noget om, en hel masse!

73

torsdag, 1. marts 2007, 16:37

Citeret

Originally posted by Carlsen

Citeret

Originally posted by Marquis

Haha, har du et link?

Men ja, sikke en stakkel. Han kommer sikkert i 18-nyhederne. Grådkvalt og stammende, med sort mascara løbende ned af kinderne.

Stop stop Carlsen - jeg ka' "sgutte" klare så meget morsomt på en gang. :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (01.03.2007, 16:37)

74

torsdag, 1. marts 2007, 16:37

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Ja så skete det jo.

Så vidt jeg ved var der ingen problemer med ungdomshuset før at det blev købt af nogle andre.. Så fordi de unge forsvarer hvad de mener tilhører dem[b]. Så er de lige pludselig nogle egoister der ikke fatter en skid.. Og ved ikke om det også er mig og Raller du kalder egoister.. men så synes jeg lige du skal sætte dig i din lænestol og ryge en pipetobak og få blodtrykket ned inden du begynder at kalde folk ,du ikke aner noget om, en hel masse!

Du gir' mig guldkornene, skatter!

Du er da en fyr (undskyld hvis du er en tøs) med utroligt sjove holdninger.. Nøgleordet i den sætning er "mener"... For det er ikke deres - og netop dette besvarer dit næste spørgsmål.. - Ja, så er de pludselig nogle egoister der ikke fatter en skid..

Hihi - du er sku en sjov fætte.. Nå, ind til Nørrebro med dig! Der er gratis kage ved Stengade 30! SKYND DIG!

75

torsdag, 1. marts 2007, 16:38

>Lemon

Ungdomshuset tilhører ikke de unge, og har aldrig gjort det. Det har været til låns, man har givet dem brugsretten til det. Hvorfor er det svært at forstå? Huset har da under hele forløbet været ejet af kommunen.

76

torsdag, 1. marts 2007, 16:39

Citeret

>Lemon

Ungdomshuset tilhører ikke de unge, og har aldrig gjort det. Det har været til låns, man har givet dem brugsretten til det. Hvorfor er det svært at forstå? Huset har da under hele forløbet været ejet af kommunen.

Hvis du læser hvad jeg skriver så siger jeg.. "noget de MENER der tilhører dem"

77

torsdag, 1. marts 2007, 16:40

Citeret

Citeret

>Lemon

Hmm.. Næste gang du poster skulle du måske lige trykke "Se indlæg" og læse nedenunder din post..

Livet er en røv... Uden toiletpapir!

EDIT: Og undskyld.. Jeg prøver ikke at lave hetz mod nogen som helst! Men det er bare en fantastisk diskussion herinde, med en masse spas og løjer.. Alle er lige!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "tAshDa" (01.03.2007, 16:41)

78

torsdag, 1. marts 2007, 16:44

Citeret

Citeret

>Lemon

Ah, my bad.

79

torsdag, 1. marts 2007, 16:44

Hvis jeg var politi mand som afspærede et område og der kom en flok mennesker og smed brosten og andet efter mig, ville jeg da ikk vente lang tid med at fælde ham og smide ham i håndjern. hvis de bruger vold mod politiet skal de da regne med at få igen på samme måde.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

80

torsdag, 1. marts 2007, 16:46

Citeret

Citeret

Citeret

>Lemon

Ah, my bad.

Bare i orden ;) Men tror jeg dropper ud af "diskussionen" Ved at tage overhånd..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.