Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

401

onsdag, 7. marts 2007, 14:05

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

Originally posted by Lemon

Citeret

Originally posted by bublegum
Fedt der endelig er ved at være ro. Det har fået alt for meget opmærksomhed.

Men trist for brugerne af huset. Nu har de ikke længere en chance for at skabe sig og lave ballade!
For min skyld kunne de ha revet skidtet ned for længe siden.
Tommel op for moden ungerne i huset viser Deres utilfredshed på. Kom lad os brænde biler af og smadre skoler. Det viser vi er modne om fortjener et sted at være.
Grow up

Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold.. for det første var der ikke 1500 brugere af ungeren, som var det catal der var med til demonstrationerne..
Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold?? Ved du hvor mange der har tænkt: "YES, nu er der en chance for at lave ballade og ud og smadre ting og slå på politiet!!" ? Mange.. Ca halvdelen eller mere, af dem der kastede med brosten og ting og sager, har INTET, abselut INTET at gøre med ungeren, og de skider den egentlig et langt stykke?

Undskyld mange gange mit sprog. Men der har vel snart været så meget af det i den her tråd? Og denne post støder vel ikke folk så meget, som folk har stødt mig, og ikke imindst Raller.. Jesus christ tweakers!

Citeret

Vigtigt:

Det er altafgørende for Ungdomshuset at ingen udelukkes for at deltage i denne kamp. Se ikke skævt til dine kammerater i denne kamp. Der skal være plads til både raidhuer og fingermaling. Passiv modstand og aggression. Respekter hinanden og husk, at vi har samme mål. Følg stilen, i de aktioner du deltager i.

Politiet og politikerne vil gøre alt for at splitte os. Det må vi aldrig lade ske. Derfor sladrer vi aldrig om hinanden til hverken politi eller presse. Ingen kan lide en stikker. Sæt ind i dine rettigheder hos ABC,

Citeret

Hvis huset pludselig forsøges ryddet, er vi tvunget til at forsvare det. Derfor er det en god idé at planlægge lidt ballade på forhånd. Så kan man hurtigere få gang i gaden, hvilket er helt afgørende for forsvaret af Ungdomshuset.

Citeret

Det er vigtigt, at vi ikke lader os kue, men står fast og selv sikrer vores ytringsfrihed. Derfor skal du til enhver tid stå fast på vores ret til at forsamle os - også når politiet ikke vil have det. Kæmper vi sammen er vi stærkere end dem.

Og den vigtigste...

Citeret

FEEL WELCOME TO COME TO COPENHAGEN WHERE RESISTANCE WILL CONTINUE.

Infopoints has been set up to help activists with practical such as how to get around, where to sleep and find communal kitchens.
The infopoints can be contacted on the following numbers: (+45) 26 90 75 07 and (+45) 26 90 75 08

ALLE QUOTES TAGET FRA UNGDOMSHUSET.DK!

Ja, det er meget flot? Men hvem siger at alle fra ungdomshuset går ind for vold, og gør hvad der bliver sagt i de quotes du har fundet der? Altså.. bare fordi min lærer siger at jeg ikke må smse i timen, holder jeg jo ikke op.. Du må bare forstå; hvad jeg prøver at sige er at det ikke er alle fra ungeren der har smidt med brosten og ting og sager?

402

onsdag, 7. marts 2007, 14:23

Citeret

Ja, det er meget flot? Men hvem siger at alle fra ungdomshuset går ind for vold, og gør hvad der bliver sagt i de quotes du har fundet der? Altså.. bare fordi min lærer siger at jeg ikke må smse i timen, holder jeg jo ikke op.. Du må bare forstå; hvad jeg prøver at sige er at det ikke er alle fra ungeren der har smidt med brosten og ting og sager?

Læs lige hvad jeg skrev også, ingen kommentar til det ?

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

403

onsdag, 7. marts 2007, 14:23

Citeret

jeg kan ikke tage det her seriøst mere..
er der virkelig stadig flere undskyldninger for at ungdomshuset ikke har stået for disse forbrydelse?? de opfordre endda til det og du siger stadig det ikke var dem.. hmm

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (07.03.2007, 14:24)

404

onsdag, 7. marts 2007, 14:27

Citeret

Originally posted by Firedog

Citeret

er der virkelig stadig flere undskyldninger for at ungdomshuset ikke har stået for disse forbrydelse?? de opfordre endda til det og du siger stadig det ikke var dem.. hmm

Nu skal du heller ikke overdrive han siger at det ikke er alle som har haft deres gang i huset der støtter op omkring vold. Det er da sikkert rigtigt nok. Det ændre dog ikke på at huset og dets brugere har været kilden til den vold der har været.

405

onsdag, 7. marts 2007, 14:42

Citeret

Ja, men nu er den officielle holdning fra ungdomshuset jo, at voldelige demonstrationer er ok. Der opfordres sågar til dem. Hvis i er imod den vold der er foregået, burde i så ikke tage afstand fra ungdomshusets og deres voldelige tendenser? I kan ikke sidde og forsvare en ting og samtidig afskrive sig ansvaret, når det gælder andre ting. Dette hedder dobbeltmoral, og det stinker.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "|KTS|" (07.03.2007, 14:44)

406

onsdag, 7. marts 2007, 15:01

Citeret

Originally posted by _WHAT_

Citeret

Originally posted by Firedog

Citeret

Nu skal du heller ikke overdrive han siger at det ikke er alle som har haft deres gang i huset der støtter op omkring vold. Det er da sikkert rigtigt nok. Det ændre dog ikke på at huset og dets brugere har været kilden til den vold der har været.

nej men nu har jeg læst det meste af tråden :) og der siger han hele tiden at de ikke er ungdomshuset skyld at der er vold og de går væk fra det.. hmm lige blevet modvist.. sådan har det været i meget af tråden..

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

407

onsdag, 7. marts 2007, 15:43

Citeret

Citeret

Originally posted by bublegum
Fedt der endelig er ved at være ro. Det har fået alt for meget opmærksomhed.

Men trist for brugerne af huset. Nu har de ikke længere en chance for at skabe sig og lave ballade!
For min skyld kunne de ha revet skidtet ned for længe siden.
Tommel op for moden ungerne i huset viser Deres utilfredshed på. Kom lad os brænde biler af og smadre skoler. Det viser vi er modne om fortjener et sted at være.
Grow up

Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold.. for det første var der ikke 1500 brugere af ungeren, som var det catal der var med til demonstrationerne..
Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold?? Ved du hvor mange der har tænkt: "YES, nu er der en chance for at lave ballade og ud og smadre ting og slå på politiet!!" ? Mange.. Ca halvdelen eller mere, af dem der kastede med brosten og ting og sager, har INTET, abselut INTET at gøre med ungeren, og de skider den egentlig et langt stykke?

Undskyld mange gange mit sprog. Men der har vel snart været så meget af det i den her tråd? Og denne post støder vel ikke folk så meget, som folk har stødt mig, og ikke imindst Raller.. Jesus christ tweakers!

Jeg har min egen hldning til dette skuespil, og at den ikke harmonere med din er jo ikke noget at gøre ved. Ungerne i dette spil opføre sig som en flok over forkælet børn. At de tilmed smider blomster som var en Dronningen der var død, eller en familie der var slået ihjel, er jo tilgrin. Min sympati for den gruppe stoppede da balladen startede. Måden de opføre sig på viser tydeligt had de står for.

408

onsdag, 7. marts 2007, 15:53

Hans pointe er nu stadig korrekt nok - ikke alle tilknyttet ungeren er voldelige. Omvendt ser jeg bare ikke folket i ungdomshuset forsøge at afskære sig fra netop de elementer - det hedder sig nærmere "vi fralægger os ethvert ansvar" og den holder altså ikke..

409

onsdag, 7. marts 2007, 15:59

Citeret

Originally posted by xt0m
Hans pointe er nu stadig korrekt nok - ikke alle tilknyttet ungeren er voldelige. Omvendt ser jeg bare ikke folket i ungdomshuset forsøge at afskære sig fra netop de elementer - det hedder sig nærmere "vi fralægger os ethvert ansvar" og den holder altså ikke..

Tildels enig, og jeg prøver ikke at dømme dem over én kam. Jeg siger, at de har fået nok opmærksomhed nu. Folk er mættet, og efter episoden på nørrebro, så tror jeg langt hovedparten af befolkningen har mistet Deres forståelse" for Deres sag!

At det ikke kun var brugerne af HUSET der lavede balladen er jeg klar over, men det er stadig grundpillen til al balladen er startet. Hertil skal politiet have på skallen fordi de passer på vores samfund.

Vold og ballade løser ikke problemer her i livet. Jeg laver heller ikke en demostration hver gang jeg er utilfreds med måden jeg er blevet behandlet på.

410

onsdag, 7. marts 2007, 16:00

Du er heller ikke en 1-mands subkultur.. :) men ellers enig..

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6315679.html

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "xt0m" (07.03.2007, 16:04)

411

onsdag, 7. marts 2007, 16:44

Jeg så nu ellers på News direkte at der lørdag aften var unge på gaden på Nørrebro der delte blomster ud under slagordene "Blomster! Ingen brosten!"

Ruth Evensen er jo gal. Den er en sekt, ligesom Scientology og hele den bande. Har lige så ldit til over for hende, som de som tager ind på Nørrebro og kaster med brosten.

412

onsdag, 7. marts 2007, 17:14

Citeret

Originally posted by -Sandman-
Jeg så nu ellers på News direkte at der lørdag aften var unge på gaden på Nørrebro der delte blomster ud under slagordene "Blomster! Ingen brosten!"

Ruth Evensen er jo gal. Den er en sekt, ligesom Scientology og hele den bande. Har lige så ldit til over for hende, som de som tager ind på Nørrebro og kaster med brosten.

Man må sige at Faderhuset & Ungdomshuset kæmper om at være de mest sindssyge og outrage'ede. De bruger bare forskellige metoder!

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

413

onsdag, 7. marts 2007, 17:42

Jeg bryder mig heller ikke om faderhuset slet ikke det men de er trods alt på den rigtige side af loven og det går da ikke ud over uskyldige borgere i kbh.

Dem der delte blomster ud var ikke brugere af ungdomshuset men nogen der gerne ville have stoppet volden.

414

onsdag, 7. marts 2007, 18:09

Nå nu kan jeg se at jeg pludselig synes det er ok at være voldelig. læs mit post igen, der står et par gange at det ikke er ok.
Angående at de ikke er gode naboer: Det tror jeg heller ikke et diskotek er. 6 stjålne cykler på 10 år er ikke helt fucked, kender en der har fået stjålet 5 noget hurtigere i Århus.
Og nej, jeg siger ikke at i synes faderhuset er ok. Jeg forstår bare ikke al den jubel der er over at det er rykket ned. Det vi får nu vil jeg vove og påstå bliver værre, i mine øjne. Da ungeren kørte var de ret stille. Nu skal vi høre på faderhuset hele livet.
Ud over det var det jo ikke dem der købte det direkte. Det var det jeg mente, bagekartoffel. og som sådan ikke andet.
Og så havde jeg lige den pointe at folk er pissebange for skat. Men hay, jeg gider ikke rigtig deltage i diskussionen. Hvis folk vil misforstå mig eller hade min holdning er det ok med mig. Jeg har ikke lige energien til at forsvare den, hvilket jeg helt sikkert heller ikke får noget ud af :)

Hav en god aften.

415

onsdag, 7. marts 2007, 18:28

Citeret

Originally posted by Slacker
Nå nu kan jeg se at jeg pludselig synes det er ok at være voldelig. læs mit post igen, der står et par gange at det ikke er ok.
Angående at de ikke er gode naboer: Det tror jeg heller ikke et diskotek er. 6 stjålne cykler på 10 år er ikke helt fucked, kender en der har fået stjålet 5 noget hurtigere i Århus.
Og nej, jeg siger ikke at i synes faderhuset er ok. Jeg forstår bare ikke al den jubel der er over at det er rykket ned. Det vi får nu vil jeg vove og påstå bliver værre, i mine øjne. Da ungeren kørte var de ret stille. Nu skal vi høre på faderhuset hele livet.
Ud over det var det jo ikke dem der købte det direkte. Det var det jeg mente, bagekartoffel. og som sådan ikke andet.
Og så havde jeg lige den pointe at folk er pissebange for skat. Men hay, jeg gider ikke rigtig deltage i diskussionen. Hvis folk vil misforstå mig eller hade min holdning er det ok med mig. Jeg har ikke lige energien til at forsvare den, hvilket jeg helt sikkert heller ikke får noget ud af :)

Hav en god aften.

Nu var det jo altså 6 stjålne cykler på 1 år og ikke 10 år.

Et diskotek gør oftest noget aktivt for at mindske gener for naboer. De ønsker netop at have et godt forhold til deres naboer da de driver en forretning, og ikke har lyst til en masse klager. Ved ungdomshuset har man på fornemmelsen (bl.a. udfra hvad naboerne har sagt i interviews) at brugerne har været p*sseligeglade med naboerne, bare de selv havde det sjovt.

Udadtil tror jeg squ det bliver meget bedre med Faderhuset. Der bliver sandsynligvis ikke ballade fra deres side. At de så er nogle fjolser efter min mening er så noget andet. Det synes jeg jo også om de unge.

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

416

onsdag, 7. marts 2007, 18:32

Citeret

Dem der delte blomster ud var ikke brugere af ungdomshuset men nogen der gerne ville have stoppet volden.

Nemlig, for de var nemlig alle fængslet :crazyeyes: :finger:

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

417

onsdag, 7. marts 2007, 18:41

Citeret

Originally posted by Slacker

Hav en god aften.

Som en af de få herinde, der rent faktisk er nabo til.. undskyld VAR nabo til Ungdomshuset, så bliver jeg nødt til at sige et par ting.

Der er kæmpe forskel på et diskotek med ejer, bestyrer og dørmænd og så et Ungdomshus, hvor alle er velkomne og hvor argumentationen for ødelagt materiel er "vi kan ikke holde styr på alle der besøger huset."

Fest i Ungeren = Smadrede biler, smadrede vinduer, tags over alt, menneskelort på vores trappesten, urinlugt, skrald og flasker over det hele.

Og det er DET, der er hele problemet med huset. De unge vil styre det hele selv, men det kan de altså bare IKKE!!!

Og så vælger jeg altså at tro på, at en kristen sekt er lidt mere rolige. Jo det kan godt ske at de kommer og ringer på et par gange og spørger om jeg skal have fordrevet homoseksualitet eller andre synder af en dør-til-dør-exorcist, men ud over det, så tror jeg ikke de kommer til at genere mig synderligt ;)

418

onsdag, 7. marts 2007, 18:41

Til dem der gerne ville have en sten fra huset....

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/03…47.htm?rss=true

419

onsdag, 7. marts 2007, 18:49

Citeret

Til dem der gerne ville have en sten fra huset....

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/03…47.htm?rss=true

lille spydig kommentar.. så skulle det for at kaste den tilbage ind i bunken.

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

420

onsdag, 7. marts 2007, 18:57

Citeret

Jeg bryder mig heller ikke om faderhuset slet ikke det men de er trods alt på den rigtige side af loven og det går da ikke ud over uskyldige borgere i kbh.

Det kan du da dælmeduldme tro det var! Så noget temafis i tv, og det var folk fra ungeren der lagde blomster, fordi det var en af de sørgeligste dage i deres liv, fordi de havde mistet der hvor de holdte til! og nu ikke havde noget sted at tage hen!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.