Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

381

onsdag, 7. marts 2007, 07:48

Citeret

Originally posted by Slacker
Jeg er fucking træt af at høre om penge. Det koster 14 millioner siger i?

14 millioner er kun prisen for hvad der er ødelagt.

Derefter kommer ekstra regning til politi, dommer, osv.

Desuden mister de private forretninger op til 1million kr. om DAGEN.

Firmaer som har været med til at rive ungdomshuset ned har fået brændt ting af, FORDI DE GJORDE DERES JOB ? kan godt se det er iorden (ironi)

Men som de andre siger er penge ikke den vigtigeste faktor her.

Citeret

Jeg er fucking træt af at høre om penge. Det koster 14 millioner siger i? Okay. så siger vi at der er 2 millioner der betaler skat i DK. lavt tal tror jeg. Men hvad. ÅRH! det er _7_ kroner pr mand!

Er ligeglad om det var 25øre jeg skulle betale mere i skat. Hvorfor skal jeg betale mere fordi unge ikke kan opføre sig ordentligt ?

Citeret

Originally posted by Raller

Hvis du nu vågnede op. Og så at VI IKKE ER FUC*ING dem der kaster med BROSTEN. Så snak VENLIGST pænt til os begge. TAK!

Hvis så, at vi er ( gamle ) brugere af Ungdomshuset og støtter og bakker op og kaster med blomster (: ..

For det første kan det godt være at DU ikke kaster med brosten, men der er 100% sikkert at nogle folk fra Ungdomshuset kaster med dem.

Desuden kom mange af dem som laver ballade nu, fordi i bad folk om at komme og støtte ungdomshuset ? så vidt jeg ved er der 3-4 hjemmesider hvor man beder folk og komme....

Citeret

Men der er ikke det sted at tage hen hvor man kan være sig selv, på sin måde. Hvor der ikke er en hammer der falder. Men hvor du gør hva DU vil. Under det tag.

Det ungdomshus vi har i den by hvor jeg bor, fik vi ved at en mand, snakkede med kommunen, hvor han fik et nej. Derefter fik han så samlet en masse underskrifter, snakket med private forretninger om penge til forskellige ting til vores ungdomshus". Så prøvede han igen, og fik et ja.

VI BESTEMMER IKKE I VORES UNGDOMSHUS" og vores kører alligevel perfekt.

Once upon a dime

382

onsdag, 7. marts 2007, 09:52

Citeret

Jeg fatter virkelig ikke hvorfor folk tror verden bliver et bedre sted at at huset er væk. Gjorde det jer noget? Det gjorde åbenbart faderhuset noget at de var der og hyggede sig med deres musik og arrangementer. De har jo ihvertfald købt det og vil bruge det til noget de ikke rigtig ved hvad er. Hvilket vel ca betyder "ingenting, før vi finder på en plan".
DET synes jeg er virkelig fesent. Jeg kan godt sætte mig ind i at det var lovligt til salg osv. Og jeg kan sagtens følge at det er u-ok at smadre hele byen. Det sjove er at så vidt jeg har hørt fra folk fra kbh er stemningen derovre noget mere positiv om demonstrationerne end her på tweak eller i jylland. Sådan lyder det ihvertfald. Og hvorfor er det dem det går ud over der er mest positive?
Forøvrigt er i velkomne til at forsøge at overtale skatteministeriet til at trække 200 kr ekstra fra mig næste år. Så slipper i for at betale. Jeg er fucking træt af at høre om penge. Det koster 14 millioner siger i? Okay. så siger vi at der er 2 millioner der betaler skat i DK. lavt tal tror jeg. Men hvad. ÅRH! det er _7_ kroner pr mand! Argh!!! Det ødelægger sguda hele regeringens forbrugsfest! OMG! JEG vil ihvertfald have pengene tilbage!
Læg venligst mærke til at jeg IKKE støtter vold og hærværk. Men helt ærligt, kan ingen se at det VAR et godt sted? kan ingen andet end at fryde sig over at det er væk? Er der kun skadefro mennesker tilbage i Danmark? Ingen som interesserer sig en skid for mennesker der har lyst og mod til at være anderledes? Ingen sympati for subkulturer som brænder for en sag?
Er der ingen som kan begræde det som er sket uden at det absolut skal handle om at de unge er en flok idioter, og bare se sådan på det at ingen kom alvorligt til skade, og gud ske lov for det?
Jesus christ. For 7 kroner mere i skat. Fucking spild af tid.
Og hvad sker der for øvrigt for at faderhuset bare er helt ok? Som jeg ser det har det hele tiden handlet om at der blev spillet det her punk i det her hus. Og det kunne de bare ikke kapere. En flok indgroede ekstremister er hvad de er.
men hey, de købte huset. Det ved jeg. (Eller de fik ihvertfald fat i det). Og derfor er det deres retmæssige ejendom. Det gør det bare ikke RIGTIGT. Undgdomshuset var et GODT sted. Nu er det INTET. og mit gæt er at det vil være intet i et godt stykke tid. og når (hvis) det bliver noget igen bliver det langt fra noget unikt. Jeg begræder kulturtabet. Jeg begræder volden og hærværket. Og jeg begræder den danske smålighed.

Trådens bedste post hidtil. Virkelig godt skrevet SlacKer!! :cheers:

Og hvis jeg liige må indskyde Ruth Evensens "sejrs" tale.

Så kan folk måske få et lidt andet indtryk af denne djævelske kvinde og kultur morder.

"sejrs" talen..

Skal lige siges, at de 14 millioner er så vidt jeg ved at det var inkl politiets overvågning osv ..

Det koster 3 mill om dagen at have politiet stående... damn.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Raller" (07.03.2007, 09:56)

383

onsdag, 7. marts 2007, 10:01

Det er jo ikke det at vi skal betale mere eller mindre. Det er principiet i det. De mange penge som skal bruges på at lave skaderne kunne lige så godt være brugt på noget andet.

Hvordan kan det være at I tror at i skal have alt gratis??? Bare fordi i vil være anderledes????

Hvis i vil have et hus så må i sku da selv betale for det. Specielt efter disse uroligheder.

Eller gør som mange andre, søg tilskud osv.

Jeg kan bare ikke tage den holdning at man tror alt er gratis!

Intel I7 8700K Cooled by BeQuite SilentLoop 280
MSI Z370 Gaming M5
16GB G. Skill TridentZ RGB CL14 3200MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x500GB Samsung EV0 850
MSI GTX1080ti Gaming X - Asus ROG SWIFT PG278Q
Sennheiser GSX1000 - Logitech Z4 - Sennheiser GameOne
Cooltek W2 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

384

onsdag, 7. marts 2007, 10:02

haha, så den nuværende ejer er en crazynutter? so what? i ungdomshus brugere er sku da ikk bedre efter hvad jeg har set på det seneste.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

385

onsdag, 7. marts 2007, 10:03

Citeret

Så kan folk måske få et lidt andet indtryk af denne djævelske kvinde og kultur morder.

"sejrs" talen..

Er heller ikke særlig vild med ruth, men uanset hvad faderhuset gør og står for, så havde de lov til at gøre som de gjorde !

Once upon a dime

386

onsdag, 7. marts 2007, 10:07

faderhuset er heller ikke lige min kop the. Men de har da ikke ødelagt andre folks ting. Og da huset er deres så må de jo gøre med det som de vil. Også selv om man ikke lige støtter deres sag.

Intel I7 8700K Cooled by BeQuite SilentLoop 280
MSI Z370 Gaming M5
16GB G. Skill TridentZ RGB CL14 3200MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x500GB Samsung EV0 850
MSI GTX1080ti Gaming X - Asus ROG SWIFT PG278Q
Sennheiser GSX1000 - Logitech Z4 - Sennheiser GameOne
Cooltek W2 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

387

onsdag, 7. marts 2007, 10:17

Fedt der endelig er ved at være ro. Det har fået alt for meget opmærksomhed.

Men trist for brugerne af huset. Nu har de ikke længere en chance for at skabe sig og lave ballade!
For min skyld kunne de ha revet skidtet ned for længe siden.

Tommel op for moden ungerne i huset viser Deres utilfredshed på. Kom lad os brænde biler af og smadre skoler. Det viser vi er modne om fortjener et sted at være.

Grow up

388

onsdag, 7. marts 2007, 10:26

Jeg forstår ikke hvorfor man skal betegnes som sympatisør med Faderhuset bare fordi man ikke støtter op omkring Ungdomshusets kamp. Jeg er tilhænger af demokratiet og tror på retsstaten - derfor bryder jeg mig ikke om folk der har problemer med at overholde lovgivningen.

Personligt kan jeg ikke klare den "kære" Ruth, og hendes retorik er mildest talt elendigt. Men hun overholder landets love. Måske er det ikke etisk korrekt det hun gør, men hun har loven på sin side, modsat Ungdomshuset.

Så længe man selv vælger at deltage i en demonstration hvor en stor gruppe vælger at kaste med brosten, flasker og brænde uskyldige menneskers ting af, så støtter man i mine øjne også volden. Demonstrerer man på fredelig vis, så er det noget helt andet. Jeg mener ikke, at en gruppe voldsmænd skal have noget som helst foræret - andet end et ophold bag lås og slå. Kampen om et nyt ungdomshus skal foregå politisk og ikke med brosten i hånden. Så ja, der skal være plads til de skæve kulturer, men det skal foregå på lovgivningens præmisser.

Det skal lige siges, at vi mods ikke er ligeglade med tråden, men der skal også være en vis form for frihed her. Personligt har jeg ikke modtaget reports på indlæg i denne tråd. Der er kommet en PM, og den har jeg reageret på her i tråden. Siden hen har tonen også forbedret sig en smule. Og det er så ikke rigtigt, at vi ikke gør noget ved dem der går over grænsen.

389

onsdag, 7. marts 2007, 10:41

Citeret

Originally posted by Burger
Jeg forstår ikke hvorfor man skal betegnes som sympatisør med Faderhuset bare fordi man ikke støtter op omkring Ungdomshusets kamp. Jeg er tilhænger af demokratiet og tror på retsstaten - derfor bryder jeg mig ikke om folk der har problemer med at overholde lovgivningen.

Personligt kan jeg ikke klare den "kære" Ruth, og hendes retorik er mildest talt elendigt. Men hun overholder landets love. Måske er det ikke etisk korrekt det hun gør, men hun har loven på sin side, modsat Ungdomshuset.

Så længe man selv vælger at deltage i en demonstration hvor en stor gruppe vælger at kaste med brosten, flasker og brænde uskyldige menneskers ting af, så støtter man i mine øjne også volden. Demonstrerer man på fredelig vis, så er det noget helt andet. Jeg mener ikke, at en gruppe voldsmænd skal have noget som helst foræret - andet end et ophold bag lås og slå. Kampen om et nyt ungdomshus skal foregå politisk og ikke med brosten i hånden. Så ja, der skal være plads til de skæve kulturer, men det skal foregå på lovgivningens præmisser.

Det skal lige siges, at vi mods ikke er ligeglade med tråden, men der skal også være en vis form for frihed her. Personligt har jeg ikke modtaget reports på indlæg i denne tråd. Der er kommet en PM, og den har jeg reageret på her i tråden. Siden hen har tonen også forbedret sig en smule. Og det er så ikke rigtigt, at vi ikke gør noget ved dem der går over grænsen.

Jamen det kunne jeg jo næsten ikke selv skrive bedre :)

100% enig i hvad du for fyret af her :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

390

onsdag, 7. marts 2007, 10:58

Citeret

Alt der ikke står med stort er jeg stortset enig i.

Alt der står med sort, er jeg 100% uenig i.

Og begrundelse, står der i hele tråden.

391

onsdag, 7. marts 2007, 11:03

Citeret

Citeret

Alt der ikke står med stort er jeg stortset enig i.

Alt der står med sort, er jeg 100% uenig i.

Og begrundelse, står der i hele tråden.

Mener du dermed at vi med vold skal opnå noget i det danske samfund?

og at skæve kulturer skal sættes over loven ?

Syntes virkelig ikke det giver mening hvis du mener det.

392

onsdag, 7. marts 2007, 11:54

Citeret

Jeg fatter virkelig ikke hvorfor folk tror verden bliver et bedre sted at at huset er væk. Gjorde det jer noget? Det gjorde åbenbart faderhuset noget at de var der og hyggede sig med deres musik og arrangementer. De har jo ihvertfald købt det og vil bruge det til noget de ikke rigtig ved hvad er. Hvilket vel ca betyder "ingenting, før vi finder på en plan".
DET synes jeg er virkelig fesent. Jeg kan godt sætte mig ind i at det var lovligt til salg osv. Og jeg kan sagtens følge at det er u-ok at smadre hele byen. Det sjove er at så vidt jeg har hørt fra folk fra kbh er stemningen derovre noget mere positiv om demonstrationerne end her på tweak eller i jylland. Sådan lyder det ihvertfald. Og hvorfor er det dem det går ud over der er mest positive?
Forøvrigt er i velkomne til at forsøge at overtale skatteministeriet til at trække 200 kr ekstra fra mig næste år. Så slipper i for at betale. Jeg er fucking træt af at høre om penge. Det koster 14 millioner siger i? Okay. så siger vi at der er 2 millioner der betaler skat i DK. lavt tal tror jeg. Men hvad. ÅRH! det er _7_ kroner pr mand! Argh!!! Det ødelægger sguda hele regeringens forbrugsfest! OMG! JEG vil ihvertfald have pengene tilbage!
Læg venligst mærke til at jeg IKKE støtter vold og hærværk. Men helt ærligt, kan ingen se at det VAR et godt sted? kan ingen andet end at fryde sig over at det er væk? Er der kun skadefro mennesker tilbage i Danmark? Ingen som interesserer sig en skid for mennesker der har lyst og mod til at være anderledes? Ingen sympati for subkulturer som brænder for en sag?
Er der ingen som kan begræde det som er sket uden at det absolut skal handle om at de unge er en flok idioter, og bare se sådan på det at ingen kom alvorligt til skade, og gud ske lov for det?
Jesus christ. For 7 kroner mere i skat. Fucking spild af tid.
Og hvad sker der for øvrigt for at faderhuset bare er helt ok? Som jeg ser det har det hele tiden handlet om at der blev spillet det her punk i det her hus. Og det kunne de bare ikke kapere. En flok indgroede ekstremister er hvad de er.
men hey, de købte huset. Det ved jeg. (Eller de fik ihvertfald fat i det). Og derfor er det deres retmæssige ejendom. Det gør det bare ikke RIGTIGT. Undgdomshuset var et GODT sted. Nu er det INTET. og mit gæt er at det vil være intet i et godt stykke tid. og når (hvis) det bliver noget igen bliver det langt fra noget unikt. Jeg begræder kulturtabet. Jeg begræder volden og hærværket. Og jeg begræder den danske smålighed.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article277479.ece

Citeret

Jeg er meget dobbelt omkring det. Jeg har jo fulgt med fra starten og er som sådan ikke imod Ungdomshuset på Jagtvej. Personligt synes jeg, det er sørgeligt, at der ikke kan være plads til den slags i København. Omvendt er jeg jo som nabo glad for at slippe af med alt det svineri, som der har været kendetegnende for adressen. De skider og pisser op af bygningen, og der kommer rotter fordi, vi ikke kan få tømt vores affaldscontainere. Så uanset hvad - og selvom det roder mere lige i øjeblikket - så bliver det rart at slippe af med den svinesti, siger han og hentyder til de mange murbrokker, der netop nu hober sig op omkring bygningen, som nedrivningen skrider frem.

Citeret

- Jeg tror simpelthen, at det her er det mest sikre sted i Danmark lige nu. Vi behøver hverken frygte for indbrud, og det er jo lige før, at jeg kan efterlade min cykel ulåst foran døren, griner Kristoffer Theil, der bare gennem det sidste års tid har mistet hele seks cykler foran sin opgang.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tAshDa" (07.03.2007, 11:54)

393

onsdag, 7. marts 2007, 12:03

Citeret

Citeret

en lang quote.

Trådens bedste post hidtil. Virkelig godt skrevet SlacKer!! :cheers:

"sejrs" talen..

Skal lige siges, at de 14 millioner er så vidt jeg ved at det var inkl politiets overvågning osv ..

Det koster 3 mill om dagen at have politiet stående... damn.

ja?? og igen som der er blevet sagt flere gange.. det er jo ikke fordi folk syns Faderhuset er fedt og er syns det er lækkert at de har købt det.

og hva har det med sagen om de unge at gøre??
de har købt det.. bad luck, det er deres..
jeg holder med ingen af denne slags kulter..

394

onsdag, 7. marts 2007, 12:47

man løser ingen problemer med vold tværtimod gør man kun tingene værre for sig selv
det burde de fleste ku tænke sig til

og jeg holder heller ikke med de kulturer min lillebror synes osse engang det var sjovt at ligne en punker og jeg var virkelig meget imod det for jeg har selv lavet alt for meget lort med tyveri og stoffer osv men nu er jeg blevet voksen og har fundet ud af at det ikke er vejen frem i verden til succes der er mange andre ting som er sjovere og bedre end at lave sådan nogle ting et godt råd hold jer på måtten og bliv der det er fedest....

395

onsdag, 7. marts 2007, 12:55

Citeret

Originally posted by tAshDa

Citeret

Slackers post

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article277479.ece

Citeret

Jeg er meget dobbelt omkring det. Jeg har jo fulgt med fra starten og er som sådan ikke imod Ungdomshuset på Jagtvej. Personligt synes jeg, det er sørgeligt, at der ikke kan være plads til den slags i København. Omvendt er jeg jo som nabo glad for at slippe af med alt det svineri, som der har været kendetegnende for adressen. De skider og pisser op af bygningen, og der kommer rotter fordi, vi ikke kan få tømt vores affaldscontainere. Så uanset hvad - og selvom det roder mere lige i øjeblikket - så bliver det rart at slippe af med den svinesti, siger han og hentyder til de mange murbrokker, der netop nu hober sig op omkring bygningen, som nedrivningen skrider frem.

Citeret

- Jeg tror simpelthen, at det her er det mest sikre sted i Danmark lige nu. Vi behøver hverken frygte for indbrud, og det er jo lige før, at jeg kan efterlade min cykel ulåst foran døren, griner Kristoffer Theil, der bare gennem det sidste års tid har mistet hele seks cykler foran sin opgang.

QFT ! sat på plads :boxing:

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

396

onsdag, 7. marts 2007, 13:12

Citeret

Originally posted by bublegum

Men trist for brugerne af huset. Nu har de ikke længere en chance for at skabe sig og lave ballade!
Tommel op for moden ungerne i huset viser Deres utilfredshed på. Kom lad os brænde biler af og smadre skoler. Det viser vi er modne om fortjener et sted at være.
Grow up

Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold.. for det første var der ikke 1500 brugere af ungeren, som var det catal der var med til demonstrationerne..
Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold?? Ved du hvor mange der har tænkt: "YES, nu er der en chance for at lave ballade og ud og smadre ting og slå på politiet!!" ? Mange.. Ca halvdelen eller mere, af dem der kastede med brosten og ting og sager, har INTET, abselut INTET at gøre med ungeren, og de skider den egentlig et langt stykke?

Undskyld mange gange mit sprog. Men der har vel snart været så meget af det i den her tråd? Og denne post støder vel ikke folk så meget, som folk har stødt mig, og ikke imindst Raller.. Jesus christ tweakers!

397

onsdag, 7. marts 2007, 13:21

Citeret

Originally posted by Lemon

Citeret

Grow up

Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold.. for det første var der ikke 1500 brugere af ungeren, som var det catal der var med til demonstrationerne..
Kan du da forhelved ikke snart forstå, at det umuligt kan ha været alle fra ungdomshuset der har stået for al den vold?? Ved du hvor mange der har tænkt: "YES, nu er der en chance for at lave ballade og ud og smadre ting og slå på politiet!!" ? Mange.. Ca halvdelen eller mere, af dem der kastede med brosten og ting og sager, har INTET, abselut INTET at gøre med ungeren, og de skider den egentlig et langt stykke?

Undskyld mange gange mit sprog. Men der har vel snart været så meget af det i den her tråd? Og denne post støder vel ikke folk så meget, som folk har stødt mig, og ikke imindst Raller.. Jesus christ tweakers!

Der er vel heller ikke nogen der siger det kun er dem. Det ændre dog ikke på at de også er i blandt og høj grad har deltaget.

Det ændre heller ikke på at vi har love i Danmark som skal følges og at det hus aldrig har tilhørt de unge som brugte det og at det derfor er helt lovligt at sælge det.

Det ændre heller ikke på at politikerne ikke har pligt til at give de unge noget som helst.

Jeg siger på ingen måde at jeg kun er imod dem som har med ungdomshuset at gøre, dem jeg er imod er dem som begår vold, herværk og alt det andet pis der har foregået i København.

398

onsdag, 7. marts 2007, 13:41

Citeret

Citeret

Grow up

Buhuhu... Hvis Raller ikke vil have kommentarer fra en masse Tweak'ere, som støder ham - kan han jo bare holde sige væk med sine latterlige posts om hvordan han synes det er fedt at politiet bliver ramt af brosten, og at "hvis det er krig de vil have, så er det krig de skal få".

Prøv du selv at læse nogle af de ting han skrev i den tråd der omhandlede demonstrationen 16 dec. sidste år - så vil du måske forstå hvorfor der er så mange derinde der "støder" ham!

- og F***, hvor jeg træt af jeres tuderi - I har mistet noget som aldrig var jeres til at starte med. Så tuder I, og så finder I ud af at det ikke hjælper noget. Så smadrer I Nørrebro, og finder ud af at det heller ikke hjælper noget... og så tuder I igen - KOM VIDERE ! GROW UP !

Pattebørn...

399

onsdag, 7. marts 2007, 13:42

Citeret

Citeret

Grow up

Citeret

Vigtigt:

Det er altafgørende for Ungdomshuset at ingen udelukkes for at deltage i denne kamp. Se ikke skævt til dine kammerater i denne kamp. Der skal være plads til både raidhuer og fingermaling. Passiv modstand og aggression. Respekter hinanden og husk, at vi har samme mål. Følg stilen, i de aktioner du deltager i.

Politiet og politikerne vil gøre alt for at splitte os. Det må vi aldrig lade ske. Derfor sladrer vi aldrig om hinanden til hverken politi eller presse. Ingen kan lide en stikker. Sæt ind i dine rettigheder hos ABC,

Citeret

Hvis huset pludselig forsøges ryddet, er vi tvunget til at forsvare det. Derfor er det en god idé at planlægge lidt ballade på forhånd. Så kan man hurtigere få gang i gaden, hvilket er helt afgørende for forsvaret af Ungdomshuset.

Citeret

Det er vigtigt, at vi ikke lader os kue, men står fast og selv sikrer vores ytringsfrihed. Derfor skal du til enhver tid stå fast på vores ret til at forsamle os - også når politiet ikke vil have det. Kæmper vi sammen er vi stærkere end dem.

Og den vigtigste...

Citeret

FEEL WELCOME TO COME TO COPENHAGEN WHERE RESISTANCE WILL CONTINUE.

Infopoints has been set up to help activists with practical such as how to get around, where to sleep and find communal kitchens.
The infopoints can be contacted on the following numbers: (+45) 26 90 75 07 and (+45) 26 90 75 08

ALLE QUOTES TAGET FRA UNGDOMSHUSET.DK!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "tAshDa" (07.03.2007, 13:42)

400

onsdag, 7. marts 2007, 14:05

Citeret

Citeret

Grow up

Ungdomshuset støtter op om voldelige demonstrationer. I støtter ungdomshuset og hvad det står for. Ergo, i støtter op om voldelige demonstrationer. Dette gør jer imo. ikke en skid bedre end dem der står i første række og kaster molotov coctails og brosten, da i støtter disse aktiviteter. Og så er jeg pisse ligeglade med at i ikke deltager. Eller tager jeg helt fejl i denne sammenhæng? Og hvis ja, redegør det lige for mig.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.