Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

301

tirsdag, 6. marts 2007, 06:09

Jeg hørte i nyhederne igår at murstenene skulle på Københavns Bymuseum!

302

tirsdag, 6. marts 2007, 07:23

Citeret

Originally posted by Lecter
Og så lige en lidt mere dramatisk beskæring:

Virkelig flot billede. Super godt taget. Jeg synes at farverne er super flotte. Godt arbejde!

Sorry for OT.

Intel I7 8700K Cooled by BeQuite SilentLoop 280
MSI Z370 Gaming M5
16GB G. Skill TridentZ RGB CL14 3200MHz
1x120GB Corsair Force Series 3 +1x250GB Samsung EVO 840 + 1x500GB Samsung EV0 850
MSI GTX1080ti Gaming X - Asus ROG SWIFT PG278Q
Sennheiser GSX1000 - Logitech Z4 - Sennheiser GameOne
Cooltek W2 - Corsair HX 1050W
L-S-P on Deviantart

303

tirsdag, 6. marts 2007, 07:37

Citeret

Originally posted by tAshDa
Jeg hørte i nyhederne igår at murstenene skulle på Københavns Bymuseum!

De vil har 1 mursten...

Once upon a dime

304

tirsdag, 6. marts 2007, 08:01

Kan vi ikke bare håbe på at roen sænker sig over kbh.
Og som håndværker må jeg jo i mit stille sind give den ene part ret i at det er utroligt ærgeligt at se huset blive revet ned, men fornuften siger mig også, set ud fra det der er muligt at det ikke er rentabelt at sætte det i stand. Det er jo som nævnt mange krav til moderne byggerier, brand, isolering og den slags. og når der er asbest indblandet, råd og svampe- fugtskader, så er det en næsten umulig opgave at renovere bygningen inden for rimelighedens grænser.
Vi er også tror jeg , mange som gerne vil have at sikkerhed og indeklima er i orden.
Vi skal alle leve med de regler som der er udstukket i vores demokratiske samfund. :cheers:

305

tirsdag, 6. marts 2007, 10:54

Citeret

Originally posted by recruit

Citeret

Originally posted by Lecter
Og så lige en lidt mere dramatisk beskæring:

billede

Virkelig flot billede. Super godt taget. Jeg synes at farverne er super flotte. Godt arbejde!

Sorry for OT.

Tak dog lidt ærgeligt, at det er udbrændt enkelte steder, men det tror jeg ikke rigtigt jeg kan gøre noget ved. Så skulle kameraet have været på et fast stativ og billedet skulle være taget med forskellige eksponeringer. Ellers strækker min fototekniske viden sig bare ikke langt nok :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Lecter" (06.03.2007, 10:55)

306

tirsdag, 6. marts 2007, 11:41

*host* http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6305967.html
"Det er ikke lovligt fravær at sidde i fængsel"...? :)

307

tirsdag, 6. marts 2007, 12:04

Nej, men begrundet fraværd..
Og igen, så er det jo klart noget man skal huske at have i hukommelsen, før man deltager i den slags.
Det er heller ikke smart i forhold til straffeattesten, som sener i livet kan være anvendelig, på arbejdsmarkede.
Straffet for gadeuorden, straffet for vold mod tjenestemand, straffet for ildspåsættelse..
Tror nok der er nogen der vil undgå en ansættelse af pågældende.

308

tirsdag, 6. marts 2007, 12:12

Citeret

Originally posted by Bagekartoffel
Nej, men begrundet fraværd..
Og igen, så er det jo klart noget man skal huske at have i hukommelsen, før man deltager i den slags.
Det er heller ikke smart i forhold til straffeattesten, som sener i livet kan være anvendelig, på arbejdsmarkede.
Straffet for gadeuorden, straffet for vold mod tjenestemand, straffet for ildspåsættelse..
Tror nok der er nogen der vil undgå en ansættelse af pågældende.

tror jeg ikke der er mange der tænker over.. altså dem der har gjort disse ting.

alt for vidt at gå vil jeg mene.

men jeg "glæder" mig til at se når faderhuset for deres hus op :) om ½-1 år.. så skal vi se om de ikke allerede nu har planlagt at enten at smadre det eller at terriosere det fuldt stændigt..

har jeg i hvert fald på fornæmelsen efter de andre ting vi har set..

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

309

tirsdag, 6. marts 2007, 12:19

Citeret

Originally posted by xt0m

:clap:

På den anden side har de vel god tid til at læse op til eksamenerne de næste uger, såfremt de må få deres bøger ind.

- Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dna" (06.03.2007, 12:20)

310

tirsdag, 6. marts 2007, 13:04

Citeret

Hahahahahhaha

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

312

tirsdag, 6. marts 2007, 14:39

Nu er de begyndt at hænge de firmaer ud som de mener deltager i nedrivningen (uden at vide det præcist).
http://www.ruthsvenner.dk

Hold kæft hvor er det godt nok barnligt.

- Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

313

tirsdag, 6. marts 2007, 15:21

Citeret

Originally posted by dna
Nu er de begyndt at hænge de firmaer ud som de mener deltager i nedrivningen (uden at vide det præcist).

- Anders

hahah de er jo helt til grin.. og så er der endda stavefejl på siden..

og jeg vil sku støtte dem der har hjulpet med at rive det ned??

men i øvrigt hvorfor skal de bonges for at tjene penge på det de laver???
de for penge for at gøre det der.. det skal de sku da ikke boykottes for?? de har jo ikke gjort noget galt.. kæft nogle idioter.. :)

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

314

tirsdag, 6. marts 2007, 15:25

Citeret

Nej hvad havde du regnet med ? - Det er da logik for burhøns ?

Jeg får sgu da heller ikke løn fra mit arbejde hvis jeg sidder i fængsel. Hvorfor skulle studerende have det anderledes ? - Det er jo deres problem at de tænker med røven ...

315

tirsdag, 6. marts 2007, 15:27

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Nej hvad havde du regnet med ? - Det er da logik for burhøns ?

Jeg får sgu da heller ikke løn fra mit arbejde hvis jeg sidder i fængsel. Hvorfor skulle studerende have det anderledes ? - Det er jo deres problem at de tænker med røven ...

hhaah kunne ikke have sagt det bedre selv :) :cheers: :cheers: :9xo :9xo

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

316

tirsdag, 6. marts 2007, 16:09

Citeret

Originally posted by dna

- Anders

Det må være pinligt at offentligegøre sin lave intelligens og barnlighed på den måde der.. Øøøøh ja buuuh ned med Godik, de er med til at rive ungdomshuset ned .. :roller: Ved de bumser der overhovedet hva Godik er ?

Egon's Turist- & Minibusser

Nu må de styre sig :))

Man sku tro de sprang ud af skolen i 1. klasse.

317

tirsdag, 6. marts 2007, 16:33

Citeret

Originally posted by Marquis

Citeret

Originally posted by dna

- Anders

Det må være pinligt at offentligegøre sin lave intelligens og barnlighed på den måde der.. Øøøøh ja buuuh ned med Godik, de er med til at rive ungdomshuset ned .. :roller: Ved de bumser der overhovedet hva Godik er ?

Egon's Turist- & Minibusser

Nu må de styre sig :))

Man sku tro de sprang ud af skolen i 1. klasse.

"- 1. klasse var de bedste 9 år af mit liv"

Det er ret så barnligt. Og så er der blandt andet en entreprenør fra Brovst :P Det kan jo ikke komme længere væk.
"Boykot dem", hvad er dog det for et ønske?
Der er nok næppe nogen almindelige mennesker der helt tilfældigt kommer til at taste ruthsvenner.dk, og hvis de så endelig kommer derind, vil de se et budskab som virker aldeles barnligt. De skal boykottes for at gøre deres job? - dygtigt...

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slammand" (06.03.2007, 16:35)

318

tirsdag, 6. marts 2007, 17:08

Efter at have kørt ture i forbindelse med rydningen af Ungdomshuset er to lastbiler fra 3x34 Transport blevet sat i brand.

De påsatte brande er meldt til København Politi, oplyser flyttefirmaet på sin hjemmeside.

3x34 Transport udførte efter bestilling en transport i fredags i forbindelse med rydningen af Ungdomshuset.

Det medførte i første omgang, at firmaet modtog trusler mod 3x34 Transports vogne, materiel og personale. Også truslerne har firmaet politianmeldt.

I nat blev truslerne til handling. Ukendte gerningsmænd satte ild til lastbilerne på parkeringsanlægget ved firmaets hovedkontor.

Trækker sig fra Jagtvej
»3x34 Transport er et politisk neutralt firma og udfører som sådan, som udgangspunkt, transporter for enhver bestiller uanset politisk, religiøst eller etnisk tilhørsforhold«, skriver firmaet.

3x34 slår fast, at man ikke længere vil tage imod opgaver i forbindelse med rydningen af Jagtvej 69 af hensyn til medarbejdernes sikkerhed.

»3x34 Transport vil til enhver tid vælge at afvise kørsler, som medfører en utryg situation for personer tilknyttet firmaet og har på denne baggrund valgt ikke at modtage flere bestillinger i forbindelse med rydningen af Ungdomshuset på Nørrebro.«, oplyser firmaet.

Hængt ud på hjemmeside
Flere af de firmaer, der har været involveret i rydningsarbejdet på Jagtvej 69, har de seneste dage modtaget trusler og tilråb.

I går fortalte Brian Hetland, som ejer Hetland VVS & El, om flere tilfælde af hærværk.

»Vi har fået totalskadet to biler, hvor ruderne er smadret, dækkene er skåret op, og der er blevet hældt syre ind i kabinen. Andre 3-4 biler har fået knust ruder«, fortalte Brian Hetland til politiken.dk.

Yderligere oplever firmaer, der deltager i nedrivningsarbejdet, blandt andet at blive hængt ud på internettet, hvor hjemmesider nævner navne på firmaerne og bringer billeder af ansatte og maskiner.

Alle der støtter ungdomshuset, og sørger over det er blevet revet ned burde nu blive behandlet som krigsfanger og terrorister.

319

tirsdag, 6. marts 2007, 17:15

Har lyst til at ta ud til hammerholmen og vente med et alu bat og nogle venner, på der nogen der kommer og vil angribe det firma derude :finger: men det ikk sådans det skal gøres, det må politiet jo klare :( laterlige børn.

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

320

tirsdag, 6. marts 2007, 17:22

FelxQ - Der er mangfoldighed i alle kulturer. Der er ballademagere iblandt kulturen ved ungdomshuset, uden tvivl! Men de er det langtfra allesammen! Det kunne jo være de spillede lidt på at alle olk udenfor Nørrebro dømte alle voer en kam som "Stenkastende autonome voldspsykopater direkte fra helvede".

Der er mange der laver vold ja. men det er ikke størstedelen. Man giver da heller ikke hele det franske fodboldhold rødt kort når Zidane nikker Materazzi en skalle, gør man?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.