Acer bærbar

  • Jeg fik for et års tid siden udskiftet min tidliger bæbar med en demomoddel da der var lang ventetid på dele til den. Og nu er den så gal igen med den "nye" jeg har lige haft den til reperation og det blev konsateret at HDD'en var færdig og den er så blevet udskiftet. Jag havde ydermere nogle problemer med touchpad'et og tastaturet som ikke var funktionelt efter et at man kom ind i windows. Og efter at have startet computeren op her da jeg er kommet hjem viser det sig at touchpd'et stadig ikke er fuldt funktionelt og tastaturet ligeså. Første gang det forekom - altså før den var til reperation troede jeg evt. det kunne være en driver fejl eller lignedne, men nu her efter at den har fået skiftet HDD og er kommet tilbage er problemet der stadig.


    Hvor stiller det mig i forhold til købeloven ? For har mest af alt lyst til at smide deres lort tilbage i hovedet på dem og bede om at få mine penge igen.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Forbrug.dk


    Har kigget lidt her og så vidt jeg kan se er jeg i min gode ret til at kræve pengene igen ?


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

    Rettet en gang, sidst af Tha Priest ().

  • Så vidt jeg har forstået på sådanne sager har du som køber først ret til pengene retur eller en sprit ny maskine efter 3. gang med det samme problem.


    Min mor havde samme problemer med en Acer også, og efter 3. gang med tastatur og touchpad blev hun spurgt om hun ville have en ny af anden model.


    Så der fik hun fra at have en 1.5Ghz Celeron, og 256mb DDR2 + onboard gfx, en med 1024mb DDR2, 1.7Ghz Pentium M Centrino, og et ATI X700 med 256mb dedikeret.


    Den er nu 8mdr gammel, og ingen problemer med den endnu.


    Du kan dog ikke satse på at være lige så heldig, men mener det er sådan du står som forbruger :)


    Ret mig hvis jeg tager fejl

  • Altså jeg har fået en "ny" maskine én gang, og det er så den der er problemer med nu.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W