Kære hotline.

  • Faldt lige over den her, og ville dele den med jer andre ;)


    ------------------------



    HOTLINE


    Kære hotline


    Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, 1.2 og 1.3.
    Det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer.
    Det stod der ikke noget om i produktspecifikationerne for programmet.


    Oven i købet installerede Kone 1.0 sig selv i alle de andre programmer og dukker straks op, når jeg starter computeren - og det overvåger alle mine aktiviteter.
    Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodboldt 5.0 virker ikke mere.


    Når jeg prøver at køre dem får jeg beskeden:
    "Du har begået en ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke understøttes af Kone 1.0."


    Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, medens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer.


    Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0.


    Kan I hjælpe mig?


    På forhånd tak
    Den forvirrede og frustrerede bruger.




    Svar fra hotline


    Kære forvirrede og frustrerede bruger. Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme.


    Problemet skyldes hovedsageligt en misforståelse.
    Der er mange mænd, der opgradere fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsageligt er et nytte- og underholdningsprogram.


    Deri tager de fleste fejl.


    Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt.
    Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret.


    Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de er endt med at have flere problemer end de før havde med Kone 1.0.
    Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.


    Du kan eventuelt læse hele kapitel 6 i din manual " Almindelige
    Programfejl".


    Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager ansvaret for alle almindelige programfejl, lige meget hvad de skyldes.
    Det bedste du kan gøre er straks at skrive: \UNDSKYLD, før styresystemet vender tilbage til normal.


    Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en stor grad af
    vedligeholdelse.


    Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen.
    Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme situationer Pels 2000.


    Men du må under ingen omstændigheder installere Veninde i Miniskørt 3.3!


    Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallere sig selv og fjerner 50 % af systemressourcerne.


    Veninde i Miniskørt er i øvrigt et program der kræver store
    systemressourcer og vil ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet der er tilbage, efter at Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.


    Med venlig hilsen
    Hotline

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • LOL... Good 1


    Man burde straks installere Norton antikone.... he he
    Ak, er for sent opgraderede til kone 1,0 i år ;)


    Edit: Harem 40,0 var nu ikke værst da... :P:))

  • ahh ja den er dog gammel men nice omskrivning den har fået :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • sidder her og gnækker ganske højlydt.................
    bare nu ikk kone 1.0 er voice activated ;)

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    sidder her og gnækker ganske højlydt.................
    bare nu ikk kone 1.0 er voice activated ;)


    lyder som et mareridt uden lige hvis det var tilfældet , er nu selv godt tilfreds med kæreste 7.2 ;)

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff


    lyder som et mareridt uden lige hvis det var tilfældet , er nu selv godt tilfreds med kæreste 7.2 ;)


    Tja jeg er single, så jeg nyder engangsknald@fredag v 0.9 ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Tja jeg er single, så jeg nyder engangsknald@fredag v 0.9 ;)


    hva!! kun i version 0.9 ???? tsk tsk den er jo flere år gammel

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff


    hva!! kun i version 0.9 ???? tsk tsk den er jo flere år gammel


    he he - ja men den kører stabilt. Har virket 2 fredage i træk - og der er allerede lagt i ovnen til næste weekend ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he - ja men den kører stabilt. Har virket 2 fredage i træk - og der er allerede lagt i ovnen til næste weekend ;)


    ;)

  • LOOOOL den er da for fed.


    Hvad gør man når kone v1.0 har opdateret sig selv til kone v1.2 og er totalt dominerende, hvor kan man få Norton Antikone, er det på det sorte markede...


    :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    LOOOOL den er da for fed.


    Hvad gør man når kone v1.0 har opdateret sig selv til kone v1.2 og er totalt dominerende, hvor kan man få Norton Antikone, er det på det sorte markede...


    :))


    Anbefaler at du laver en bios update , eller sletter Kone1.2`s firmware

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff


    Anbefaler at du laver en bios update , eller sletter Kone1.2`s firmware


    Kan ikke opdatere eller slette noget Kone v1.2 har også installeret NoOpdateAntimandsetupFirewall, så jeg er på herrens mærk, hvis jeg hiver stikket ud, ender jeg jo bare i fængsel....


    :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B


    Kan ikke opdatere eller slette noget Kone v1.2 har også installeret NoOpdateAntimandsetupFirewall, så jeg er på herrens mærk, hvis jeg hiver stikket ud, ender jeg jo bare i fængsel....


    :))


    du kan også prøve at sætte PSU over til vekselstrøm , det kan jo være sket ved et "uheld" hvis den tap sidder lidt løst ;)

  • HE HE


    Jeg tror ikke jeg tør da Kone v1.2 også har installeret webCams i alle husets rum jeg kan ikke være nogen steder uden at Kone v1.2 kan se mig.... :))

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    HE HE


    Jeg tror ikke jeg tør da Kone v1.2 også har installeret webCams i alle husets rum jeg kan ikke være nogen steder uden at Kone v1.2 kan se mig.... :))


    så er der desvære kun EN ting der virker , flygt for livet før det for en fatal afslutning.

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff


    så er der desvære kun EN ting der virker , flygt for livet før det for en fatal afslutning.


    Du kunne også hardboote din CPU og geninstallere Ungka'l 1.0 ;) Den fik exkærestere 2.0 automatisk installeret hos mig for nogle måneder siden.