PAVA rustbehandling?

  • Vores Peugeot 307 som er 3 år gammel står og skal ifølge Peugeot selv til en rustbehandling. Da jeg er oppe og snakke med dem for at få priser etc. får jeg oplyst at en standardbehandling koster 2.8k og at en komplet behandling koster 3.6k. Sælgeren siger endda selv at han selv ville tage den billige, og jeg tænker fair nok, han har ikke noget i klemme (lyder det som om), da de åbenbart bare sender den videre til PAVA.


    Nu er mit spørgsmål så om prisen ikke er mere end pebret? Jeg har Googlet lidt rundt og fundet PAVA priser helt ned til 1.5k. Vores er købt hos Lindals biler på Amager, men jeg har ingen idé om hvilken PAVA afdeling de sender den videre til.


    Gode råd og erfaringer vil være kærkomne.

  • Jeg tror faktisk vi har fået styr på priserne - alt tyder på vi skal have en komplet dobbelt behandling. Fandt et link hvor de forskellige behandlinger var beskrevet, og alt tyder på det skal være den - 3.8k koster den though... ret pebret.

  • Jeg ville finde et sted hvor du får en Dinitrol behandling.


    Dinitrolen er tykkere, mere klistret og hænger bedre i karossen og dermed beskytter bedre.


    Pava er udemærket, men det holder ikke nær så længe og bliver slidt hurtigere af karossen.


    Sådan er det ihvertfald på vores værksted, og det er jo ikke uden grund at DINITROL er verdens bedste undervogns behandling


    Et råd, brug det eller ej.


  • Hvordan er prisen??
    Hvis jeg nu skal ha en undervognsbehandling, er det så til at betale?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb