Så er bunden sgu nået!

  • Må indrømme at jeg desværre tænkte lidt hen af det samme..
    -Dog efter lidt tænketid, så er det da vel i orden, om manden er trans eller ej, så længe han kan synge.
    Dog bryder jeg mig slet ikke om sangen, men det en anden sag.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Fik os lidt af et chok :)


    Men har nu ikke noget imod det, synes der skal være plads til alle.

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Må indrømme at jeg desværre tænkte lidt hen af det samme..
    -Dog efter lidt tænketid, så er det da vel i orden, om manden er trans eller ej.
    Dog bryder jeg mig slet ikke om sangen, men det en anden sag.


    enig.


    På den anden side, skal det ikke undre mig at den sang klarer sig rigtig godt når det internationale grand prix kommer - det plejer at være de lidt spøjse sange der vinder

  • Dont care ... Om det er en trans, homo, hermafrodit, politiker eller kommunist er mig ligegyldigt. Det har vel ikke noget med det ens sangevner at gøre ?


    Skulle Danmark flove sig over at lade en trans repræsentere sig ved et Melodi Grand Prix ? - Skal vi gå op i udseende på den måde, så kunne visse dele af kongehusets personer sgu godt trænge til en makeover.


    Men personligt rager det hele mig en høstblomst. Det sidste som jeg tænker på er hvad andre lande tænker. Det kunne ikke rage mig mindre :))

  • Jeg synes det er helt fint.


    Melodi grandprix har altid, på godt dansk, været lige til at lukke op at skide i. ALLE numrene pånær nogle få, lyder nøjagtig ligesom de boyband ballader man hørte i radioen 10 år siden. Det er så ufattelig ærgerlig, ligegyldig og uoriginal musik. Det ene lyder som det andet, og desperationen kan ses i og med at de hvert år har mindre og mindre tøj på. Ihvertfald til det internationale grand prix.
    Synes det er helt fint at der kommer en transvestit og vimser rundt med en større fjerpragt på hovedet til melodi grandprix - også selvom nummeret lyder som et plagiat af noget man sikkert hørte i 70'erne. Det er der i det mindste lidt novelty i - og det giver folk noget at snakke om. Jeg håber bare ikke han følger trenden og smider tøjet ligesom alle de andre "piger" til showet.

  • Quote

    Originally posted by SMLDK
    Ja nu kan man da ikke synke længere ned:http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article270287.ece
    En trans til Melodi Grand Prix , og så repræsentere Danmark.
    Føj.
    Og det bruger man mine licens penge til.



    Og så er det vist på tide du skruer lidt ned for fordommene ;)



    Jeg ser absolut ingen problemer i, at Peter vandt. Jeg så ikke showet i går, men hvis han har fyret den af, som han bl.a. har gjort med "Turn on Tina", så har alle andre været chanceløse. Desuden er det ikke første gang en mand forklædt som kvinde har deltaget i det europæiske MGP, og sidst vandt personen ligefrem ;)


    Det er da væsentligt mere forfriskende end f.eks. Anette Heick som absolut skal være en del af alt der foregår i fjernsynet herhjemme. Og mht. hvad licenspenge bliver brugt til, så er der da væsentlig mere mening i dette end i det skandalebyggeri DR åbenbart mener de skal have.

  • Synes sku det er i orden, for hvis vi skal "skamme" os over det er en trans ..
    Hva så med Rollo og King ? ... føj!



    Har det lidt sådan, hvis sangen er fed, ( har ikke selv hørt den ) så er det da fuldkommen ligegyldigt om han sidder i kørerstol eller er trans.


  • Der er ytringsfrihed i dette land så flet næbbet.



    SMLDK

  • Quote

    Der er ytringsfrihed i dette land så flet næbbet.


    Du skulle da hvis til og lære at snakke ordenligt til folk i første omgang.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Kan ikke se problemet, tilsyneladende har flertallet det bedst med det nummer, og det har da sikkert os bedre chancer end nogen af de andre.. Se på hvem der vandt sidst..
    At du har et problem med transvestiter eller drags, er jo bare trist for dig, jeg er sådans et pænt ligeglad hvem der synger, bare der er underholdning, og det var der da i det mindste der!


    Edit: kunne du ikke bare lave en "se hvad jeg har fundet på eb.dk" tråd istedet for at køre posthunt på den her måde?

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().



  • Derfor holder man stadig en ordentlig tone og det gør du også her på tweak jævnfør vores regler !


    Jeg syntes det er helt fint han vinder det er musikken der skal afgøre hvem der vinder og ikke andet. At alt det musik der så blev spillet var pænt ringe er noget andet.


    Desuden er der ingen der siger han er transvestit. En transvestit er en der for seksuel tilfredsstillelse ved at klæde sig om en af det andet køn.


    En drag queen som han er her er en der klæder ud med det formel at optræde og underholde. Det har intet med seksuelle undertoner at gøre.



    Til alle hold lige en pæn tone herinde så vi ikke er nød til at lukke....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Må sige jeg blev lidt ked af det, da jeg læste dit indlæg SMLDK, da jeg troede at fordomme over for noget så 'uskyldigt' som en transvestit, var noget der hørte fortiden til - men jeg er nu også lidt naiv og godtroende :crazyeyes:


    Jeg syntes da bare det er fedt, at der er en der tør stå ved hvad han er. Ikke som Fogh der kun klæder sig ud i det skjulte hehe

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw


  • Gid det var så vel. :roller: Det er da rigtigt at musikken der gør det store, men jeg kan da huske et år hvor Malta vandt, og der var da ingen der rigtig heppede på hende, før hun begyndte at smide tøjet. ;)

  • Quote

    Originally posted by SMLDK
    Der er ytringsfrihed i dette land så flet næbbet.
    SMLDK


    Læs lige her engang: Link
    Bid især mærke i pkt 4, samt det udsnit af straffeloven som står nederst. ;)


    Til topic: Det er mig fløjtende ligegyildigt om det er en mand/dame, hetero/homo, sort/hvid/gul, eller hvad man nu kan finde på at dele folk op efter som vinder. Det er en SANG/MUSIK konkurrence, ikke en konkurrence om udseende. -hvilket man desværre godt kan have sin tvil om til tider :rolleyes:

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet 2 gange, sidst af Ciric ().


  • Jeg sympatiserer ikke med SMLDK's holdninger, men jeg kan ikke se hvorfor han ikke må ytre sig? Jeg troede at man måtte udtrykke sine holdninger frit, så længe man gør det med måde? Jeg kan ikke se nogle steder i FAQ eller regler, at man ikke har ret til at sige hvad man føler og mener?


    Personligt synes jeg at det er ok at Peter går videre, når det er sagt, skal det også siges at jeg er pi**e ligeglad med Melodi Grandprix. :)