Lækker ny seng

  • Jeg mangler forslag til en lækker boxmadras i målet 160x200


    Det skal ikke være med elevation. Prisleje - 10.000 max!
    Jeg vil gerne have en kort tanke omkring valget af smidt link

  • Madrasser er utrolig svære at råde om. Mange af os har kun den ene så vi har ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag.


    Men som Grill siger så smut ned i en eller flere butikker og prøv nogle stykker. Det er meget individuelt fra person til person om man ligger godt på de enkelte madrasser. Du har i det mindste et ret realistisk budget. Jeg mener ikke at man skal spare på dette område da man jo trods alt bruger omkring 1/3 af sin tid i sengen.


    Inden for senge får man generelt hvad man betaler for. Husk for øvrigt en topmadras også. Tag et kig i Jysk's tilbudsblad (og hvad der ellers findes) og når de har et godt tilbud så tag ned og prøv dem.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Humpeligimp
    Nemlig. Her er link til testen.


    http://www.taenk.dk/?sid=2&subid=0&cid=6350


    Det koster lidt at læse hele testen, men hvis du kan spare 3-4000 bananer
    er det vel det værd.


    kunne sgu finde hovedpunkterne fra testen på nettet engang uden at købe artiklen. Men den konkluderer at førnævnte sultan er bedre end en hästens osv. til op til 50.000 kr, så det er ikke kun 3-4000 bananer der kan spares.


    Har tidligere haft store problemer med nakke og ryg...mærker næsten ingenting nu efter jeg fik den latexfætter fra IKEA. Rammen har jeg også købt der til ca. 1500 og det er den velkendte IKEA "kvalitet" altså noget møg, men til 1500 er den til at leve med.
    Den samme ramme som blev brugt i filmen "lucky number slevin"


  • Hmm, kender flere (unge) der bruger betydelig mere end det.


    Ellers ned i en biks om prøv sig frem.

  • Min erfaring sige at der er stor forskel på hvad man ligger bedst i..


    Jeg har købt seng i jysk, og der blev vi tilbudt at hvis vi ikke kunne klare at ligge i sengen, så kunne vi få den byttet til en hårde eller blødere..


    Et godt råd er, aldrig at spare på kvaliteten.. prøv at regn på hvor mange timer du bruger i sengen.. hvorfor så ikke få den tid som god kvalitetstid..

  • Tag ud og kig i de forskellige butikker og se hvad der er. En generel tommelfingerregel er, at når du ligger på ryggen, skal du kunne have en flad hånd under lænden. Og jo flere fjedre pr. m2, jo bedre støtte til kroppen. Faktisk er jeg meget begejstret for Idémøblers Svane Intelligel senge. De giver en generel god støtte til kroppen, men er desværre også bare dyre... Da mine forældre købte ny seng, fik de endda en der var opdelt, efter en hårdhed der passede dem hver især...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

    Rettet en gang, sidst af The_Dude ().