Til vinderne i EDF konkurrencen

  • Til vinderne i EDF konkurrencen


    Hvis du har vundet en DVD og ikke har modtaget den endnu, så send en e-mail til mj@edf.dk eller ring/send en SMS til 61403403.



    Hvis du har vundet rødvin eller biograf billetter og ikke har modtaget dem senest mandag den 12. februar så send en e-mail til mj@edf.dk eller ring/send en SMS til 61403403.

  • Jeg har ikke modtaget hverken DVD'er eller rødvin. Har dog været i dialog med firmaet angående hostingen, hvor svartiden var rystende høj - venter stadigg (langt over en uge) på svar eller i det mindste bekræftelse fra sidste mail. Ufattelig dårlig kommunikation.


    Tror egentlig bare jeg skriver at de kan beholde det. Skal ihvertfald ikke bruge hostingen til noget. Hvis det er den responstid der på potentielt nye kunder (hvem ved, kunne jo være man fortsatte hostingen ind i 2008 ), så tør jeg slet ikke tænke på vilkårene hvis man står med et teknisk problem eller blot en forespørgsel af en eller anden art. Det er ikke bøvlet værd. Ved godt det er gratis man måske er lidt af et svin for at brokke sig over det, men altså det her er helt grin. Så hellere betale fra start og få en host der er til at arbejde med.


    Hvor længe har det været undervejs efterhånden? 2 måneder?

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Jeg har ikke modtaget hverken DVD'er eller rødvin. Har dog været i dialog med firmaet angående hostingen, hvor svartiden var rystende høj - venter stadigg (langt over en uge) på svar eller i det mindste bekræftelse fra sidste mail. Ufattelig dårlig kommunikation.


    Tror egentlig bare jeg skriver at de kan beholde det. Skal ihvertfald ikke bruge hostingen til noget. Hvis det er den responstid der på potentielt nye kunder (hvem ved, kunne jo være man fortsatte hostingen ind i 2008 ), så tør jeg slet ikke tænke på vilkårene hvis man står med et teknisk problem eller blot en forespørgsel af en eller anden art. Det er ikke bøvlet værd. Ved godt det er gratis man måske er lidt af et svin for at brokke sig over det, men altså det her er helt grin. Så hellere betale fra start og få en host der er til at arbejde med.


    Hvor længe har det været undervejs efterhånden? 2 måneder?


    Mindst..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har heller ikke modtaget hosting, rødvin eller dvdén. Sq ligemget om jeg modtager det eller ej, så får de sq mine værste anbefalinger.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • hmm jeg mangler sku også stadigvæk noget respons fra dem. det sidste jeg hørte fra dem var om jeg skulle bruge en linux eller windows server til hostingen af min side og det svarede jeg så på for knap 3 uger siden :(

  • Jamen jeg kan jo kun sige at det ikke overrasker mig ikke første gang jeg har hørt om bøvl med det firma :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Har heller ikk set noget som helst, hverken dvd film, biograf billetter eller rødvin..... lidt ærgeligt, første gang jeg vinder noget på nettet, eller bare vinder noget... også får jeg det ikk engang - men okay - æren er stor...:D


    Sikke et møg firma, jeg synes de skulle tage at stramme op hvis de gerne vil ind på web markedet i dk....


    ps. Martin - er det dit mobil nummer? - for det er mig der hedder Rasmus - har skrevet til dig et par gange i aften...:) Bare så du lige kan få et nick på IRL navnet..:P - hvis det da er dit mobil nr...


    Mvh.


    Rasmus


    EDIT: bif billetter ændret til biograf billetter af frygt for at blive anklaget for at være brøndby fan...:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

    Rettet en gang, sidst af klovnemanden ().


  • Øhh nej det er jo dem i skal kontakte på enten mj@edf.dk og så det omtalte mobilnummer. Det er skam hverken min e-mail eller mit mobilnummer.

  • Der er ikk kommet noget endnu - på trods af at posten har været her med en ny harddisk til mig - så havde han hverken biograf billetter - rødvin eller en dvd film med... - Det begynder snart at gå mig på...:(


    Men nu tror jeg også jeg er sat op på at jeg ikk modtager noget....


    Mvh.


    Rasmus

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Ahh, øv, det var også næsten for godt til at være sandt :P.. Har ALDRIG vundet noget, så hvad er chancen for, at det hele pludselig vender? :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Så kom jeg hjem fra london, og fik sendt den mail :P


    Håber ikk det for sent :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nu laver de nok en konkurrence igen for at undskylde :crazyeyes:

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Ja jeg - som har vundet - synes det både sjovt og trist....Sååå tar den med ro, og forventer ikk det store :roller:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2