Topløse piger og trafiksikkerhed

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    http://politiken.dk/indland/article241273.ece


    Hehe - for satan da Danmark... Smid da lige en kommentar...


    Jeg tror faktisk svenskerne har ret (selv om jeg ikke er meget for at indrømme det). Jeg tvivler stærkt på at placering af søde piger med bare bryster på de danske gader og stræder vil højne sikkerheden, men som kampagne er den da meget sjov, og hvis kampagnen virker så er det fint.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Oh my god! Haha. Hvem har dog fået den latterlige idé? Kan godt være nogle folk sætter farten ned for at kigge, men det er hverken skiltet eller vejen de har øjnene på. Hvad tænker de dog på? Langt ude efter min mening, og en smule pinligt, at det sker i Danmark.
    Og stakkels tøser. Nogen har vel bildt dem ind, at de gør gavn? Tjaeh, personligt ville jeg da aldrig gå med til sådan noget, ikke engang, hvis det hjalp.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg syntes det er LAMT ....


    Hvor meget trafiksikkerhed er der i det når bilisterne har synet på brysterne istedet for vejen ? ... Dumme svenskere :$


    Ja nu er det jo danskerne der har lavet den, og ikke svenskerne..
    Det er svenskerne der brokker sig over den :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Krapylet^
    Ja nu er det jo danskerne der har lavet den, og ikke svenskerne..
    Det er svenskerne der brokker sig over den :crazyeyes:


    Shit, jeg læste det omvendt .... Gik lidt hurtigt :O


    Hvad fanden sker der ... en verden hvor svenskerne er meget fornuftige at høre på end danskerne .... shit ... verden går under ... :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Beck
    Oh my god! Haha. Hvem har dog fået den latterlige idé? Kan godt være nogle folk sætter farten ned for at kigge, men det er hverken skiltet eller vejen de har øjnene på. Hvad tænker de dog på? Langt ude efter min mening, og en smule pinligt, at det sker i Danmark.
    Og stakkels tøser. Nogen har vel bildt dem ind, at de gør gavn? Tjaeh, personligt ville jeg da aldrig gå med til sådan noget, ikke engang, hvis det hjalp.


    He ja, det er godt nok åndsvagt. Jeg undrer mig også over, hvordan i alverden de tøser er gået med til det... 8o De kampagnepenge burde være skænket til Tanzania, eller S.E.T.I. :P Selv der ville de være bedre spenderet...


    Der er jo også damer nok at glo på i forvejen, i hvert fald, hvor jeg kommer fra :D Skulle man støde ind i dem, så hold øjnene på vejen.!

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Shit, jeg læste det omvendt .... Gik lidt hurtigt :O


    Hvad fanden sker der ... en verden hvor svenskerne er meget fornuftige at høre på end danskerne .... shit ... verden går under ... :boxed:


    :cheers: Godt redet!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Shit, jeg læste det omvendt .... Gik lidt hurtigt :O


    Hvad fanden sker der ... en verden hvor svenskerne er meget fornuftige at høre på end danskerne .... shit ... verden går under ... :boxed:


    Jeps, den går under om 3 ...2...1 BANG!


    Men for pokker da en latterlig ide, chancerne for at folk banker direkte op i røven på de forankørende fordi de ikke lige kan koncentrere sig om at se hvor de kører, bliver jo nok pænt høj

  • det er noget færdselsstyrelsen har fået lavet for at vi ikke skal kører for stærkt det er bare en reklame kampagne og er efterhånden noget tid siden den var fremme.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    det er noget færdselsstyrelsen har fået lavet for at vi ikke skal kører for stærkt det er bare en reklame kampagne og er efterhånden noget tid siden den var fremme.


    øhhh?? :boxed: der er gået et par timer siden artiklen blev offentliggjordt på hjemmesiden... "8. feb 2007 kl. 15:42"... :pokey:

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78


    øhhh?? :boxed: der er gået et par timer siden artiklen blev offentliggjordt på hjemmesiden... "8. feb 2007 kl. 15:42"... :pokey:


    Den video har lagt et stykke tid på youtube så vidt jeg husker. Forstår ikke al det ramasjang omkring videoen, man kan vel nærmest vende den om og sige at det er sørgeligt hvis der indblandes sex i en fart kampagne, for at folk hører efter budskabet.

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78


    øhhh?? :boxed: der er gået et par timer siden artiklen blev offentliggjordt på hjemmesiden... "8. feb 2007 kl. 15:42"... :pokey:


    Artiklen er måske ny, men selve reklamekampagnen er ældre.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78


    øhhh?? :boxed: der er gået et par timer siden artiklen blev offentliggjordt på hjemmesiden... "8. feb 2007 kl. 15:42"... :pokey:


    Det er da muligt men det er bare den hjemmeside der er langsom så. Den er fra sidste år :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Beck
    Oh my god! Haha. Hvem har dog fået den latterlige idé? Kan godt være nogle folk sætter farten ned for at kigge, men det er hverken skiltet eller vejen de har øjnene på. Hvad tænker de dog på? Langt ude efter min mening, og en smule pinligt, at det sker i Danmark.
    Og stakkels tøser. Nogen har vel bildt dem ind, at de gør gavn? Tjaeh, personligt ville jeg da aldrig gå med til sådan noget, ikke engang, hvis det hjalp.


    You fail to see the point my friend.... Det er jo bare en kampagne, som der skrives. Det er jo sådan en send-den-videre-til-din-nabo ting og så får Rådet for større Færseldssikkerhed sendt deres budskab videre ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Muligt kampagen er gammel, men det er første gang jeg ser den, og ærligt talt så forstår jeg ikke folk brokker sig sådan? - Det er sq da go' humor....!


    Hehe, lige præcis! :)

  • Altså der er mange der misforstået noget tror jeg... Den video viser ikke optagelser fra steder hvor de her topløse tøser står hele dagen, de har bare lavet den som en sjov video. Videoen har været ude i godt 2 år nu og den er blevet sendt rundt fra folk til folk, såkaldt Viral markedsføring.


    Så for at så det fast. Der har ikke stået topløse rundt omkring i DK med farttavler, det er bare lavet som en kampagne video, som i øvrigt er grineren nok hehe :P ville næsten ønske at de VAR ægte de optagelser af tøserne! :D så skulle jeg da ud at cruise lidt mere i bilen hehe

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Det er da muligt men det er bare den hjemmeside der er langsom så. Den er fra sidste år :)


    :cheers: så er vi enige hehe ;) - politiken er sent ude..