Hvordan skriver man en guide til tweak?

  • jeg vil gerne skrive en guide om hvordan man kan tweake Vista til siden her, sådan at folk ikke skal flandre rundt på google efter svar på hvordan man kan få en smule fart på Vista.


    jeg har siddet og studset lidt over om man skal bruge "indsend nyhed" knappen på forsiden, da der ikke er nogen "indsend guide" knap...


    vil da også gerne lige høre admins af om de vil have lille mig til at skrive en guide om det :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by Foxx
    jeg vil gerne skrive en guide om hvordan man kan tweake Vista til siden her, sådan at folk ikke skal flandre rundt på google efter svar på hvordan man kan få en smule fart på Vista.


    jeg har siddet og studset lidt over om man skal bruge "indsend nyhed" knappen på forsiden, da der ikke er nogen "indsend guide" knap...


    vil da også gerne lige høre admins af om de vil have lille mig til at skrive en guide om det :D


    EDIT: lidt ot, men skal bare komme med det... YAY EN BLÅ STJERNE

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Du kan da prøve og skrive en Guide og hør om Martin ik vil smide den op. Evt kunne der måske blive en Sticky ud af det.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • her i forummet eller hva?


    EDIT: kunne da være godt med en "guides sektion inde på forummet, ligesom på Overclock.net

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Nu har jeg jo lige lavet en lille "guide" i overclocking & køling sektionen. Men hvor mange der vil bruge den , det er jo lige netop det. Men nu er den der.



    Men tror nu godt du kunne få en sticky ud af at lave en til Vista. For kunne godt selv bruge en guide til at tweake det lidt.

  • Quote

    Originally posted by Martin
    Vi vil da meget gerne have en Windows Vista guide. Hvis du er interesseret kan du jo sende mig en mail eller en PM.


    er nu igang med at skrive den under "Spil og Programmer", men skal da nok sige til når den er færdig :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200