Valentines Day!!!

  • Hey alle derude ..


    Nu her hvor vi runder den 14. februar bliver det jo Valentines Dag..
    I får lige historien .. ;)
    Her den 1. februar var jeg inde og blive opereret for for brok i lysken .. Er så pga. operationen sygemeldt lige pt...


    Siden sidste torsdag er jeg så blevet vardet (staves det sådan) op i hovede og røv af hende.. Hun har gjort alt for mig, da jeg ikke kan en skid selv..


    Synes så, at det var en meget oplagt mulighed for en god gave til hende til Valentines dag.. Havde tænkt på noget i stil med, at det er hendes tid til at slappe af og blive vardet op ..


    Nu kommer i så ind i billedet .. :D Nogen gode ideer på hvad jeg kunne give hende?? Har selv tænkt på noget massage af en art, altså en ordentlig kropsmassage af en ordentlig massør, vel og mærket .. :P hehe


    Giv mig nogle råd?? ville være perfect..


    /natch

  • Kurbad-opholds-ting? :P Det er vidst nok også med massage og alt muligt andet. ;)


    Og selvfølgelig en flot Valentine's buket på dagen, med gavekort til f.eks. ovenstående.. :)

  • det skal ihvert fald være noget ordentlig romantisk :P... jeg tænkte mere på en flot, dyr smykke... massage? tja, det er jo fedt nok, men den husker hun knap så godt efter et par måneder... smykken ligger i hendes skab (eller et andet sted blandt hendes ejendele), og hun ser den hvert gang hun åbner skabet... :9xo
    hvor mange penge har du tænkt dig at spenderer på gaven egentlig? for så kunne man komme med reelle forslag osv :P

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Et weekend kur ophold? :)



    Edit; Arj du var lige nogle sekunder hurtigere end mig...


    :oops:



    Btw..



    Hvad med en lækker super hyggelig middag hjemme hos dig (hvis i ikke bor sammen), hvor DU har lavet maden SELV (med hjælp fra kogebog hvis du har brug for det) :P Det ville hun garanteret elske!


    Og til dessert; Champagne og jorbær 8)


    Den går lige i trudserne! :P

  • Hvornår kommer du så på benene igen?
    Hun er jo tydeligvis glad for dig, så at lave noget sammen ville helt sikkert være smartest.
    -Og hvor meget har du i tankerne at byde hende?
    Nu kan jeg ikke lige se hvor du bor, men de har nogle virkelig lækre massage og ansigtsbehandlinger på kosmetolog-skolen i KBH. Min kæreste NYDER hver gang hun er der..
    Og så evt. invitere hende ud på en fin restaurant bag efter. Så den hjemme :9xo

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • lyder som nogle gode bud.. :roller:


    Kan snart gå ordentligt uden krykkerne og det der, men at lave maden selv ville blive lidt af et problem da jeg ikke må løfte en skid .. :S Men på næste onsdag burde jeg kunne gå normalt og uden hjælp.. :)


    Hun siger, at jeg betyder alt for hende hvilket det også ligner.. Det ikke alle der ligefrem syntes det er rart at hjælpe deres kæreste med at tørre sig efter badet, tage sokker og undertøj på osv osv..


    Pengene er skam ikke noget problem , så fyr bare løs .. :P Elsker bare at give hende overraskelser .. hehe ,,


    /natch


  • Jamen hvis du siger det på dén måde ;) ; Så kunne du evt finde en kok der laver mad hjemme hos dig, til jer i stedet.. :D Nu du ikke må løfte noget, som du siger. :)


    Men ellers må du jo blive noget på en romantisk restaurent. :)



    En lille tanke jeg gjorde mig da kurophold blev nævnt, var måske at du kunne kontakte en af din kærestes veninder hvis kæreste du selv snakker med, så kunne i give dem et samlet gavekort - hvis man kan dét. :P


    Edit: Du kan vel for fanden bære en flaske champagne og en bakke spanske jordbær nede fra grønthandleren? :P Samt en dåse flødeskum. ;)


    She'll love it!

  • Fat det ind mester!! En buket om ugen, holder fugt i fugen!



    Ej, spøg til side..


    Vil holde lidt med de andre her.. Invitér hende med ud på noget go' æder, det er de kvinder jo helt vilde med..


    Og så self. en lille gave :D


    Og en ting er sikkert! Glem Valentines buketten og du bliver slagtet..



    Been there :ph34r:


  • Kan du sige Interflora? :cheers:
    Jeg bestilte buketten til damen forleden.. Jeg skal desværre først hjem til hende d. 15. Så hun må altså få buketten fra et bud i stedet. :(

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens


    Det er så iorden.. Men tør dig lige om munden alligevel.. Du skummer :finger:


    gummimogens mobber du ikke bare lidt nu? :pokey:





    topic:


    som de andre siger massage>mad>dessert evt hjemme hos dig> og så eller bare råhygge kun dig og hende :$ :9xo

  • Hvor gamle er I? Det vil hjælpe lidt på at pejle sig ind på det rette.


    Jeg kunne forestille mig en dag hvor du varter (sådan staves det) hende op hele dagen (så meget du nu kan), med alt hvad det nu indebærer...massage, lave mad eller finde en god restaurant. Og når du så har været god ved hende så kan du tage hende med i teatret om aftenen til et stykke som du har en fornemmelse hun vil kunne lide selvfølgelig).


    Super-luksus turen er selvfølgelig en weekend tur til f.eks. Paris. Billetter er f.eks. ikke så dyre mere.
    Jeg hørte om en der inviterede konen på restaurant i Paris. De fløj både frem og tilbage samme dag. Det er måske ikke årstiden, men det er da en ide. Der er jo byer i det sydlige Europa hvor det er nogenlunde til at holde temperaturen.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Så er der blevet ryddet op i tråden, så her burde ikke være flere posthunt-indlæg tilbage.


    Og jeg ser i øvrigt gerne at tråden fortsætter sådan - Gælder især Gummimogens og Wiedemann.

  • Quote

    Originally posted by Mikkel
    Så er der blevet ryddet op i tråden, så her burde ikke være flere posthunt-indlæg tilbage.


    Og jeg ser i øvrigt gerne at tråden fortsætter sådan - Gælder især Gummimogens og Wiedemann.


    Det er iorden skibber.. Ohøj der ude ;)