Din tøjstil?

  • Hey..


    Nu har vi haft så mange tråde om både det ene og det andet, så ny synes jeg lige denne muligvis også passede ind.


    Hvilken tøjstil har du?


    Går selv i stort tøj, primært Pelle Pelle, DaDa Supreme, Johnny Blaze, Sir Benni Miles, New Era & noget af det Old School Karl Kani

  • Jeg ved nu ikke lige hvad man kan kalde min tøjstil, den er nok lidt blandet. :crazyeyes:


    Jeg gør dog de fleste af mine tøjkøb i forretninger som: Tøjeksperten, Din Tøjmand, Wagner, Jack & Jones, Dressman, og den slags. :)


    Men det sker da også at jeg kommer forbi en Intersport/Sportmaster og finder en t-shirt eller trøje, i ny og næ. :)

  • Jeg er fuldtændig ligeglad med hvad det hedder. Og jeg køber det som jeg finder mest passende. Jeg ønsker selv at gå i den lidt passive ende, hvor farverne er ret ens og hvor der ikke er nogen pling-pling over det.


    Hvad angår priser er jeg yderst nærrig. Jeg er f.eks. af den holdning at et par bukser skal koste hvad et par bukser koster at lave. Det samme gælder trøjer. Derfor er den passive stil også ret billig :D


    Sommer: Knickers, t-shirt og evt. en trøje hvis det bliver køligt
    Vinter: Jeans gerne i én farve og uden "fabrikshuller" og voldsomme slidspor. En t-shirt og en bomuldstrøje hen over.


    Jeg går ikke op i mit tøj...

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Vil gerne give lidt ekstra for noget jeg ved der er god kvalitet og som forhåbentligt også holder lidt længere. Jeg går altid i Jeans(G-Star, Levis - men også nogle billigere nogle hvis jeg finder nogle der er fede), Skjorter(Levis - og ellers samme som bukser), Fred Perry eller Lacoste sko og T-Shirts af forskellige mærker.


    Vil ikke sige at jeg køber det grund af mærkerne, men jeg syntes tydeligt at man kan mærke forskel på kvalitet og holdbarhed.

  • har tidligere handlet meget tøj hos Bruuns osv, men efter arbejdetstøjet fylder mere og mere, er det efterhånden skjorte og slips hver dag.


    Efter en uge med sådan noget er det sg* lækkert at få en t-shirt og et par jeans på ;)


  • Det er jo "kun" greven - så at kalde det et band kan man vel ikke ? 1mandsband hvis det skal være ;)


    Vækker forresten gamle minder :roller:

  • Hmm.. Lige nu arbejdstøj fra Føtex :P ..


    Ej.. Normalt går jeg gerne i Diesel bukser, G-star bukser og gerne army bukser. Jeg har mange forskellige toppe og T-shirts som jeg svinger imellem men har gerne en army trøje eller Hummel trøje på.. men for det meste stjæler jeg trøjerne fra "Engel" og går i dem :$ ..

  • Hmhm.. Lidt forskelligt!


    Friis, Samsøe, Bjørn Borg, Alis, Blah etc. Nogle lidt skatede T-shirts, og mere stilede bukser plejer det at være. Og så selvfølgelig min dejlige Diesel kasket :D

  • Lige som Aerial, så har min arbejdsgaderobe efterhånden fået overtaget hehe.


    Ikke noget slips her, men slips og skjorte og så tit en pullover af en art. Pga. min lusede praktikantløn bliver det meste købt i H&M, men især jeans har jeg ikke noget i mod at betale over 1000 kroner for, for man kan VIRKELIG mærke en kvalitetsforskel.


    Så H&M blandet med Energy (jeans), Van Gils, Boss, Lindeberg, Victor and Rolf (både deres "rigtige" og deres H&M linje), Armani og meget andet.

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Det er jo "kun" greven - så at kalde det et band kan man vel ikke ? 1mandsband hvis det skal være ;)


    Vækker forresten gamle minder :roller:



    Ja det har du ret i .. haha ja , "greven" Varg Vikernes. Men synes sku stadig musikken holder.



    Nu kommer han jo ud om ca 5år, så må vi se hva der sker. :$

  • Min tøjstil, den er nok lidt punk rock agtig, går i en del Dickies, og så andet som lige passer ind i min stil, så er jeg lidt ligeglad hvad mærke det er, men min stil er lidt punk rock :evil: Nå ja, skoene er Vans, som er super fede :clap:

  • Quote

    Originally posted by ^Genzo^
    min egen.


    jeg er fuldstændig ligeglad hvad andre syntes om det tøj jeg går i, bare jeg følger mig tilpas i det.


    så jeg går nøgen rundt 365 dage om året :T


    Hmmmmmmm , er du aldrig blevet anholdt?
    Må sgu da være nogen der klager over en bar røv i Føtex.


    Tøjstil?
    Mest Signal og Levis.




    SMLDK

  • Går kun i diesel og Tiger of sweden bukser. trøjer er det mest G-star og wezc , energie. Ellers går jeg i skjorter (tiger of sweden) med en nedringende trøjede uden på (mest samsøe) .

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB