Fik tæsk på det lokale disko i Lørdags :(

  • Hey..


    Ville lige fortælle om en hændelse der skete for mig her i Lørdags hvor jeg var i byen i Nykøbing Sj.. Har lige lyst til at høre "jeres mening"


    Jeg holdte før-fest for nogle efterskole venner, og vi tog så taxa til byen, vi ville ind på Check-point, det gode diskotek i nykøbing, desværre kan en veninde fra efterskolen ikke komme ind, da hun ikke har sit pas med. Så vi beslutter os for at gå op på whats up. Her havde vi intet problem med at komme ind. Efter at vi havde været der i en halv time-3kvarter var jeg ude og danse, jeg var meget fuld, og gav den virkelig gas.. Jeg bliver så antastet af en der står ved kanten af dansegulvet, og han siger jeg skal stoppe med det der lort, eller noget i den dur. Jeg siger til ham at hvis han vil have jeg skal stoppe, må han danse bedre end mig. altså jeg opfordre ham til en "battle", dette skulle jeg dog aldrig have gjort, for det resultere først i en omgang øl i hoved, og derefter et kraftigt skub så jeg vælter omkuld midt på dansegulvet. Ikke nok med det kommer 2-3 af hans venner hen og sparker mig 4-6 gange mens jeg lægger ned, indtil en af mine kammarater kommer mig til undsætning og får mig ud af diskoteket..


    Jeg kontakter promte Politiet, og får afvide over telefonen at der er en patulje nede ved Check-point. Jeg går derned og forkare min sag til 2 politimænd, ganske reelle. Vi beslutter os for at vi skal op på Whats up, for at jeg kan udpege ham der skubbede mig. Ham fandt vi også hurtigt. og efter at de havde snakket med ham, og mere med mig, fik vi afvide det nok var bedst vi bare tog hjem for i aften, vi tog hjem og var hjemme kl halv 3. Senere på aftenen ringer politiet til min kammarat som fik mig ud af diskoteket (han var mere ædru) og fortæller at de har set overvågningsbåndene igennem, og at de ikke kan se hvem det er der sparker mig, men kan se der foregår noget. De siger de ikke kan gå vidre med noget. Sådan ender en ellers skide hyggelig og fuld aften, med en stor bule på siden af hoved, en ødelagt skjorte og diverse blå mærker..


    Hvis bare jeg havde drukket en lille smule mindre, havde jeg vist at jeg ikke skulle have "provokeret" ham der skubbede mig. Men hvad fanden er der sket for at man ikke kan fyrre den max af på et dansegulv uden at få afvide man skal skride.? Lorte land.


    Dette er min første rigtig dårlige oplevelse med at gå i byen.. Er der andre der har oplevet lignende?


    //Out - EcoPa

  • Hader de taber typer der, som ikke er mand nok til at bevæge sig ud på dansegulvet, og istedet står ved siden af og bare venter på et 'nemt offer' de kan spille smarte overfor. Ved ikke hva jeg ellers skal sige, end at la' være med at la' det gå dig på, og bare se af at komme afsted igen næste weekend, eller hvornår du vil. De idioter vil altid være der, man skal bare enten være


    A: Være 'mand' nok til at ku gi idioten et ordenlig lag tæsk så han ikke forsøger så noget igen. Men det risikerer du så selv at blive smidt ud for.


    B: Være kølig og ignorere så noget. Den løsning jeg vælger oftest hehe

  • Ja det er en kedelig historie. Men desværre har det vist sig alt for mange gange at nogle har svært ved at styre deres temperement. Og at du så er frisk og i lettere glad stemning tager han som provokation.
    Synd at der ikke var nok at se på overvågningen. Trist at man ikke kan have det sjovt i byen, uden at tage sig iagt for disse typer.
    Kender dem alt for godt selv, har smidt nogle ud et par gange.


    /Avartar

  • Det er en nitte det der!! Utroligt at de altid skal være der... og tro mig, kender dem godt, arbejder for Glows.dk hvor vi tager billeder, og hader de smart ass typer... jeg har det så med at sige min mening og være 2tal provo så de bliver skide sure.. men jeg må ikke begynde en slåskamp pga arbejdet... men ingen siger jeg ikke må provoker nok til at de begynder hehe.... Plus kender alle dørmændene så de er der med det samme hehe... kan godt finde på at provoker dem nok til de siger noget, mens dørmanden høre det, og så... UD med jer :D


    Men det er så skide træls de altid skal spille op med deres "muskler" og så kommer vennerne med det samme.. de tror de er seje og pigerne vil ha dem... meeeeen nej..

  • Min ven blev slået ned nytårsaften 05/06. Vi var en del vidner, og de fik 3 og 6 måneders fængsel. Voldsmanden der fik 6 måneder gjorde det pga. at han slog dørmanden som hjalp min ven i sikkerhed på et diskotek.


    De er begge ude nu, og ser dem tit i byen. Undgår bare de steder de er, eller simpelthen ignorerer dem når de er i nærheden. Det er formegentlig den bedste metode, sådanne tumper skal du sku bare give en kold skulder, og lade dem passe sig selv.

  • Quote

    Efter at vi havde været der i en halv time-3kvarter var jeg ude og danse, jeg var meget fuld, og gav den virkelig gas.. Jeg bliver så antastet af en der står ved kanten af dansegulvet, og han siger jeg skal stoppe med det der lort, eller noget i den dur. Jeg siger til ham at hvis han vil have jeg skal stoppe, må han danse bedre end mig. altså jeg opfordre ham til en "battle",


    du opfordrede ham til "battle" også fik du slag.. øh... Det kan altså godt misforstås...

  • Quote

    Originally posted by Yilar


    du opfordrede ham til "battle" også fik du slag.. øh... Det kan altså godt misforstås...


    :) Jeg sagde ikke til ham direkte om vi skulle battle, nærmere noget i stil med "så kom ud og vis mig du danser bedre end mig hvis ikke du vil se på det!"


    Men ja, helt sikkert han blev provokeret af mig, men han kunne ikke lade mig danse i fred.. jeg gav den bare gas!


    //Out - EcoPa

  • Min lillebror var også i byen hvor han også står og danser, så er der en der skubber helt vildt til ham, han starter med at inorer det da han ved han bare vil slås, men til sidst siger min lillebror til ham at han ikke gider det mere og at han ska stoppe det. Så begynder han at slå min lillebror i hovedet, min lillebror får fat på begge hans hænder og skubber ham op af væggen og holder ham fast, dog kommer der en af ham der statedes venner og slår min lillebror flere gange i hovedet, så min lillebror ryger på Hillerød hospital med ambulance med brækket næse.. og min lillebror havde gjort NADA!


    Totalt idioter der er i byen ofte!!! X(


    Mvh Mads :T

  • Lyder pænt kedeligt..


    Altså, jeg er typen der ikke siger fra når der er optakt til slåskamp, men lægger aldrig op til noget selv, da jeg kender mig selv i situationen.


    Jeg har aldrig fået tæv, har altid fået de andre ned, og har også måttet tage konsekvenserne for ikke at bakke ud.


    Jeg har altid været rimelig kort på tråden, og generelt vildt agressiv ved bare den mindste provokation fra folk jeg ikke kender.


    Jwg har såvidt jeg husker ikke slået færst nogen af gangene, men vil ikke benægte det.


    Men slagsbror er jeg dog ikke, trækker mig bare ikke frivilligt.

  • Der er nogle folk der har en utrolig kort lunte. At man kan blive sur over at nogle danser på et dansegulv er da ret langt ude.


    I min efterhånden halvlange "karriere" med byture har jeg faktisk aldrig været med i en slåskamp.
    Det nærmeste jeg har været var en ret sjov situation.


    Jeg var i byen i Skjern (en by ca. 60 km nord for Esbjerg), hvor vi altid gik i byen i gymnasiet. Sent på natten ser vi 2 gutter der spiller pool på Alexandra (et diskotek) som vi aldrig har set før.


    De er ret elendige, og min ven, Bjarne, og jeg beslutter os for at dem kan vi da uden problemer vinde over, selv om vi heller ikke er særlig gode. Vi aftaler at spille mod dem og taberne skal give vinderne en øl.


    Vi taber selvfølgelig. De vil have at en af os bliver ved dem mens den anden henter øl da de er bange for vi vil stikke af ellers. Jeg går ned efter øl, men der er lang kø og jeg står ret lang tid. Efter noget tid kommer Bjarne ned til mig. Han siger at han tror de er gået for lige pludselig kunne han ikke se dem.


    Vi dropper at købe øllen og går udenfor hvor vi ringer efter Bjarnes kæreste og får hende til at hente os. Ligeefter kommer de 2 gutter ud. De er temmelig sure fordi vi var skredet. Vi forklarer situationen, men de tror ikke på det.


    De siger at de har ringet efter nogle venner fra Esbjerg og så skulle vi nok få tæsk. Det eneste vi siger er at det er da fint nok. De forstår ikke rigtig hvorfor vi tager det så roligt, men vi ved jo at vi er blevet afhentet inden de når til Skjern. Og selv om de kommer inden så kendte vi på det tidspunkt 80 % af alle dem der gik i byen i Skjern så hvis det endelig blev til noget skulle vi nok kunne klare os :cheers:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg kan ikke klare den der "kom venner lad os banke ham, jeg kan ikke klare mig selv"-mentalitet mange mennesker der spiller smarte har.

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Svineri !! De typer der skulle sendes ned til Bagdad - så kunne de spille seje overfor AK47-drengene.


    Har da fået nogle slag et par gange, og uddelt til dem som ikke opført sig som normale mennesker. Er ellers meget imod slåsen, men hvis forældrene ikke kan lære dem at begå sig ordentligt, må man af og til selv træde til og gi' dem en "hjælpene hånd".


    Den unge generation er sg blevet mere ligeglad med det hele - deres eget liv, forældrenes og samfundet. De skal bare ud og opfører sig som hjernedøde zombier i byen og arbejde til føden. De sociale værdier og etik kan sg fuckes :roller:


    Længe leve Danmark :boxed:

  • Quote

    Originally posted by Dumpen
    Jeg kan ikke klare den der "kom venner lad os banke ham, jeg kan ikke klare mig selv"-mentalitet mange mennesker der spiller smarte har.


    Hørt!


    Kan man ikke klare det selv, så er man ikke mand nok til at slås :P

  • Quote

    Originally posted by Sensation


    slås er for pussys!!!!


    Mvh Mads :T


    Sys jeg sq os, men som nævnt tidligere.. Jeg gider det ikke, men bakker ikke hvis folk direkte lægger op til det med provokationer osv.

  • Quote

    Originally posted by dna
    Der er nogle folk der har en utrolig kort lunte. At man kan blive sur over at nogle danser på et dansegulv er da ret langt ude.


    Tror nu slet ikke det har noget som helst med lunten at gøre.. Er sikker på han udelukkende stod der, for at komme op at toppes med en eller anden.. Så tar han bare den første og den bedste der siger noget til ham..


    Han er sikkert en af de 'adrenalin junkies', eller hva man nu skal kalde dem.. der udelukkende er kommet ind på det disco/værtshus for at slå på en eller anden tilfældig...

  • Quote

    Originally posted by Schultz


    Tror nu slet ikke det har noget som helst med lunten at gøre.. Er sikker på han udelukkende stod der, for at komme op at toppes med en eller anden.. Så tar han bare den første og den bedste der siger noget til ham..


    Han er sikkert en af de 'adrenalin junkies', eller hva man nu skal kalde dem.. der udelukkende er kommet ind på det disco/værtshus for at slå på en eller anden tilfældig...


    Ja, det er meget muligt. Der er ikke meget jeg har mindre respekt for en sådanne folk.


    Efter min mening så burde folk som bliver voldelige når de får for meget at drikke være anstændige nok til at drikke mindre.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det er trist, at det skal være sådan, men har prøvet det, der var værre..


    Var i Aalborg Øst for at holde nytår. Jeg gik udenfor kl. 12 for at se fyrværkeri sammen med 2 venner. Pludselig antaster 3 somaliske fyrer os og spørger min kammerat, om han har fyrværkeri i posen (som han havde i hånden, red.) og hvilken mobiltelefon, han har.
    Han svarer, at han har en trøje i posen, og at han mobiltelefon ligger hjemme, hvor vi er til fest. Så siger den ene somalier, at hvis Christian (min ven, red.) ikke giver ham posen nu, så sluker han sin cigar i øjet på Christian. Jeg læner mig så over til Christian og siger til ham, at det vist er på tide at tage benene på nakken nu.


    I et splitsekund vender vi os om og løber; Christian forrest, ham med cigaren som nr. 2, mig som nr. 3 og de 2 andre somaliere bagved. Da vi har løbet lidt indser ham med cigaren, at han ikke kan indhente Christian, hvorfor han vender sig om og slår mig med en knytnæve lige i ansigtet. Han tager så fat i mig og begynder at sparke knæet op i maven på mig. Jeg får fat i hans skuldre, skubber ham væk og forsøger at løbe igen, men han får fat i mit slips og har derved mulighed for at holde mig tids nok, til de andre 2 når hen til os.
    Da de 2 kommer slå de mig ned, og da de får mig ned at ligge sparker, træder, tæsker de læs på mig alle 3. De får også rykket min habit af mig inden jeg ved et held får kæmpet mig fri og løber væk, tilbage til festen..


    .. også er det nytår vist ødelagt. Jeg var heldig at jeg "kun" mistede ting for små 3.000 kr. og ikke fik nogle varige mén, det kunne let have gået meget værre, hvis jeg ikke var slupet væk..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Ret surt, og gir de andre ret i at folk der ikke kan klare sig selv er STORE TABERE, var selv ude for noget i fredags på min skole hvor der pludeselig kom et tæskehold på 5, 2. generations invandrer og ville smadre en af mine kammerater, fordi han havde sagt noget til en ny pige på skolen hva sker der ?!


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD


  • Tja, det er vel også sådan jeg ville sige det. Der er for mange, som lige ska prøve den der smart-ass attitude, tror os, at sprut "hjælper" en del på det "smart ass" behov.


    Det "værste" jeg har prøvet var mig og en bekendt, der smuttede en tur til Bio i Herning, om så vi ikke støder ind i to snottede 12-13 årige unger, der farer op i fjæset på os, spørger om vi har smøger, og så var de væk, så hurtigt som de kom, sammen med min hundredelap.
    På en måde tragisk, at det er det bedste nogen unge kan tage sig til... :boxed: Men hva kan man gøre...


    Dare Devil - Fik tha police aldrig nallerne i de slynger? 8o

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().