Hvad går der af Postdanmark?

  • Hej jeg havde bestilt et zalman VF900 hos shg.dk torsdag den 1.Februar .. Plejer de ikke at levere varen til adressen?? Eller kommer det direkte ud til posthuset..?? Fordi har lige fået et seddel fra postdanmark og der står at jeg kan hente dem ho dem..?? Lige under står der (Forsøgt afleveret den 2. Februar) det er bare fuld af løgn..! Der var altid nogen hjemme og jeg har et part kabler som jeg havde bestilt det samme dag..?? Hvad skulle det her ligne?? Syntes i jeg skulle ringe til SHG.DK ??

  • Det er nok nærmerepostbuddet der ikke har gidet at bruge tid på at ringe
    på, men bare smidt en seddel ind om at han har været der.


    Det var desværre almindelig praksis da jag boede på nørrebro.

  • Quote

    Originally posted by Humpeligimp
    Det er nok nærmerepostbuddet der ikke har gidet at bruge tid på at ringe
    på, men bare smidt en seddel ind om at han har været der.


    Det var desværre almindelig praksis da jag boede på nørrebro.



    Det er jo lørdag i dag.. Og har modtaget sedlen i dag.. Det kan jo ikke være rigtigt at de ikke levere varen vel?? Og betaler man ikke for at de skal aflevere pakken til adressen? Og det samme dag fik jeg et kabel fra suneasy.dk som var bestil sammen dag med Zalman køleren fra shg.dk

  • normalt kommer pakker ikke om lørdagen .
    det er sikkert postbudet der er kommet med den seddel altså ham der går med breve.


    jeg har før set her at pakke posten ringer på og 1 sec efter begynder han at gå væk.


    jeg ved ikke og de er overbelastet men det er dælme dårlig service.


    eneste du kan gøre er at ringe brokke dig eller skrive en klage til dit lokale posthus.


  • Ja jeg forventede også det ville komme på mandag.. Men det der med at de har forsøgt aflevere den 2.februar det er fuld af løgn.. Jeg har også ringet til postdanmark men hun sagde at der ikke var så meget at gøre end at jeg skulle hente den..? Hvad syntes i jeg skulle gøre skal jeg blive ved med at brokke mig eller bare hente den..?

  • Quote

    Originally posted by DC-Freak
    Synes du skal brokke dig alle de steder du kan finde på... :crazyeyes:



    Ville du ikke lade være med at komme med sådan nogle kommentar?? Da jeg syntes jeg virkelig er alvorlig nu..

  • Quote

    Originally posted by sam
    Dårlig overskrift makker :(
    shg kan virkelig ikke gøre for at postDK ikke gider aflevere pakken til dig.
    Som de andre siger, klag til postDK.



    Ok retter det lige.. ;) Men jeg tror altså jeg henter pakken..

  • Flyttet til Off-Topic.



    Og hvorfor skulle du lade være med at hente pakken, du skal vel bruge det du har bestilt? Nu er det lidt tid siden, at jeg sidst købte ved SHG, så kan ikke huske om man kan vælge forsendelse uden levering, dvs. man får bare en seddel om, at pakken er på posthuset. Dette sker dagen efter man ville have modtaget pakken.


    Alle firmaer laver fejl, også PostDK, og du får næppe noget ud af at klage. Medmindre du bor udenfor lands lov og ret, og dermed har lidt svært ved at komme på posthuset, så er det vel heller ikke det store problem at hente tingene selv ;)

  • For det første har det ikke noget med Shg at gøre så dem ville jeg ikke blande ind i det.


    For det andet så synes jeg det er et stort nummer at gøre ud af meget lidt (med mindre du bor 100 km fra Posthuset). Det er vel bare at hente pakken på posthuset og få det overstået.


    Det er fint nok at du har ringet til PostDK og klaget over at de ikke har været forbi med pakken.
    Jeg synes til gengæld det er for dårligt at man bare får svaret om at det kan de ikke gøre noget ved. Med den holdning bliver servicen jo ikke forbedret, og det er trods alt service et firma som PostDK lever af.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Flyttet til Off-Topic.



    Nu er det lidt tid siden, at jeg sidst købte ved SHG, så kan ikke huske om man kan vælge forsendelse uden levering, dvs. man får bare en seddel om, at pakken er på posthuset. Dette sker dagen efter man ville have modtaget pakken.


    Hvis jeg husker rigtigt skal man betale ekstra for en lørdagsomdeling

  • Quote

    Originally posted by DC-Freak
    Hvis jeg husker rigtigt skal man betale ekstra for en lørdagsomdeling


    ding ding ding :9xo


    SHG har ikke gjort noget forkert. Det har Post Danmark heller ikke.


    Hvis du vil have din pakke på en lørdag, så må du sgu betale for det ;)

  • Quote

    Originally posted by the_man
    Hvis man ikke har betalt for det så må de jo levere den mandag i gen?? Plejer de ikke at gøre sådan??


    I dont think so ... Men ville du hellere have at du får sedlen ind af døren mandag og så først kan hente pakken tirsdag hvis du er uheldig ? - Ved ikke hvordan det kører hos dig, men her levere de pakker imens man er på arbejde, så man får altid den fucking seddel .... og man kan ikke hente pakken før dagen efter.


    Men point is ... Bestiller man noget lige før weekenden som haster, så betaler man for lørdagslevering. Ellers må man jo pænt vente til efter weekenden.


    Nu er det jo også bare en lille køler. Hvad er så problemet ved at hente den på posthuset ? - Kunne forstå at du ikke have lyst til det hvis det drejede sig om en pakke på 30 KG og du ikke have nogen bil ... :))

  • Quote

    Originally posted by the_man
    Hvis man ikke har betalt for det så må de jo levere den mandag i gen?? Plejer de ikke at gøre sådan??


    De kommer ikke ud med pakken til dig på mandag, HVIS du har modtaget en seddel om at den kan hentes på posthuset.


    Forstår ikke hvorfor du gøre så frygtelig meget ud af det?

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Det er ikke fordi jeg ville gøre så meget ud af det.. Prøver bare at finde ud af hvordan og hvorledes ik??
    Og dig DC-Freak du må meget gerne blande dig uden om hvis du skal blive ved med at skriver mærkelige kommentar.. :boxing: Jeg har næsten lige været hos posthuset og hentet pakken og den er sat til osv. Køre som den skal og er MEGET lydløs i forhold til den standart køler der var på..



    I behøver slet ikke at bande..!!



    Såå lukker jeg tråden..