Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

fredag, 2. februar 2007, 10:19

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by Bentzin
ØV ØV - det var ikke godt nok ! Noget anspændt og stereotypt, i for mange af angrebene.
Håber de opper sig i bronze-kampen mod Tyskland på søndag.

Hvad skal Tyskland lave i bronze-kampen? ;)

Det Frankrig vi skal spille imod.. hmm, det var sku en spændende kamp, men polen fortjente det også, vi var ikke bedst, menm flot vi holdt sådan fast..

Så bliver det spænedende og se om vi kan tage Frankrig, menn har min tvivl desværre..

//Out - EcoPa

La Stationære
ASUS P8H67-V - Intel i3 2100T - 8 GB Ram - CLUB3D HD5770 - 6,5 tb HD's & Corsair HX-650 PSU
La Notebook
IBM-Lenovo X41

22

fredag, 2. februar 2007, 13:38

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Originally posted by Bentzin
ØV ØV - det var ikke godt nok ! Noget anspændt og stereotypt, i for mange af angrebene.
Håber de opper sig i bronze-kampen mod Tyskland på søndag.

Hvad skal Tyskland lave i bronze-kampen? ;)

Ups en smutter - det var ønsketænkning og burde ha' været dem. De har haft det alt for nemt pga. miserable dommerpræstationer i næsten alle deres kampe. Især afslutningen mod Frankrig lugtede langt væk af foræring

Det ville ha' været passende, hvis vi ku' nakke dem om bronzen, så de ikke fik nogen medaljer overhovedet. Men det havde sikkert heller ik' ku' la' sig gøre - med den dommerstandard der har været. Aldrig har jeg set så dårlige dommere, som ved dette VM.

Nu håber jeg polakkerne smadrer de tyske pølseædere godt og grundigt - hvis de altså får lov af dommerne. :rolleyes:

23

fredag, 2. februar 2007, 14:09

Citeret

Originally posted by FlexQ
Nu skal jeg da lige ødelægge stemningen og sige at jeg faktisk er godt tilfreds med at vi ikke skal høre om det mere så :)

Vi er skam ikke færdige ;) snart kamp mod frankrig.. Og hvis du har noget imod at vi andre snakker om håndbold, så lad da være med at kigge herind, det er da ikke en pligt at læse alle tråde på tweak ;)

24

fredag, 2. februar 2007, 19:07

Citeret

Originally posted by Lemon

Citeret

Nu skal jeg da lige ødelægge stemningen og sige at jeg faktisk er godt tilfreds med at vi ikke skal høre om det mere så :)

Vi er skam ikke færdige ;) snart kamp mod frankrig.. Og hvis du har noget imod at vi andre snakker om håndbold, så lad da være med at kigge herind, det er da ikke en pligt at læse alle tråde på tweak ;)

Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg har noget imod at i snakker om håndbold.
Jeg skrev såmænd bare at jeg var tilfreds med at de tabte, da vi så slipper for at høre om det alle steder. :)

25

fredag, 2. februar 2007, 19:16

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg skrev såmænd bare at jeg var tilfreds med at de tabte, da vi så slipper for at høre om det alle steder. :)

Hehe vi hører nok noget om bronze kampen.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

26

fredag, 2. februar 2007, 19:45

Citeret

Citeret

Citeret

Det er da spænende :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.