Baseball - hvor kan de købes?

  • Hej Tweakers :)


    Ved i hvor man kan købe baseball bat (helst alu), bold og handske henne?


    Synes ikke rigtig jeg kan finde nogen danske eller andre europæiske eshops?


    Så kender i nogen eshops eller fysiske butikker i Danmark, gerne i jylland, der sælger grej?


    På forhånd tak


    Mvh DH

  • Jeg har købt bold og handske i "Sportsmaster" men det er sgu længe siden. Men prøv da din lokale sportsbiks, om ikke andet burde de kunne skaffe tingene hjem til dig

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Købte mit i USA hehe...


    Men ellers har de det hjemme i Sportsmaster, eller kan de få det hjem.


    Har du en stor hånd? evt. mål din langefinger.
    Så kan du evt købe min håndlavet hanske jeg købte i usa.

  • hvis det skal være en rigtig baseball du skal slå til, så er et alu-bat da for blødt.. det er til softball man bruger alu. jeg ved så ikke hvilken slags bold man bruger, men til de rigtige sejlgarnsbolde (baseball), der bruger man et træ-bat

  • Quote

    Originally posted by secz
    hvis det skal være en rigtig baseball du skal slå til, så er et alu-bat da for blødt.. det er til softball man bruger alu. jeg ved så ikke hvilken slags bold man bruger, men til de rigtige sejlgarnsbolde (baseball), der bruger man et træ-bat


    Du kan skam også godt bruge alu. hvis man vil, det er en smags sag.


    vi brugte både alu og træ da jeg spillede

  • Det får IKKE buler, og en SOFTBALL er IKKE BLØD! Har selv gået til det, og vi har en shop her i Hørsholm der har ALT softball udstyr, og lidt baseball, dog ved jeg ikke lige hvor meget det præcist er de har til det. Fordi der spilles ikke så meget BASEBALL her i DK, men der blir vist spillet noget, så mener de har det også.


    Det er en der arbejder i Matas der kører en lille gesjeft (stavebøf) ved siden af sit work hvor han har et shop med udstyr, der er åbent der nede onsdag aften mener jeg.
    Han går også selv til det self. ligesom jeg gjorde her i Hørsholm.


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by secz
    jeg var sikker på at alu ville få buler, af den hårde bold, men jeg tager det da i mig igen, så :)


    de kan holde til meget... rigtig meget... mere end de bolde man bruger :$


    Mit kan ivertifald...


    #0
    Men hvis du vil købe bat, bold og hanske.. kan jeg måske overtales til at sælge mit, bruger det ikke mere... den står bare bag min dør, mit bat hehe


  • Jeg har lige bestilt bat og handske, desværre....Men er stadig interesseret i bold...Den du har på den side Burger har smidt er sådan en soft ball ting... Men går ikke ud fra du vil sælge din bold seperat? :)

  • Quote

    Originally posted by secz
    hvis det skal være en rigtig baseball du skal slå til, så er et alu-bat da for blødt.. det er til softball man bruger alu. jeg ved så ikke hvilken slags bold man bruger, men til de rigtige sejlgarnsbolde (baseball), der bruger man et træ-bat


    En softball bold er ikke blødere end en baseball bold :)

  • Quote

    Originally posted by XaVieR
    Mit ALU bat kan klare en hel del.. Men til at spille med ville jeg nok foretrække et a træ.. alu er hurtigere slag.. men med knap så meget smæk i som træ..


    leder du bare efter noget og blære dig med.. så køb et alu bat og få det forgyldt. :boxing:


    Naah jeg vil spille til sommer :)

  • Hvis du er igang så køb også en batterhandske, den er nice pga. det hjælper til at det ikke gør nas i din hånd hvis du rammer bolden lidt forkert i svinget, og så syntes jeg bare den var rar at ha på, brugte den også i min gribehandske, havde "kun" en, men man kan også købe sæt så man har til begge hænder, mener min kostede 75kr. (for én)


    Mvh Mads :T

  • forskelden på en softball og en baseball er jo størrelsen, en baseball er den "lille" som man kender den fra film, softbal er ca. dobbel så stor... dem vi brugte ivertifald...


    Min bold er jo brugt, så den er ikke lige noget at det pæneste, men den er håndlavet fra et af usa bedste firmaer, Diamond.


    Men du kan da byde på den, så kan jeg da lige overveje det... selv om så må jeg ikke køre med mit bat i bilen mere :)