Bedste burgerplace på Nørrebro?

  • Jeg skal ind til en ven på nørrebro her i morgen, og tænkte på at vi skulle spise nogle burgere, men der ligger jo 1000 pizzeriaer, og jeg kunne godt tænke mig en sublim god burger.. Ikke bare de sædvanlige slatne! :)


    Så kan i anbefale et godt sted? (Ikke Den Sorte Gryde/Vikinge Gryden, da den er prøvet før :))

  • Jeg har boet på Nørrebro i 9 år.


    Efter min mening er der ikke nogen gode burgere på nørrebro.


    Der er ganske rigtigt 1000 steder, men de ligger og konkurerer på prisen.
    Og det går så ud over kvaliteten. X(


    Skal det være burger så igger der en burgerking på vesterbro.
    Det smager godt. :P


  • Det var da ærgeligt...! Jeg ville nu gerne ha' en lækker burger, som ikke bare er klasket!
    Burger King er udemærket, men ikke lige den grad af kvalitet jeg leder efter ;)

  • Bvadr, Burger King og McD, hehe!!
    Ja Udvalget af burgers er ikke fantastisk sådan normalt på NørreBronX!
    Hva skal jeg anbefale? Hmmm...
    Hmmm...


    Hehe, prøv noget andet i stedet.


    Indisk mad, Ashiqs place (stavebommert?) nørrebrogade, efter Runddelen når du kommer inde fra byen af.


    Bedste bud:


    På Frederikssundsvej, dvs. når man går op ad Nørrebrogade, efter NørreBROstation, så lidt længere fremme er der en Tyrkisk grillbar. De laver det BEDSTE af grill mad, bestil en "Menu", Ris og Brød, salat, grillet kylling/okse/Hakket kød.

  • Hvis du overvejer en Café burger er der en del steder at gå hen. Det er næsten bare at tage en vilkårlig café. Har dog ikke rigtig opdaget nogle rigtig gode burger steder herinde i de 2 år jeg har boet her - lidt surt faktisk X(. Til gengæld har jeg fundet de gode pizzariaer i nærheden samt shawarma bikse. Bare sig til hvis du vil have navne og adresser på det...


    Og jo - syntes at den sorte gryde/vikinge grydens burgere er snaskede...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Bvadr, Burger King og McD, hehe!!
    Ja Udvalget af burgers er ikke fantastisk sådan normalt på NørreBronX!
    Hva skal jeg anbefale? Hmmm...
    .


    McD er pap og skumgummi.
    Burgerkings burgere smager da af rigtige råvarer.

  • Quote

    Originally posted by Humpeligimp


    McD er pap og skumgummi.
    Burgerkings burgere smager da af rigtige råvarer.


    Ja, men ikke helt så godt til at man kan sige, Mmmmmmm ;)

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Hehe me too.


    Mmmm, maaad :))


    men har ik godt af det sys jeg selv men min kærste siger at jeg ik er tyk men tynd :) dejlig kærste :clap:

  • Quote

    Originally posted by Humpeligimp


    McD er pap og skumgummi.
    Burgerkings burgere smager da af rigtige råvarer.


    Den er jeg med på, jeg spiser ikke burgere så ofte længere, men Burger King synes jeg nu stadig også er lækkert. Ihvertfal den der ligger i Fredericia!



  • Den hedder Konya ;) og godt forklaret :)). Den ligger lige ved siden af forretningen Tops.



    Ellers er der også Divan på den anden side af stationen. Ligger på hjørnet af nørrebrogade og Hyltebro. Den er blevet total renoveret og ser virkelig lækker ud, meget bahgeligt. Det samme gælder deres mad. :9xo


    EDIT: og går det helt galt med burgerne så er der jo altid shawarmaerne. :))

  • Eller også ta gåbenene på nakken og smut til Frederiksberg..
    På Pile Alle ved siden af KBH Zoo, ligger der en restaurant.
    De reklamere med en småstor burger. Den koster 95..


    Du kan se mere på deres hjemmeside.
    http://www.petersensfamiliehave.dk/default.asp?mainmenu=4


    Burgeren er næsten nederst på A la Carte -menuerne

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Quote

    Originally posted by HyPe
    Jeg skal ind til en ven på nørrebro her i morgen, og tænkte på at vi skulle spise nogle burgere, men der ligger jo 1000 pizzeriaer, og jeg kunne godt tænke mig en sublim god burger.. Ikke bare de sædvanlige slatne! :)


    Så kan i anbefale et godt sted? (Ikke Den Sorte Gryde/Vikinge Gryden, da den er prøvet før :))


    Viking Baba - lige ved siden af stationen på den der runde ting der ligger i midten af gaden :) hehe! Det var engang mit stamsted i flere år. Har rent faktisk ikke været der i nogle år, men shawarma'er og pizza'er var top dollar - og mindes også engang at ha' fået en god burger derinde :)


  • Muhahaa!!


    Den hedder da Kos kos eller noget i den stil :))