Telmore, det er sq service !

  • Jeg er telmore kunde og for nogle månder siden opgraderede jeg til "telmore pro" for 199 kr.
    Nu i dag har jeg så fået mail om at de har afskaffet telmore pro og sænket alle priser til telmore pro priser + at de har givet mig 199 kr tilbage....


    Det er når man får sådan en mail man er glad for sin teleudbyder 8)

  • Quote

    Originally posted by The_Unforgiven
    ja det er service.
    er derfor jeg har brugt dem i 1.5 år.
    de er billige.


    The_Unforgiven


    Jeg har også været der i ca. 1½ år, det selskab er det bedste der er sket danske teleudbydere 8)

  • Quote

    Originally posted by cla


    Jeg har også været der i ca. 1½ år, det selskab er det bedste der er sket danske teleudbydere 8)


    Jeps, pga. det, har tdc og sonofon jo måtte lave deres egen lavkostabonnomenter. Har selv selvhenter, møgbilligt, endda billigere end telmore :D

  • Quote

    Originally posted by scully
    Jeps, pga. har tdc og sonogon jo måtte lave deres egen lavkostabonnomenter. Har selv selvhenter, møgbilligt, endda billigere end telmore :D


    Jeps og jeg får jo oven i købet lidt medarbejderrabat har jeg fundet ud af... :))

  • Nice nok af Telmore :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Det er da ikke unfair, hos Smartalk trækker de 50 bobs eller noget .. i hvertfald et langt større gebyr hvis du ikke bruger 50 kr. på en måned, hos telmore er det 7,5 for 3 måneder .. Ved ikke, men hvad er problemet ? ..


    Men jo Telmore er og bliver det bedste .. Men hvordan kan det være Selvhenter er billigere ? .. er det ikke ca. det samme eller er det billigere end 89 øre i min og 17 øre pr. sms ? ..


    har dog ikke skiftet til pro, for skal ringe og smse en del før det kan betale sig .. hvilket jeg faktisk ikke gøre, bruger måske 50 kr. i måneden .. Venter og ser, for konkurrencen er totalt vild for tiden ..


  • taler for 85øre og 20øre for sms.

  • Ja Telmore er sg* fint nok. Men desværre har jeg købt en bunkers af en lejlighed og lige akkurat herinde dækker de ikke. Bliver nød til at hænge ud af vinduet for at få signal :evil:


    Så nu har jeg tilmeldt mig CBB for 1 måned siden. Jeg har fået en kvittering på at jeg har betalt - men har intet høre fra dem ellers :(

  • Quote

    Originally posted by scully


    taler for 85øre og 20øre for sms.


    alt i alt ikke direkte billigere, medmindre du ringere mere end du sms'er .. Men ok priser ... Vil bare ikke have sonofon ..

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Ja Telmore er sg* fint nok. Men desværre har jeg købt en bunkers af en lejlighed og lige akkurat herinde dækker de ikke. Bliver nød til at hænge ud af vinduet for at få signal :evil:


    Så nu har jeg tilmeldt mig CBB for 1 måned siden. Jeg har fået en kvittering på at jeg har betalt - men har intet høre fra dem ellers :(


    Kører de ikke begge på tdc's net ? .. Så gør det vel ingen forskel eller er det bare mig :rolleyes:


  • Telia Express kan kun betale sig hvis man skriver mere end 600 SMS om måneden , ellers er de jo ikke gratis , når man betale 120,-kr i abonnement , pluds jeg synes heller ikke deres dækning er alt for god , sker lidt for tit at man "hopper" over på en svensk antenne X(

  • Telmore er skide godt. En god, simpel HP med en genial forbrugsoversigt - gode priser - dækker som det skal (jeg bor trods alt midt på den jyske hede).


    At de så netop har sænket prisen til 85øre på samtale, er jo kun nice. Det kan ikke blive ret meget bedre. Om det koster 85 eller 89øre at tale, kan vist være ligemeget, bare så længe det virker.


  • Hvorfor er det plat .. det kan jeg simpelthen ikke se ? .. De tjener jo intet på kunden hvis han/hun ikke snakker eller sms'er .. ergo de skal jo have lidt for det ? .. Ved ikke, men intet er gratis ... Godt være andre abonnementer ikke tager noget, men så koster de sikkert noget helt 3 eller har oprettelsegebyr ..


    Ved bare jeg ikke vil skifte, for har aldrig haft probs med Telmore. Det eneste jeg kan fremhæve skete da jeg lige havde fået mit abonnement for lidt over 1 år siden .. Jeg kunne ikke modtage sms'er fra andres net, men da det som sagt er TDC der skal flytte kunderne og deres net, så var det ikke telmores skyld, så vil ikke sætte fingeren på det .. Oplyste dem straks om problemet og fik oplyst det ville virke i løbet af få dage. 3 dage og det var iorden ..


    Se det på en anden måde, en bil er heller ikke gratis at have stående i garagen selvom den ikke bruger benzin, men du har stadig en investering til at stå som falder i værdi og samtidig koster vægtafgift, forsikring .. bla bla


    ;)


    Ps. Det er dog kun min mening, synes bare ikke et ord som plat kan være en grund eller et argument i det hele taget .. :))