Sne, sjap, slud og ski.

  • Dav :D jeg er lige kommet hjem fra Østrig med min skole, da jeg tænkte om der var nogle andre herinde på tweak som også synes at det er et af livets store glæder at stå på ski/snowboard (jeg står på begge).


    Såeh.. I må gerne fortælle lidt om hvad i mener omkring at stå på ski (eller hvad i nu ellers står på) Og en bedste oplevelse er også velkommen :razz:

  • Så fedt at stå ski :D
    Især når man kan lave tricks og såen, men ikk så sjovt at sku gå med gips fra anklen og op ad låret i 1½ måned fordi man kører ind i en snedrive midt på pisten (hva &#&¤ laver den os der?) og falder og triller ned af en sort løjpe og river et ledbånd over i knæet :boxed: :oops:


    Glemmer aldrig den lyd hvor man kunne høre ledbåndet blive revet fra hinanden, lyden bredte sig i kroppen så jeg ku høre den helt op i hovedet :boxed:
    Ikk så fedt...


    Men mine forældre er ved at blive træt af det ski så i år tar vi til Malaga :D


    Lige et billed, dejligt vejr :D mig til højre, hold kæft jeg er sej :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Min kærestes forældre har kørt bus til østrig i den sidste uge. De har kun kunnet stå på ski en dag pga. 17 grader og regn. Fandme nederen.


    Men ski er fantastisk.


    Ja, der var nogle lorteområder. f.eks. Lofer (der hvor vi boede) Så vi skulle tage en skibus til et andet sted som jeg hverken kan udtale eller huske hvordan det staves. Der var sneen ok.


    PS. Hvem er gutten til venstre Kenny?

  • Quote

    Originally posted by Freakshow


    Ja, der var nogle lorteområder. f.eks. Lofer (der hvor vi boede) Så vi skulle tage en skibus til et andet sted som jeg hverken kan udtale eller huske hvordan det staves. Der var sneen ok.


    PS. Hvem er gutten til venstre Kenny?


    En af mine venner, Brian :)

  • Damn jeg har været på skiferie siden jeg kan huske :) Dog ikke sidste år da det lagde mit i min oso-opgave(10. klasse) og heller ikke i år, da jeg skal have gennemført mit grundforløb og er ved at tage kørekort :)


    Men står på ski. Har prøvet det dersens snowboard engang, og tænkte at det kunne da ikke være så svært, så jeg tog direkte op på en rød bakke og det endte med at jeg nærmest faldt hele vejen ned :)) Så holder mig kun til ski.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • En der hed Mikkel slog sin skulder på en sort pist (det stykke af den som var vandret) Så han kunne ikke være med de 2 sidste dage....


    Jeg forstuede engang mit håndled da jeg kørte på snowboard, og skulle lige vise min storebror hvor go' jeg var blevet ved at tage et hop... Skulle sidde og se Mtv i 3 dage. Siden jeg hader svendsk TV. :(

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Damn jeg har været på skiferie siden jeg kan huske :) Dog ikke sidste år da det lagde mit i min oso-opgave(10. klasse) og heller ikke i år, da jeg skal have gennemført mit grundforløb og er ved at tage kørekort :)


    Men står på ski. Har prøvet det dersens snowboard engang, og tænkte at det kunne da ikke være så svært, så jeg tog direkte op på en rød bakke og det endte med at jeg nærmest faldt hele vejen ned :)) Så holder mig kun til ski.


    det er osse kun godt da at snowboardere ikke laver andet end at skrabe sneen af pisterne... og de er der mange skiløbere der hader... især mig


    men ja jeg ved ikke om det er relevant det her... men jeg skriver det alligevel


    ja jeg skal lige til st anton her i uge 9

  • Uhh! Jeg eeelsker at stå på ski. Den hvide sne, den blå himmel, solen og frosten der bider lidt (når altså vejret er bedst, haha). Og så farten når man suser derneda'! Weehaar!!
    Mine forældre har taget mig med på skiferie hvert år, siden jeg var omkring 3, så tør godt sige, at jeg er ved at være rimelig okay til det. :D Har stået på almindelige ski i mange år, men forrige år kom jeg så på snowblades. Ved ikke rigtig, hvad jeg skal i år, men tror det bliver en blanding af noget almindeligt, og så snowblades.
    Jeg har prøvet at stå på ski i Norge, Sverige og de sidste 4 år har vi så været i Østrig. Næste år skal vi til Italien, glæder mig helt enormt.


    Det korte af det lange: At stå på ski, er noget alle burde opleve.

  • De sidste 10 år har jeg hvert år taget til norge i en uge. Men det vil ikke kunne lade sig gøre i år og de kommende. Men da jeg var deroppe de sidste 3 år stod jeg på snowboard, og den fedeste oplevelse var den sidste dag på banen da man kører mod det store hop, og man bare tænker "Nu har jeg den!" Og man så kommer over og lander perfekt. Simpelthen en genial følelse når man hænger der i luften, selvom det er en kort fornøjelse :)